IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Abyss

Abyss

Profile
Number of posts : 102
Onzin Topic - Pagina 27 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 11:32

Is altijd zo met tekeningen/manips of eigenlijk alles wel. Denk je dat het één goed is, is het andere het niet meer >.<" Heel frustrerend... Maar ik weet zeker dat hij straks wel heel mooi word Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Evalanche

Evalanche

Profile
Number of posts : 54

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 11:34

Goodmorning Very Happy
Kallista

Kallista

Profile
Number of posts : 61
Status : Active

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 11:34

Ik ben klaar met mijn dieren voor te stellen :'D
Abyss

Abyss

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 11:36

-rent rondjes- ZOOOOOOFFFFF!!!! XD Zo maar even ontbijten.. misschien een topic starten met Dante O-O
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 11:38

Abyss schreef:
Is altijd zo met tekeningen/manips of eigenlijk alles wel. Denk je dat het één goed is, is het andere het niet meer >.<" Heel frustrerend... Maar ik weet zeker dat hij straks wel heel mooi word Very Happy
Bedankt voor het vertrouwen Sylvana! XD
Evalanche

Evalanche

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 11:46

Hahah, als ik me beestjes voor moet stellen ben ik lang bezig Surprised
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 11:49

Mweh..

Iemand die dit schatje kent;;

Onzin Topic - Pagina 27 Img1138228672

T_T
Abyss

Abyss

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 11:52

Geen idee... Maar tis zeker een schatje
Kallista

Kallista

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:01

Haha ik heb er een half uur over gedaan xD
Evalanche

Evalanche

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:08

Awwwh, arme kalli Sad

Kallista

Kallista

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:09

Now I'm dead :')
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:11

Eindelijk zijn d manen hetzelfde als de staart nu de voorlok nog, phieuw!
Evalanche

Evalanche

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:13

Haha =D,

Ik ga straks maar is eventjes een topicje openen >D
Kallista

Kallista

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:14

Man op facebook zeurt iedereen dat een Haflinger mishandeld word.. Je ziet zijn ribben een beetje en dat komt bij mijn pony soms zelfs ;/
Evalanche

Evalanche

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:21

Mijn haffie is zo dik dat je z'n ribben moet zoeken xD, Bij happy zie je dat ook, maar die is pas 3 maanden en heeft op het moment droes, dustjaa.. Aan droes valt helaas niks te doen..
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:39

Dat paard ziet er bekend uit o-o
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:41

Droes ö serieus?
Wacht, is dat die ziekte dat hij overal bulten over zijn hele lichaam krijgt? Ons paard heeft dat ook heel erg gehad toen we hem een jaar hadden ofzo, ook alweer 8 jaar geleden ofzo, maar ik weet het nog steeds.
Maar het was echt erg dus sterkte. ;x
Rezziegekko

Rezziegekko

Profile
Number of posts : 333
Status : Absent

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:42

Hoe oud is die Haf dan Kalli?

Vaak zie je bij oudere paarden sneller de botten~

Ik weet niet precies wat droes is, maar het klinkt niet goed~
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:43

Droes is onsteking van de lympfeklieren in zijn hals. Kregen ze meestal zo'n grote etterbult aan hun hoofd, keel. Breekt dan op en .... heel vies!
Ik weet er genoeg van, op de melkerij is zo'n epidemie uitgebrokken, om en bij de 100 paarden met droes, ze volgende elkaar gewoon op. Geen lachertje! De mijne hebben het gelukkig niet gehad.
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:44

Jennifer schreef:
Droes is onsteking van de lympfeklieren in zijn hals. Kregen ze meestal zo'n grote etterbult aan hun hoofd, keel. Breekt dan op en .... heel vies!
Ik weet er genoeg van, op de melkerij is zo'n epidemie uitgebrokken, om en bij de 100 paarden met droes, ze volgende elkaar gewoon op. Geen lachertje! De mijne hebben het gelukkig niet gehad.

Oh, grapje. ik bedoelde iets anders.
Evalanche

Evalanche

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:56

Ik heb er op het moment vier staan van ons eigen op die stal. We kunnen ook nergens anders heen ivm verspreiding natuurlijk. Eefje, die heeft drie dagen verhoging gehad en daarna drie dagen snot. Merrie was gedekt voordat de droes begon, was eindelijk drachtig maar het veulen was bij de laatste scan niet goed en het heeft dus losgelaten, jammer genoeg. Steef - de haff op de foto - Heeft niks gehad, hem hebben we als 2,5 jarige gekocht bij een handelaar maar we hebben hem er twee keer tegen aangezet en de buurvrouw heeft het ook zeg maar. En dan hebben we Katie & Happy, moeder heeft niks maar het veulentje is er bijna vanaf gelukkig. Bult is eindelijk open gesprongen.

Wij staan op een pensionstal/veulenopfok dus er waren dit jaar vier veulens, eentje is er goed door heen gekomen. Tweede is twee keer bijna gestikt, eerslte keer hebben ze een luchtbuisje in z'n luchtpijp geplaatst en twee dagen geleden met spoed naar de kliniek om het leeg te laten zuigen. En de ander heeft het precies op dezelfde plek als het zieke veulen.

En dan waren er ook nog twee paarden waarbij het naar binnen geslagen is.. Niet echtt heel erg leuk om te zien Sad
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 12:58

-bezig met sylvana's paardje c:
https://join.me/222-059-194
Kallista

Kallista

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 13:00

De Haf was 4, maar je zag nog veel buik en ze krijgen genoeg eten..
L.I.

L.I.

Profile
Number of posts : 70

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 13:04

Kallista

Kallista

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Emptyvr 20 jul 2012 - 13:07

Ik niet sorry ;3
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 27 Empty

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 27 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 27 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX