IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 37 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 0:48

What's the problem ?
Terug naar boven Ga naar beneden
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 0:59

ambrellaa schreef:
?

ikr. :'D dat dacht ik ook haha
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 1:11

The fuck, ookal moet je zolang wachten op het upgrade topic, so what? heb begrip =_______=
Ik moet nu ook wachten op mimi, maar idon't care, ik kan nogsteeds blijven rpg'en en dan wacht dat ene stukje tekst in kwestie maar D=

----------------------------------------------

Hellaw.
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 1:15

Moeten jullie toch niet beginnen te zeiken op me? Ze had me voorheen gezegd dat ez ging proberen te reageren, en toen ik vroeg of het misschien mogelijk was dat ik van leider wisselde in het topic kreeg ik niet eens antwoord.

Ik heb geprobeerd een oplossing te zoeken voor het probleem dat ik heb zonder je te beschuldigen, en daar kreeg ik geen antwoord op. Nu moet je me niet aanvallen als ik zeg dat ik liever een ander topic beantwoord.

Ik heb zelf genoeg miserie op het moment dus ik ben de laatste die zou zeggen dat je MOET antwoorden. Het zou fijn zijn als je me niet als de kwaadwillige beschrijft tegenover de anderen. Dankjewel!

Omdat jij het moeilijk hebt, moet je dat niet op mij afreageren. Daarnaast sta ik nog altijd open voor een topic als je dat ooit wilt, ik wil gewoon (eindelijk) eens een goedlopend upgrade topic. En daar heb ik NIEMAND persoonlijk van beschuldigd
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 1:17

Dan moet je zelf ook maar niet zo reageren.
Amen over en uit. =_=
Triptune

Triptune

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 1:17

Ik zeg toch helemaal niets grof? Ik zei gewoon (al lachend!!!!) dat ik dan een ander topic ga openen. Als jij dat meteen ziet als iets negatief, dan ben ik niet degene die moeilijk doet.
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 1:19

Dus ik doe moeilijk omdat ik op iets reageer wat me niet aanstaat? Wauwie.

Adios.
Triptune

Triptune

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 1:21

Omdat jij iets verkeerd opvat en mij direct als een slechte persoon ziet.

Maar inderdaad, 'adios'. Ik ben niet bereid om op dit uur een discussie te voeren met iemand die niet langs twee kanten denkt.
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 1:23

Zie ik jou als 'slecht' dan?
Heb je dat focking uit m'n bek horen komen?
Dacht het niet. =_=
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 1:24

jeempie, wat een gedoe om niks. :') Ik ben ook ongeduldig voor mijn upgrade topic, en Hanne zei het op een hele normale manier.
Maar dáh, het is toch logisch dat je graag snel antwoord hebt? Dat kan ook mét begrip hebben voor degene op wie je wacht.

So Amber, je wordt niet persoonlijk aangevallen alleen maar omdat je 'snel' op een topic moet reageren. Hanne vroeg alleen maar of misschien iemand ánders dan op haar topic kon reageren. Wat is het probleem? Dat betekent dat jij een topic minder hebt om te doen.

EDIT: Het is inderdaad een beetje laat voor een discussie LOL. :'D *streept af van bucket list*
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 1:48

Ja inderdaad Black Ops...
Speel het met mijn stiefbroer en die zit me dan uit te lachen --"
Nou eenmaal hij weg is oefenen op zombies neerknallen xD
Ik zal je als vriend toevoegen Amber .. Ik heet FireArrow_ --" Wa ne **naam Stomme broer --"

Verder posten is voor morgen, ga nu slapen, dat ik me morgen kan focussen op de Una's
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 1:59

zijn er nog mensen wakker? c: dan ga ik join me'en haha. Gewoon omdat het kan.
voor de gekkerds onder ons haha: https://join.me/168-036-126
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 8:27

SoulmadeMorrow schreef:
zijn er nog mensen wakker? c: dan ga ik join me'en haha. Gewoon omdat het kan.
voor de gekkerds onder ons haha: https://join.me/168-036-126

NOESSSS I MISSED IT D:

@ Amber & Hanne, ik snap dat het allemaal een beetje vervelend over komt, maar Hanne had duidelijk niks kwaads in de zin en probeerde enkel op een vriendelijke manier te vragen of er nog wat schot in zat. Ik snap best dat dat bij jou (amber) in het verkeerde keelgat is geschoten, aangezien je zo veel tegenslagen hebt de laatste tijd, maar laten we er geen discussie van maken.

Hanne, jij maakt gewoon een nieuw Upgrade topic, volgens mij wil Dimphyl erg graag een actief topic, dus maak je er één aan voor Roque.
Amber, jij gaat even lekker ontspannen en niks voor bmh doen, als je je weer goed genoeg voelt dan kan je zo weer je taak op pakken. Zorg er nu eerst maar voor dat je weer lekker in je vel komt te zitten. *hug*
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 8:32

Amen.
Abyss

Abyss

Profile
Number of posts : 102

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 8:57

Goedemorgen BMH Very Happy
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 9:36

goedemorgennn! (:
Rezziegekko

Rezziegekko

Profile
Number of posts : 333
Status : Absent

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 10:42

Ellleeeuw~
Ik ga nog eventjes snel proberen te reageren bij ons topic Dimphy, maar moet over een uurtje al naar me opa en oma

WAAROM ZO VROOEEEGGG??? Suspect
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 11:40

Goedemorgen BMH =]

Gisteren niet online geweest. argh dat is pas echt raar. normaal ben ik hier minstens 1 of 2x per dag te vinden :'[

Ik ga me best doen om te antwoorden maar weet niet of het er in zit vandaag. Waarschijnlijk ben ik 29/30 Juli terug ;D Dus dan ben ik er weer volop =]
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 11:59

Ik ben een poging aan het wagen, en momenteel lijkt het heel goed te lukken. Zit al bij de 200 woorden. Ben ik in mijn toestand heel blij mee Smile Volgens mij omdat ik Morrow zo'n ongelofelijk bijzonder persoontje vind (:
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 12:02

Morning.
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 12:04

Goodmorning lieve Tiny <3
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 12:06

Hi sweet Ambie =3 <3

Hoop vandaag toch op minstens 3 topics te reageren, waaronder Faerith ook zit c=
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 12:13

425 woorden <3
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 12:20

Oeh ^-^

Ben nu bezig met manippies voor Mitch.
Verslaafd aan hem, idk why ._.
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Emptyzo 22 jul 2012 - 12:26

553 woorden voor Morrow, ga 'm nu posten. Ik vind het een redelijk goede post, godzijdank <3
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 37 Empty

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 37 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX