IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Bulls eye, old friend. Forgive me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
I.mes

I.mes

Profile
Number of posts : 112
Status : Active
Bulls eye, old friend. Forgive me Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Bulls eye, old friend. Forgive me Bulls eye, old friend. Forgive me Emptyzo 22 jul 2012 - 20:13

Storyline, my life has a superb cast, but I can't figure out the plot

Het was een lange nacht geweest. Het was koud en telkens als Illicite dreigde te ademen werd ze vergezeld door een wolkje rondom haar neus, geproduceerd door haar eigen ademhaling. Illicite had zojuist haar pleegfamilie - de roedel wolven - vaarwel gezegd. Het is tijd om mijn eigen verhaallijn te beginnen schrijven, zei ze dan altijd. En gelijk had ze. Illicite wou aan een nieuw leven beginnen, het oude vergeten. Niet dat ze al heel haar leven nattigheid kenden. Ze werd net zoals alle anderen geboren en had een moeder en een vader. Illicite's vader had nu wel geen idee van haar bestaan en Illicite's moeder had haar voor godweetwat achtergelaten als veulen, maarja.. dat even ter zijde. Illicite was altijd van het principe geweest dat alles voor een reden gebeurde, en dat leek tot voor kort ook zo te zijn. Ze werd gevonden door een roedel wolven die haar uiteindelijk, in plaats van te verslinden, hebben opgevoed met veel liefde en tederheid. Een -lucky charm- werd ze ookwel genoemd, dé merrie met het oneindige geluk. Illicite zelf voelde zich allesbehalve zo. Ze was eerder iemand die het glas half leeg zag dan half vol. De tegenslag in haar leven, in haar ogen, had dat gevoel enkel maar versterkt, en zo zijn we bij de Illicite van nu gekomen.

Haar lange donkere manen maken een sleepspoor in de sneeuw. Lang zullen ze haar aanwezigheid echter niet opmerken gezien de donkere lucht die deze tijd vol sneeuwvlokjes zat, op uitbarsten stond. Het was een mooi plaatje, maar ergens paste Illicite er niet in. Sneeuw kon zo vredig zijn, zo sereen, terwijl Illicite alles behalve dat was, nuja langs de buitenkant gezien misschien wel, maar vanbinnen woede er een oorlog. Steeds meer begon Illicite wraakgevoelens te koesteren tegenover haar familie, haar échte familie dan. Om nog maar te zwijgen dat ze eigenlijk geen familie had, aangezien ze uit een aanrading was voortgekomen.

Een getergde zucht verliet haar duistere lippen, ze betrapte zich er altijd op dat ze weer eens te veel aan het nadenken was en dat maakte haar alleen maar kwader. Voortaan zou ze haar hoofd afsluiten, voor alles en iedereen. (...)


Laatst aangepast door I.mes op ma 23 jul 2012 - 20:27; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
Bulls eye, old friend. Forgive me Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Bulls eye, old friend. Forgive me Bulls eye, old friend. Forgive me Emptyzo 22 jul 2012 - 22:04

Je kader rekt het board.

• Kaders, afbeeldingen, enz. mogen maximaal 665 pixels breed zijn (wegens rekken van 't bord)

Gelieve dit aan te passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyorika

Kyorika

Profile
Number of posts : 24
Status : Active
Bulls eye, old friend. Forgive me Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Bulls eye, old friend. Forgive me Bulls eye, old friend. Forgive me Emptydo 26 jul 2012 - 23:15

Bulls Eye (FML MOET EEN NIEUWE KADAR MAKEN DIE VAN MIJ IS KWIJT LOL)

De grijze hengst zette voorzichtig kleine stappen vooruit. Een ijzige wind blies langs, maar Bulls voelde er niets van. Zijn rode aftekeningen op zijn rug waren duidelijk zichtbaar, en zijn rode ogen ook. Sneeuwvlokjes dwarrelden naar beneden. Hij sleepte zijn benen mee door de sneeuw en bleef rustig ademhalen. Na nog even wandelen stopte de hengst met lopen en bleef hij stilstaan.

Het deed hem een klein beetje denken aan vroeger. Hij heeft zijn moeder bij zijn geboorte voor eventjes gezien. Toen hij zijn ogen voor een seconde sloot en daarna weer opende, was ze weg. Iedereen was weg. Ze hadden hem alleen gelaten, een veulen, van een paar minuutjes oud. Verzwakt was hij blijven liggen, maar hij wist dat het niet veilig was om te blijven. Hij gebruikte al zijn kracht, en stond op. De hengst zette zijn eerste stappen, maar hij viel neer. Nogmaals stond hij op en viel weer neer. Hij wist dat hij moest doorzetten, anders zouden er nare dingen gebeuren. Na ongeveer vijftien minuten lukte het hem om door te lopen.

De hengst opende zijn ogen weer en schudde die gedachte van zich af. Verleden is verleden. Hij moest nu gewoon door gaan. Hij is volwassen, geen zwak veulen meer, zoals vroeger! Hoe langer hij erover nadacht, hoe bozer hij werd. De hengst hinnikte hard, en liep met grote passen door. Hij ademde hevig, en zijn lichaam voelde heet aan. Hij wilde een beter leven. Hij haatte alle paarden, iedereen. Er was maar een merrie, waar hij een echte vriendschap mee kon sluiten. Maar die zou hij waarschijnlijk ook nooit meer terugzien.

Tijdens het lopen door koelde de hengst zich af en liet hij een diepe zucht los. Na die ene dag, wat er was gebeurd. Hij geen vriendschap sluiten met een ander wezen. Nooit meer. De hengst was schuw, kwaadaardig. Het leek wel eindeloos te zijn, het pad dat hij liep. Maar na een paar minuten, zag hij een wazige schim. De hengst duwde zijn oren in zijn nek en bleef rustig ademen. Hij nam een dreigende houding aan, en bleef staan.

(Flutposttt! Dx)
Terug naar boven Ga naar beneden
I.mes

I.mes

Profile
Number of posts : 112
Status : Active
Bulls eye, old friend. Forgive me Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Bulls eye, old friend. Forgive me Bulls eye, old friend. Forgive me Emptyma 6 aug 2012 - 23:06

Storyline, my life has a superb cast, but I can't figure out the plot

De donker, mysterieuze gloed van de blauwe maan had nu stilaan ook Illicite's lichaam bereikt. Wat is dat nu weer.. Een armzalig geluid was te horen terwijl ze het prachtig spektakel aanschouwde. Illicite was hard veranderd tijdens haar verlijf hier in BMH. Ze voelde zich alleen.. vond geen vriendschap én allesbehalve paarden die haar nog maar een blik gunden. Nuja, die blik kon ze krijgen dankzij haar uitzonderlijke kleur van vacht. Maar dan was er nog meer spot dan goed te bekennen.

Maar aan alle miserie leek een einde te komen toen Illicite -De wonderen van het vrouwenlichaam- ontdekte. Ze bemerkte dat als ze haar verleidende, charmante blik opzette de paarden zo naar haar toe kwamen trippelen. Gevangen in haar eigen fantasiewereld van aandacht besefte Illicite helaas niet dat ze niet meer dan een hoertje in andermans ogen was. Simpel van geest, makkelijk te manipuleren.. Nu mocht Illicte wel zo aanzien worden, zichzelf helemaal geven deed ze niet, all the way was niet in de orde bij haar aangezien ze slechte ervaringen had gehad. Nee, bij haar ging het gewoon om het verleiden, de lust in de hengst hun ogen zien, maar niet krijgen waar ze op uit zijn.

Wanneer een individu haar silhouette naderde, keek Illicite op. Ze zou in haar vorig leven ineen gekrompen zijn, maar haar zicht op paarden was zodanig veranderd dat ze iedereen zag als een potentiële 'vriend'. Kort gezegd lag de merrie enkel met zichzelf in de knoop, maar ze was haar zelfrespect totaaal verloren. " Gegroet " Sprak Illicite teder wanneer ze hem genaderd was, haar ogen aanlokkelijk in de zijne geplakt. Alsof ze hem wou hypnotiseren met haar schoonheid, hem hypnotiseren met de lust van elke hengst. " Wat doet iemand als jij, hier zo alleen ? " Illicite bracht haar fluwelen neusje bekorend naar zijn oor toe, maar hield hem toch op een veilige afstand. Ondanks het 'schild' dat ze droeg voelde ze toch dat het niet juist was bij deze hengst, alsof het niet nodig was zich zo te gedragen.. Dat zijn vriendschap, ondanks de schoonheid van de merrie, toch gemeend zou zijn.. Maar het zou niet kunnen.. nee, dit kon geen oude bekende zijn.. Dit zou een te grote kans zijn om eindelijk het licht doorheen de donkere tunnel te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyorika

Kyorika

Profile
Number of posts : 24
Status : Active
Bulls eye, old friend. Forgive me Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Bulls eye, old friend. Forgive me Bulls eye, old friend. Forgive me Emptydi 7 aug 2012 - 0:16

Bulls Eye

Gegroet, hoorde hij de merrie zeggen. De stem, die klonk erg bekend in zijn oren. Wat doet iemand als jij, hier zo alleen? volgde erachter aan. 'Dat kan ik ook aan jou vragen.' Dat waren de woorden die uit zijn mond kwamen. Zijn rode ogen bleven de merrie goed aankijken. Zijn staart lag in het sneeuw, en zijn manen zaten onder sneeuwvlokjes. Ook zijn rug zat onder het sneeuw. Kleine, vredige, sneeuwvlokjes dwarrelden naar beneden. Telkens als Bulls uit ademde, kwam er een klein wolkje vanuit zijn neusgaten.

Hoe langer het stil was, hoe dieper Bulls Eye na moest denken. Hij heeft gevochten tegen wolven. Voor die ene merrie. Hij werd weggejaagd, hij moest haar verlaten. Met alleen maar haat en haat rende hij het bos in. Dagen lang heeft hij alleen gelopen. Naar BMH, waar hij nu leeft. De hengst schudde deze gedachte van zich af. Verleden is verleden... Opeens schoot er een naam op in zijn hoofd. ''Illi?'' Illi, als in, Illicite. Zo heette de merrie.... Tenminste, dat kwam er als eerste in Bulls Eye op. Met grote ogen keek hij de merrie aan. Zijn dreigende houding was veranderd, naar een nieuwsgierige, en verbaasd-achtige houding. Zijn oren stonden recht naar voren. Ben jij dat?

Flut postje, geen inspiratie :/ Ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Bulls eye, old friend. Forgive me Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Bulls eye, old friend. Forgive me Bulls eye, old friend. Forgive me Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Bulls eye, old friend. Forgive me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Bulls Eye
» Vriend voor Bulls Eye
» There is no friend as loyal as a book.
» you can heal my wounds, my friend [E'vesdar]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Bulls eye, old friend. Forgive me A2tpGgU :: » Archive :: Orlais-
» CHATBOX