|
|
Auteur | Bericht |
---|
Liesl
Profile Number of posts : 637 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:43 | |
| Come on dit was het ENIGE privé topic dat we nodig hadden voor in de lente het veulen --" |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:44 | |
| Dan maak je toch een nieuwe aan? Zo'n probleem is dat nu denk ik ook weer niet XD |
|
| |
Liesl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:44 | |
| En alles kopieren? Alsof dat mag.. |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:45 | |
| Tuurlijk mag dat.. Heb je toch zelf geschreven zo'n probleem zal Amarins dat ook niet vinden..
En als je dat niet wilt kun je toch gewoon iets nieuws schrijven? |
|
| |
Liesl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:47 | |
| |
|
| |
amarinsanity
Profile Number of posts : 132 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:48 | |
| - Appel schreef:
- Tuurlijk mag dat.. Heb je toch zelf geschreven zo'n probleem zal Amarins dat ook niet vinden..
En als je dat niet wilt kun je toch gewoon iets nieuws schrijven? huh wat vind ik? xD |
|
| |
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:48 | |
| - perfectperfection schreef:
- Liesl schreef:
- Triptune.. Je mocht Belvedere misschien gaan pesten maar aub een ander topic? ><
schimmen mogen overal binnen vallen, dus pech gehad ^^ Dit ^ |
|
| |
Liesl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:49 | |
| Ze bedoeld Maureen (:
Maar goed dan open ik een nieuw topic, want in dat andere post ik niet meer.. Úni heeft al een schim en door 2 schimmen laat ik der niet verwonden |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:50 | |
| Haha nou, dat is wel niet zo fijn. Als iedereen zo gaat redeneren kunnen lang niet alle schimmen actief zijn. |
|
| |
Liesl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:51 | |
| Nou sorry maar ze zei dat je Belvedere mocht lastigvallen en sorry dat ik ook in dat topic zit ;/ Het was onze enige privé, maar goed ><
Zij zal wel posten voor je (: |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:51 | |
| Ik deed het meer omdat jullie beide niet in de juiste rang zaten tijden blauwe maan (: maar vooruit. Ik zal m'n oogjes maar weer dichtdoen en ja knikken. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:52 | |
| Ik sta aan jouw kant hoor Hanne, je mag binnen vallen waar je wilt, dat is het hele idee van de site. |
|
| |
amarinsanity
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:53 | |
| Hahaha, ooooh oke :'DD <3 en ik vind de blauwe maan nog steeds leuk <3 dat is toch gewoon 't risico als je je aanmeld? |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:53 | |
| - amarinsanity schreef:
- Hahaha, ooooh oke :'DD <3
en ik vind de blauwe maan nog steeds leuk <3 dat is toch gewoon 't risico als je je aanmeld? idd, dat is het ook, beetje vervelend dit. En er staat ook in de regels dat je tijdens blauwe maan in je eigen rang moet zijn. |
|
| |
Liesl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:54 | |
| 1. Dat wist ik niet 2. Normaal heb ik er geen problemen mee maar dit is een belangrijk topic.. Als die ten einde is en Úni weg is mag je heus binnenvallen 3. Ik heb Úni al verkocht als slachtoffer en 2x niet dus posten zal ook vet stom zijn als je alleen met Belvedere bezig bent
Het topic was ook aangemaakt voor de blauwe maan dus sorry dat we er nog aan bezig zijn :') |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:55 | |
| Ik amuseer me te pletter met elk topic dat ik doe ongeacht de situatie of het 'nut' ervan (: Maar kom, ik ga je niet dwingen te rpen tegen je goesting, dan is de lol er ook vanaf. Ik zoek wel een ander topic. |
|
| |
amarinsanity
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:56 | |
| - perfectperfection schreef:
- amarinsanity schreef:
- Hahaha, ooooh oke :'DD <3
en ik vind de blauwe maan nog steeds leuk <3 dat is toch gewoon 't risico als je je aanmeld? idd, dat is het ook, beetje vervelend dit. En er staat ook in de regels dat je tijdens blauwe maan in je eigen rang moet zijn. exactly , al zou je nog kunnen discussieren over de startdatum van het topic blabla, maar ik ben te lui voor een discussie >D |
|
| |
Liesl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:56 | |
| Ik doe het ook niet om je te pesten hoor o.o
En weet je never mind.. Wrm moet nou iedereen wéér stom doen, ik ben weer de dader hoor Ik ga eten --" |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:58 | |
| Ik val je toch ook niet aan? Natuurlijk ben ik een beetje geïrriteerd, maar ik vind je daarom nog geen 'dader' of hoe je het wilt noemen. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:59 | |
| - Liesl schreef:
- Ik doe het ook niet om je te pesten hoor o.o
En weet je never mind.. Wrm moet nou iedereen wéér stom doen, ik ben weer de dader hoor Ik ga eten --" niemand doet stom, regels zijn regels, maar goed Hanne heeft zich al terug getrokken, dus dit zoeken jullie maar onderling uit |
|
| |
Norique
Profile Number of posts : 231 Status : Active
| Ik houd teveel van lange namen. xD |
|
| |
Liesl
| Heb het niet over jou..
En sorry dat ik nieuw ben en nu niet zeggen leer de regels lezen want ik heb ze echt gelezen ;o Het is mijn eerste blauwe maan sorry hoorr ><
Laat maar zitten
|
|
| |
xGinny
Profile Number of posts : 248 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 17:06 | |
| he houd eens op jullie niet zo bitchen, liesl je moet je niet gelijk zo aangevallen voelen nergens voor nodig. |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 17:14 | |
| Hanne trekt zich blijkbaar al terug al vind ik de reden voor dat het een belangrijk topic is geen excuus evenmin dat je dat niet weet. Maar goed, het is al opgelost dan. =] |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 31 jul 2012 - 17:15 | |
| - Appel schreef:
- Hanne trekt zich blijkbaar al terug al vind ik de reden voor dat het een belangrijk topic is geen excuus evenmin dat je dat niet weet. Maar goed, het is al opgelost dan. =]
Ik kan toch niet gaan eisen dat ze antwoord? Antwoorden met de wetenschap dat m'n tegenspeler helemaal geen zin heeft erin is alles behalve fijn haha |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic | |
| |
|
| |
|