|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dyggiedodo
Profile Number of posts : 193 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 12:47 | |
| |
|
| |
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 12:50 | |
| Ja daar had ik wat op gevonden, maar moet straks nog eens tegoei nadenken en dels geschiedenis nog eens lezen xd |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 12:54 | |
| Del's geschiedenis klopt niet helemaal meer x'D Hier is de kloppende geschiedenis x'D - Spoiler:
Ze herrinerde zich haar moeder nog. Haar moeder had een schitterende Pinto vacht gehad. Het was een van de weinige dingen die Del nog van haar moeder wist. Haar hemelsblauwe ogen. Die ondanks alles waar ze zich doorheen had geworsteld. Pas veel later kwam Delaney er achter dat waar haar moeder doorheen ging haar toekomst ook was. En toch was het anders gelopen bij Del dan ze had verwacht. Toen ze oud genoeg was. Begon haar nachtmerrie. Gepijnigd en gemarteld boog Delaney onder de overmacht van die mensen. Liet die hengsten haar nemen en baarde ze pijnlijk een veulen om die weer veelste vroeg van haar af te laten nemen. Zo vaak lukte het niet eens. En het ergste was nog wel dat die smerige mensen haar gewoon bij een kleine kudde hengsten zette. Die gewoon op haar kikte. En toen kwam hij.. Hij bevrijdde haar. Deed alsof hij van haar hielt. Maar toen.. Delaney herrinerde zich die zwarte hengst. Flight.. Ze kende zijn naam. Wist dat hij zich ook in dit gebied bevond. Dat was al waarom ze hier was. Wraak. Maar ze had een vriend gevonden. In die tijd had ze pas 2 veulens geworpen in haar gevangenschap. De rest van de keren was nutteloos geweest. Toen ze nieteens hengstig was. Het was smerig.. Gewoonweg smerig. Maar ze was vrij. Ze liet in die tijd haar droomhengst met Flight achter. Kwam in een nieuw gebied. Waar ze een hengst vond die opnieuw van haar leek te houden. Doch hielt ze niet van hem. Ze kon het zichzelf niet veroorloven. Maar ze had wat gezelschap nodig. En toen ze drachtig van hem bleek te zijn had ze bijna de wil gehad weg te lopen zodra het veulen gebaard was. Er was slechts een ding dat haar had tegengehouden. Het kleine hengstje zijn vachtkleur. Haar moeders vachtpatroon. Serano.. Hij was het eerste veulen van die drie waar ze echt van hielt. Waar ze haar leven voor wou geven. En wat ze nog had gedaan ook als ze het had kunnen doen. Als ze haar leven had kunnen opgeven om het zijne te redden. Maar toen was ze? Zeven of acht jarig.. Hij was drie jaar. Intussen had hij een iets jonger zusje en Delaney dacht dat ze het nog wel eens vol kon houden zo te blijven leven. Met haar toenmalige partner. Gelukkig. Serano gelukkig zien. Tot het noodlot toegreep. Ze herinnerde zich die dag nog vaagjes. Ze wou die dag uit haar geheugen bannen maar toch bleef het beeld terugkomen. De stem die zijn naam riep. Haar schreeuw van pijn en puur verdriet. Haar dochter die naast haar spontaan begon te huilen. Nee. Zodra haar zoon van haar was weggehaald was Delaney met de noorderzon verdwenen. Niet meer omkijkend. Haar moeder was van haar afgenomen. Haar eerste echte liefde, en toen ook nog haar zoon.. De volgende twee en een half jaar waren slechts een hel voor haar. Ze had elk deel van liefde in haar leven verbannen en was van de ene hengst naar de andere gegaan. Slechts een keer had ze in die tijd nog een veulen gekregen. Waardoor ze in totaal vijf veulens had. De eerste twee gedwongen.. De derde was een ongeluk maar een verandering in haar leven. De vierde uit liefde en de vijfde slechts een ongeluk gelijk verbannen uit haar herinnering en vergeten voor de rest van haar leven. En toen kwam ze hier. Het laatste half jaar. Ze had E'ves ontmoet. Was opener geworden en in zichzelf had ze iets recht gezet. Ze had wel een naam gehoord die ze licht had herkend. Libertad. Maar dat moest gewoon toeval zijn. Dat kon nooit de vader zijn van een vroegere vriendin van Serano. Die beredenering maakte haar wat meer depri maar ja. Wat zei men altijd? Je kan niet alles hebben in het leven. Tja, daar wist zij alles van..
|
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 13:05 | |
| meh, ik zou alle geschiedenissen van m'n char's moeten opnieuw schrijven, maar alweer zoveel lege plekken u_u |
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 13:10 | |
| |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 13:12 | |
| Rimero & Mitch zijn broers, verwikkeld in een liefdesverhaal met dode Germafi ( van een klif gesprongen omdat ze drachtig van Mitch was, en niet van Rimmeh Dx) Shylar mist der vader & Gaz Sib van hetzelfde u_u Iliho's verleden is raar u_u Zyaron werd gestalkt but that's all
mehhhh. xD |
|
| |
amarinsanity
Profile Number of posts : 132 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 13:45 | |
| anky rijdt haar dressuurproef nu n_n |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 13:51 | |
| No one who has little time for me? To make a post sheet? (a) |
|
| |
Neave
Profile Number of posts : 191
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 13:56 | |
| ik kan het proberen, maar weet niet of je er blij mee bent dan D:
en hello iedereen ;D
@ tiny, je karakters zijn awesome, rare geschiedenis of niet u_u |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 14:12 | |
| Er staat 'n berichtje in 'art', je kan het misschien eens proberen? (a) |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 14:42 | |
| |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:28 | |
| krijgen del en diablo wat? |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:30 | |
| Del en Diablo, als hij maar Serano's toestemming krijgt om iets met zijn lieve mammie te beginnen. =P |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:32 | |
| heeft maya ook weer een reden om voor te sterven.. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:32 | |
| Whuu? x'D
@Ali, als we iets van een verhaal weten te verzinnen miss =X @Jenn, Wahaha x'D
Ik hou van Serah's onwetendheid ._. Gewoon tijdens blauwe maan tegen Torak;; "Wellicht moeten we maar terug gaan naar de kudde." Fluisterde ze zacht. "Ik hoor dat hier Schimmen vrij spel hebben." Verzuchtte ze zacht en glimlachte naar hem. Niet wetend dat hij juist was waar ze zo voor moest op passen. |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:34 | |
| i feel so bad dat ik mezelf er niet kan aanzetten om te posten =c |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:35 | |
| - Mimi schreef:
- Whuu? x'D
@Ali, als we iets van een verhaal weten te verzinnen miss =X @Jenn, Wahaha x'D
Ik hou van Serah's onwetendheid ._. Gewoon tijdens blauwe maan tegen Torak;; "Wellicht moeten we maar terug gaan naar de kudde." Fluisterde ze zacht. "Ik hoor dat hier Schimmen vrij spel hebben." Verzuchtte ze zacht en glimlachte naar hem. Niet wetend dat hij juist was waar ze zo voor moest op passen. had gehoopt dat maya en diablo ooit nog samen zouden komen maar dat is nu dus over |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:36 | |
| Ali als jij t niet wilt, als jij Maya en Diablo wilt dan gebeurt het niet (: |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:37 | |
| |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:39 | |
| Nee Ali, ik ga niet iets voor jou verpesten. Maya hoort bij Diablo, ik zou het leuk vinden liefje voor Del maar voor jou hoef ik het niet. Echt. |
|
| |
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:41 | |
| Nou.. Maya zie ik op zivh wel zitten maar ik dacht gewoon dat ze te 'gebroken' was (of hoe je hetnoemen wilt) om het nog een echte 'relatie' te laten worden... Maar in dat geval wil ik wel opnieuw proberen hoor! |
|
| |
Dyggiedodo
Profile Number of posts : 193 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:44 | |
| Hehe :3 goedeavond iedereen, hoe is het daar ? De zon schijnt lekker :3 |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:47 | |
| de zon schijnt inderdaad lekker =3
(even dom doen en plot topic starten, niet dat ik weinig topics heb, NEEHOOR Dx) |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:53 | |
| Ik ben de sims beestenbende aan't spelen, man dat was lang geleden! |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 2 aug 2012 - 18:54 | |
| Ahh ik vind die cd niet meer =c die speelde ik zo graag D: |