|
Auteur | Bericht |
---|
Saige
Profile Number of posts : 53
Contact | Onderwerp: Pleegouder[s] di 7 feb 2012 - 22:42 | |
| Ik ben bezig met Rivha, mijn andere karakter. Nu heb ik verzonnen dat ik haar ouders vermoord zijn door schimmen, nu zoek ik dus pleegouders. Aangezien Rivha nu een paar maanden oud is denk ik dat het beter is als ze iemand heeft die over haar waakt :') Rivha is een typisch veulentje, vrij nieuwsgierig en erg bijdehand. Ze houd van water en gezelschap. Ze kan niet erg lang stilstaan en het liefste rent ze de heel dag door en kan ze de oren van je hoofd vragen. Ik heb de Karakter kaart nog niet helemaal af maar aangezien je de kaart niet meer kan editen nadat hij geaccepteerd is wil ik kijken of er paarden zijn die pleegouders willen spelen zodat ik die kan vermelden 83 Eisen: Gewoon normaal actief, RL gaat voor Ik hoef geen monsterposten met 90% zooi erin, zolang het geen spam is vind ik het goed. Hier een kleine post hoe ik Rivha wil gaan spelen: - Rivha:
De kille wind waaide ongenadig over het barre landschap. Alles was wit en kaal, de hele kudde stond dichtbij elkaar om de warmte te delen. Wurmend tussen de lichamen door wist Rivha zich uit de kudde te wurmen. Kort schudde ze haar manen weer recht en keek naar de paarden die op een kluitje stonden te blauwbekken. Eventjes voelde zij ook de rilling door haar lijf gaan. Ze had een vacht die haar beschermde tegen de ijzige kou maar erg prettig was het niet. Maar warmer werd je niet als je bleef staan! Snel keek ze nog even naar de kudde voordat ze de benen nam. Haar hoeven denderde over het witte poeder. Rivha slaakte een luidde hinnik, maar net zacht genoeg dat de kudde het niet zou horen, van plezier. Dit was haar eerste winter, het water was ijskoud, je moest moeite doen voor je eten en heel veel lopen. Niet bepaald wat ze noemde, een fijne winter. Maar er waren grote witte stippen die door de lucht dwarrelde, de grond was bezaaid met zacht fijn poeder waarin je kon vallen zonder pijn te hebben en het ijs was glad en glibberig. Rivha mocht er nooit op staan maar af en toe kon ze het toch niet laten om een paar stappen te zetten, en te vallen.
|
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Pleegouder[s] wo 8 feb 2012 - 10:24 | |
| Ik stel Axis, de leider van rang 4 eventueel aan. Hij is altijd heel bekwaam en zorgzaam over veulens en zal ze tot een bepaalde leeftijd altijd goed in de gaten houden en leren wat ze moeten leren. Zo heeft hij al een paar veulens achter de rug gehad. Een grote zwak van Axis, veulentjes. =D
Maar das pas mochten er echt geen andere pleegouders zijn! =) |
|
| |
Saige
Contact | Onderwerp: Re: Pleegouder[s] wo 8 feb 2012 - 16:08 | |
| Oké Ik wacht sowieso nog even op meer aanmeldingen ^.^ |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Pleegouder[s] do 9 feb 2012 - 16:02 | |
| Ik zou misschien ook wel willen met Theron die ik ga aanmaken ^^ alleen eerst is hij zeg maar loner ding voor hij in BMH komt. Dus dan kan hij misschien Rivha vinden bij de lichamen van haar ouders en dat hij haar dan meeneemt ofzo? |
|
| |
Saige
Contact | Onderwerp: Re: Pleegouder[s] do 9 feb 2012 - 20:16 | |
| @Mimi: Dat zou wel kunnen Wat is het karakter van Theron ongeveer of weet je dat nog niet? :3 |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Pleegouder[s] do 9 feb 2012 - 22:26 | |
| Theron's karakter is: Dapper || Trouw || Wispelturig || Vals || Leergierig. |
|
| |
Saige
Contact | Onderwerp: Re: Pleegouder[s] za 11 feb 2012 - 10:40 | |
| Klinkt wel cool 8D Ik maak m'n karakterkaart en dan kijken wanneer het uitkomt voor een topic ^^ |
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Pleegouder[s] zo 12 feb 2012 - 16:00 | |
| Aleera als adoptiemama zou heel toepasselijk zijn. Ze heeft een heel lief karakter, en kijkt op naar veulens. Bij haarzelf was de enige gelukkige periode haar veulentijd, sindsdien is ze altijd ongelukkig geweest. Daarom bewondert ze veulentjes, en wil hen beschermen tegen het kwaad dat voor haar eigen leven ooit een slechte wending betekende. Je ziet maar wat je ermee doet |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Pleegouder[s] zo 12 feb 2012 - 18:08 | |
| Ik wil Myou ook wel beschikbaar stellen als adoptiemama She is such an angel: geduldig, liefdevol, maar ook standvastig en fel als het moet. En ze heeft Avareth, dus die schopt alles weg wat vervelend is (al weet hij dat zelf nog niet (A), haha) (Wil Flight ook wel opgeven, maar hij zou d'r waarschijnlijk in een riviier duwen omdat ze moet leren zwemmen en vervolgens beledigd zijn als ze verdrinkt xD) |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Pleegouder[s] zo 12 feb 2012 - 18:16 | |
| - NK schreef:
- Ik wil Myou ook wel beschikbaar stellen als adoptiemama She is such an angel: geduldig, liefdevol, maar ook standvastig en fel als het moet. En ze heeft Avareth, dus die schopt alles weg wat vervelend is (al weet hij dat zelf nog niet (A), haha)
(Wil Flight ook wel opgeven, maar hij zou d'r waarschijnlijk in een riviier duwen omdat ze moet leren zwemmen en vervolgens beledigd zijn als ze verdrinkt xD) Hahahaha Flight is koel xD En dat zal Avareth idd wel doen, dus als Myou mamma word, dan heb je direct een pappa er bij, voor zover Avareth een vaderfiguur kan zijn xD |
|
| |
Saige
Contact | Onderwerp: Re: Pleegouder[s] ma 13 feb 2012 - 7:02 | |
| Hmm lastig ik moet nog even nadenken hoor maar het antwoord komt snel xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Pleegouder[s] | |
| |