|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dimphyl
Profile Number of posts : 1965 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 21:39 | |
| ahah hebben jullie dat ook dan? als je niks nodig hebt kun je ALLES vinden, en is alles leuk, maar als je iets nodig hebt, kun je NIKS leuks vinden.. -_-
(& mijn geld is altijd 2 weken voor mijn loon gestort wordt al op ..) |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 21:44 | |
| x'D fuu kijk zielige film op rtl4 |
|
| |
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 21:52 | |
| Dusseum, I have this situation...
Ik weet dat mijn vriendje tegen me liegt over dingen die me HEEL gevoelig liggen en waar ik hem al vaker op heb gewezen, maar ik mág het eigenlijk niet weten. Ik weet het zeg maar, door een beetje vals te spelen... Enzo :')
Hoe los je zo'n **situatie op? mh |
|
| |
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 22:04 | |
| vals te spelen ?? vrienden van je die het verteld hebben aan je ?? |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 22:06 | |
| - mischatjeh schreef:
- vals te spelen ?? vrienden van je die het verteld hebben aan je ??
Onder andere. Het ligt nogal ingewikkeld en ik kan er niet echt meer over kwijt zonder een verhaal te vertellen dat over twee jaar gaat, dus dat bespaar ik je haha |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 22:09 | |
| Ik ga eens slapen, we moeten morgen om 11 uur uit ons hotel. En mijn ouders zijn naar de moulin rouge dus dat kan nog wel even duren ^^ K'heb dan toch al een mooie souvenir van de eiffeltoren, Yay! |
|
| |
Dimphyl
Profile Number of posts : 1965 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 22:21 | |
| ahww Hanne, ik ken het. ): ook mijn vriend deed wel eens dingen voor me verzwijgen.. meer dan énorm kwaad worden kun je er niet aan doen..
ik heb hem toen echt úitgescholden, hem 3 dagen genegeerd en toen het weer goed gemaakt. hij is hier wel erg van geschrokken en heeft beloofd nooit meer te liegen, maar toch, dat gevoel, dat het vertrouwen is beschadigd, dat blijft er altijd..
maarja, ik ben ook al 2 jaar samen met hem, en na 1,5 jaar wist ik ook wel dat hij me niet zomaar zou verlaten, anders had ik ook niet zo'n woede uitbarstig en daarna negeren gedurfd hoor.. xD
heel veel sterkte! ;3 |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 22:23 | |
| Ja, op mijn verjaardag (waar ik toen zo vol van was geweest hoe klote hij wel niet was) heb ik savonds mijn vriend ook de huid volgescholden, op een feestje in Hasselt, tussen al het volk. Ik heb hem eens verteld hoe veel hij me kwetst en hoeveel hij van me neemt zonder ook maar te dénken aan wat terug te geven (te beginnen met vertrouwen, want what the hell ben je met een vriend die je niet kan vertrouwen?)
Nou dat ging dus een paar weken goed en hier staan we weer, met een mond vol tanden en te dansen op de tippen van mijn tenen om hem toch maar niet eens in zijn gezicht te spugen (bij wijze van spreken).
Soms denk je gewoon 'shit wat 'n bullshit, ik ben je liever kwijt dan rijk', maar andere momenten... Ja.
Mhh |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 22:24 | |
| Na .. niet echt een idee . al eehm bijna 3 jaar vrijgezel .. Bah als ik dat zo typ voel ik me echt slecht ... |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 22:36 | |
| - mischatjeh schreef:
- Na .. niet echt een idee . al eehm bijna 3 jaar vrijgezel ..
Bah als ik dat zo typ voel ik me echt slecht ... Believe me, je bent beter af zonder. Wat niet wil zeggen dat ik Yves haat hoor, maar soms denk ik echt dat ik de afgelopen tijd gelukkiger zou zijn geweest als ik het had opgegeven. Dan is het misschien een paar maanden heel hard maar niet jaren lang (: |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 23:20 | |
| pff na ik mis het stiekem wel . alleen de leuke jongens zijn moeilijk te vinden .... zeldzame ras :') zou me ook nog eens ooit voorstellen xD met mn 14 honden 2 katten _o- pff wordt mooi groot word document , haha hanne (A) heb je nog behoefte om iets bij zeeh'tjeh te schrijven ? verveel me .... |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 23:39 | |
| Ik moet me ook eens voorstellen xd Maar al die foto's dan, heb er eindelijk wel al een oplossing voor, maarja xd 6 paarden, 2 honden, Dat was het al.. xd had vroeger een grote hoop dieren O.o LE ME IS ZO HAPPY, Nou, denk ik xD Mag wrs een pony van iemand rijden, zijn zoon gaat naar de paarden en dna moe tik de pony rijden tot ze verkocht is. Spring makkelijk 1.10, maar moet ze wat bijscholen, die vorige ruiter jaagde haar naar de hindernissen en dat moet ze dus afleren nu, volgende jaar ook 3 3-jaarse doorrijden xd 2 van mezelf en 1 van een ander. Nou van die pony is nog niet zeker maar die ene driejaars wel xd, gelukkig is da ook ne pony |
|
| |
Samoerai
Profile Number of posts : 30 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 9:14 | |
| |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 9:15 | |
| MORGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! VANAVOND NACHTJE DOOR DOEN !! Wie doet er mee van hier ?? Het is nachtje door met RPG'ers xd |
|
| |
Samoerai
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 9:20 | |
| Ik weet niet of ik vannacht wel kan. Maar misschien wel. Dan wil ik namelijk wel een topicje met iemand maar eerst moet mijn Tropha af zijn wat echt niet lukt want ik heb nog niets staan c: |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 9:21 | |
| Heb je nog geen uiterlijk voor haar ?? Anders ehlp ik je wel |
|
| |
Samoerai
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 9:28 | |
| Ik heb wel al uiterlijk en een postsheet. Maar nu ben ik altijd zo slecht in een karakter en geschiedenis c: |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 9:41 | |
| Hoppa, vriendin van me krijgt haar pukkelpop bandje uit.. And that means.. GRATIS PUKKELPOP FOR MOI!!
Wel alleen vandaag want buh, ik wil alleen Of Monsters and Men zien :') |
|
| |
Samoerai
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 9:52 | |
| Ohw goddie. Ik heb luizen :0 |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 10:07 | |
| Wrm moet ik nou WEER over hem dromen Dx gosh dreams why don't you leave me alone T_T |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 10:28 | |
| |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 10:30 | |
| Ik zit in Marseille c: tot over twee weken |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 10:33 | |
| Tot over twee weekjes Ali (:
-hugzWaz- Ik knuffel het knuffeltje echt helemaal kapot dat ie me gaf Dx |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 10:47 | |
| Dokter: 'Ja, je blaasontsteking is terug en erger geworden.' WAUW DAT WIST IK NOG NIET, DAAROM LAG IK VANNACHT TE STERVEN VAN DE PIJN DDDD: |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 16 aug 2012 - 10:49 | |
| Aawh !! Sterkte Tiny *hug* ik ga echt DOOD van verveling, ff de pony's hooit geve --"
NACHTJE DOOR VANAVOND !! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic | |
| |
|
| |
|