|
|
Auteur | Bericht |
---|
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 31 aug 2012 - 23:22 | |
| damn al half 12, daar gaat m'n kans om te typen.. ;_; |
|
| |
Melissaamlo
Profile Number of posts : 743
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 31 aug 2012 - 23:23 | |
| Tiny, dat wil ik ook! Een hengst, mr ben slecht met karakters, verledens enzo haha!
Haha, nou echt vrijheidsdressuur was het niet. We tilden hem op, ik kroop eronder en toen zaten ze voorbenen over m'n schouders haha!! Wil je er een foto van?
Ooh, dat scheelt!! Gaaf zeg dat je dat gedaan hebt! |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 31 aug 2012 - 23:29 | |
| Ohh ik ken ook iemand die dat paard laat steigeren en dan land ie op haar schouders. Wel heel erg knap~!
|
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 31 aug 2012 - 23:33 | |
| Ja, heb het wel eens mensen zien, echt supergaaf!! Mr dit is een verkoopkinderpony die weg moet. Hebben 24 paarden om te rijden en zijn met z'n 2e, dus hebben geen tijd om dat te trainen, hihi. |
|
| |
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 31 aug 2012 - 23:39 | |
| Ik rij niet meer sinds mijn paardje gestorven is ... in iedergeval heb ik bij de andere paarden geen band kunnen maken zoals met mijn hengstje . We deden altijd voor de lol springen , hengstje was 28 geworden . en fit als een jonge vent |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 31 aug 2012 - 23:41 | |
| Oh sorry. Mooie leeftijd! Wel fijn dat je hele mooie herinneringen hebt |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 31 aug 2012 - 23:47 | |
| Hoef je geen sorry tegen te zeggen hoor was enkel mijn groote liefde (L) anda spookje |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 9:55 | |
| Ga wrs een nieuwe char aanmelde, Vanity gaat op nonactief en Omniel gaat dood, dus dat maakt plaats Heb al uiterlijk en karakter voor een hebgsy, voor een merrie ook. Nu weet ik niet wat ik zou doeb, merrie of hengst ?? Geschiedenis moet ik nog bedenken, o, heb ik plots ook xD |
|
| |
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 12:56 | |
| Ik ben met Ali's kat aan het communiceren. alleen het gaat niet echt soepeltjes |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 13:40 | |
| Lol. xD Eindelijk een post uitgekregen. |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 15:20 | |
| Lorr I have a Idea XD na allemaal goede middag ... had heerlijk geslapen maar hellaas alleen maar tijd tot 6 want ga vanaaf naar de discotheek |
|
| |
Norique
Profile Number of posts : 231 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 15:38 | |
| Heb eindelijk tijd gekregen om weer te doen wat ik wil en ik heb al de achtergrond gemaakt voor Eef's manip. Hopelijk heb ik hem morgen af. =D |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 16:57 | |
| MISCHA !! Je hebt een idee? Tell me Darling !! Tell me !! |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 18:31 | |
| |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 18:52 | |
| Aw D= Ik heb een beetje teveel gegeten denk xD maar ja, ik moet nu weer gaan zie jullievanaond (: |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 20:22 | |
| Great wat een dag ... Jennifer ging eens posten, ja, kon het vergeten.
Vanmorgen naar de paarden, zien dat men Eden loopt de schrapen en buikpijn heeft ... van tien tot twee uur s'middags bij hem gebleven om tot de conclusie te komen dat het over is. Ga je naar huis, doe je de dingen die je al die morgen had moeten doen en dan om half 6 telefoontje dat Eden ligt te rollen en kreunen van de pijn. Hupla, snel de fiets op, kviel bijna dood toen ik aankwam. Dierenarst laten komen, deze keer zandkolieke (vorige maand was het vlaslemenkoliek) en daarnaast wisseld hij nog eens zijn tanden waardoor hij moeilijk kan eten en vermagerd ... echt geweldig.
Men arme stakker. =( |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 22:26 | |
| |
|
| |
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 22:37 | |
| Ik ben naar een 25 jaar getrouwdfeest geweest van nederlandse vrienden van me, jezus seg. Nederlanders die zat zijn... Das echt heel anders dan belgen. Een kerel kuste me gewoon op mn mond waar mn vriendje bijzat en ik ben honderd keren in mn haar gevreven door jan en alleman. Oh en ik ben met een dikke nek terug naar buiten gekomen omdat ik de hele tijd hoorde 'jouw vriendin is echt een mooi ding'.
Jezus :') |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 23:38 | |
| xD
leuk he die nederlanders _o-
|
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 1 sep 2012 - 23:42 | |
| - Jennifer schreef:
- Great wat een dag ... Jennifer ging eens posten, ja, kon het vergeten.
Vanmorgen naar de paarden, zien dat men Eden loopt de schrapen en buikpijn heeft ... van tien tot twee uur s'middags bij hem gebleven om tot de conclusie te komen dat het over is. Ga je naar huis, doe je de dingen die je al die morgen had moeten doen en dan om half 6 telefoontje dat Eden ligt te rollen en kreunen van de pijn. Hupla, snel de fiets op, kviel bijna dood toen ik aankwam. Dierenarst laten komen, deze keer zandkolieke (vorige maand was het vlaslemenkoliek) en daarnaast wisseld hij nog eens zijn tanden waardoor hij moeilijk kan eten en vermagerd ... echt geweldig.
Men arme stakker. =( pff Jen ,, niet lekker dus, Heel veel beterschap voor je baby <3 |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 1:51 | |
| episode 13 daarna ga ik slapen <3 en morgen post ik overal ;3 nu enkel Ther en Achill gedaan |
|
| |
LyAAn
Profile Number of posts : 38 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 7:48 | |
| |
|
| |
Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 9:02 | |
| Pfff... Dat was nog is een reis:'D
Om 11 uur in het vliegtuig gestapt. Alles liep op tijd. Wanneer iedereen er was rustig naar stijgbaan. Vlak voor de stijgbaan ineens stoppen. Komen er stewadessen aanrennen. Even later zijn ze terug en slepen ze een man mee, helemaal knock out. Bleek gewoon te veel gezopen te hebben. Als dat mijn vent was had ik hem gewurgt. Maar goed, man van boord, koffers van boord. Alleen wisten ze niet welke van hem waren. Dus alle 500 koffers door zoeken. Na een uur eindelijk gevonden. Opnieuw naar startbaan! En weer schoten we op de rem. Een man achter me. (2 rijen) viel van zijn stoel af. Hij was opeens beroerd geworden en ging van zijn stokkie. Dus wéér terug. Man van boord, koffers van boord, konden ze btw weer niet vinden. Gelijk maar even bij tanken. Was al half 2 toen we eindelijk de lucht in gingen. Heb denk 2 uur geslapen. Ontzettend last van turbelentie. Maar ik heb ht overleeft!
Ik wil mijn best doen vandaag al te posten maar ben echt kapot... c: |
|
| |
LyAAn
Profile Number of posts : 38 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 9:19 | |
| - pipvl schreef:
- Pfff... Dat was nog is een reis:'D
Om 11 uur in het vliegtuig gestapt. Alles liep op tijd. Wanneer iedereen er was rustig naar stijgbaan. Vlak voor de stijgbaan ineens stoppen. Komen er stewadessen aanrennen. Even later zijn ze terug en slepen ze een man mee, helemaal knock out. Bleek gewoon te veel gezopen te hebben. Als dat mijn vent was had ik hem gewurgt. Maar goed, man van boord, koffers van boord. Alleen wisten ze niet welke van hem waren. Dus alle 500 koffers door zoeken. Na een uur eindelijk gevonden. Opnieuw naar startbaan! En weer schoten we op de rem. Een man achter me. (2 rijen) viel van zijn stoel af. Hij was opeens beroerd geworden en ging van zijn stokkie. Dus wéér terug. Man van boord, koffers van boord, konden ze btw weer niet vinden. Gelijk maar even bij tanken. Was al half 2 toen we eindelijk de lucht in gingen. Heb denk 2 uur geslapen. Ontzettend last van turbelentie. Maar ik heb ht overleeft!
Ik wil mijn best doen vandaag al te posten maar ben echt kapot... c: Omg, dat is ook lekker >.< Dit jaar waren wij naar Turkije gegaan, het enige wat niet leuk was waren de vluchten >.< Bij de terugweg was het Turbelentie én slecht weer D= En jij hebt dan het geluk dat je kunt slapen in een vliegtuig xD |
|
| |
Samoerai
Profile Number of posts : 30 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 9:43 | |
| Vandaag op Groep 8 kamp. Kan dus weer niet online komen :c |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic | |
| |