|
|
Auteur | Bericht |
---|
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 11:16 | |
| echt vandaag niet werken Wordt ik wakker om 7 laat ik de hondjes uit, dan heb ik me laten vallen in bed en ben in slaap gevallen . Zo kwam ik te laat op school :') |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 11:28 | |
| waha arme Mischa xD Ik zit op stage :c wil rpg'en en manippen |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 11:35 | |
| Geukkig maar 7 min te laat :') haha , heb liever stage (A) dan dat ik hier op school zit. wil ook rpgen en nieuwe lay maken voor onze website |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 11:38 | |
| ja ik ook, alleen ik maak 45 uur in de week, en dan ook nog 2 dagen overwerken xD |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 11:43 | |
| oww leuk -.- vindt het al rampzalig als ik dat van jou hoor .. maar ik sta om 6 op. werken tot half 9, doorfietsen na school daar tot 5 les en dan tot 8 werken _o- zn kleine 12 uur druk bezig per dag... *edit: maar ali, respect voor je dat jij ook zn harde werker bent gelukkig valt voor mij het binnekort uit dat ik na school nog moet werken . Me so happy |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 11:52 | |
| Haha, wel ik zit liever te werken dan dat ik niks doe in de les. Jij hebt trouwens ook een drukke dagindeling zeg ;o |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 12:05 | |
| Haha begrijp ik .. moet nu een powerpoint maken :') Maar gaat moeilijk op mn lablet _o- tsjah.. het is gelukkig maar tijdelijk. want nu merk ik ook als ik thuis ben dat ik gewoon gelijk wil slapen en staat eten voor me op de 2de plaats .. nog 2 weekjes tegen aan |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 13:17 | |
| maar waarom werk je dan zo veel? is dat voor school of voor jezelf? |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 13:39 | |
| Hierna nederlands dan naar supermarkt en thuis post maken voor DelxAvanti
Da topic gaat zo veel hartjes breken D=
Ik geef t toe ben een monster voor mijn Delly en iedereen die om haar geeft en waar zij om geeft x3 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 13:41 | |
| mja.. moet je zelf weten he |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 13:50 | |
| Ehm sorry Ali maar dit komt nogal bot over? Ik snap dat je niet helemaal blij bent met Del zwanger van Avanti maar das toch een keuze die niet enkel ik maar ook Waz en Jennifer hebben gemaakt?
Net als E'ves krijgt Del ook meer fam en vrienden, k krijg gewoon het gevoel alsof je liever had dat ze enkel op E'ves steunt. Maar dat doet ze nogsteeds. Ze houd nogsteeds van hem als haar broer en niemand zal dat afnemen. Dus tja, dan vind ik t niet echt eerlijk tegenover mijn geweten dat je op zo'n manier antwoord. Sorry |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 13:55 | |
| omg, wauw, ik zei alleen maar dat het jouw keuze was, niet bot bedoelt op wat voor manier dan ook. Wat maakt het mij nou uit wat jij met delaney doet? dat is toch jou keuze, ga me niet lopen aanvallen met allemaal dingen die ik nooit heb gezegd! Serieus, fijn voor je, het kan me werkelijk geen flikker meer schelen wat je met Del doet aangezien je blijkbaar op zo een manier over mij denkt.. fijn weer |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 13:55 | |
| en dan doe je zoveel moeite om deze site vast te houden zodat je leden je kunnen afkraken.. ik voel me weer erg gewaardeerd hoor |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 13:59 | |
| Ik denk dat het gwn een beetje over kwam alsof je t nog steeds niet echt leuk vind. Niet meteen om jou aan te vallen, maar Mim zag het gwn op die manier. Kan gebeuren, right? |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 14:01 | |
| ja dan hoeft ze me nog niet te beschuldigen van allerlei dingen, fijn dat altijd anderen hun kant word gekozen terwijl ik mijn vrije tijd op geef om bmh draaiende te houden. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 14:03 | |
| Ali schat ik val je helemaal niet aan! Je doet hartstikke je best voor bmh en ik waardeer dat evenveel als ieder ander!
Ik probeerde enkel een beetje op de hoogte te komen van wat je dacht gezien dat zo moeilijk gaat via tekst. Echt je bent zo'n lieverd. T spijt me echt. Ik bedoelde t niet verkeerd. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 14:05 | |
| wel hou dan je beschuldigen voor je zolang je niet begrijpt wat ik bedoel, dan kan je ook gewoon vragen of het vervelend bedoelt was, want dat was het absoluut niet, heb er een beetje genoeg van dat ik van alles word beschuldigt |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 14:15 | |
| Ali echt het spijt me ik wisr niet dat je het zo zoi opvatten. Dat was ect niet de bedoeling. Sorry als k je pijn heb gedaan geloof me ik vervloek me zelf nu ik hhad t ook anders kunnen schrijven. T spijt me echt. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 14:20 | |
| laat maar, ben en beetje klaar met bmh. |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 14:35 | |
| Oei, wat is er hier allemaal gebeurd? Je gaat toch niet weg Ali? |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 14:44 | |
| misschien wel, denk er al heel lang over na |
|
| |
Dimphyl
Profile Number of posts : 1965 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 14:59 | |
| wooh guys... kweet niet wat hier allemaal aan vooraf is gegaan.. maar laten we aub onthouden dat RPG'en léúk en ontspannend moet zijn.. nogmaals; k weet niet wat er precies allemaal is .. dus ik ga me er verder niet mee bemoeien, maar ik hoop wel Ali, dat je er heel goed over na denkt voor je besluit te stoppen.. wat zou bmh zonder jou moeten? ;o
---' mijn eigenlijke berichtje; ik ga morgen posten, moet zo werken ): |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 15:03 | |
| Ik hoop dat je blijf, maar zoals Dimphy zegt rpg moet leuk blijven, ik zou niet weten hoe bmh er zonder jou zou uitzien....
En nu ga ik niks meer zeggen, k'moet huiswerk maken en een GIP... woesh, te veel werk... |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 16:07 | |
| Ook weer een goede dag mensen....
|
|
| |
Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 16:08 | |