|
|
Auteur | Bericht |
---|
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:03 | |
| - mischatjeh schreef:
- omg bedenkt nou maar gewoon wat voor mitchie xD
Iknoooooow D: even tekening inscannen van vannacht en dan proberen nog wat met mitchie te typen D: @Lor idd xD Shylar - Vanth Hayyel - Zyaron Sib - Vanth Vanity - Iliho? :3 |
|
| |
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:04 | |
| Appeltje I mis u ..... |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:05 | |
| Geantwoord, woohoo! Ik lieft E'vesje, hij typt zo heerlijk makkelijk c: |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:07 | |
| Net gelezen .. hmm ik vindt E'vesje echt een knappert. ooit (over 100 jaar) kan ik ook zo geweldige rpgen als ali _0- |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:08 | |
| Haha.. Ik zal binnenkort even kijken of het me lukt om een reactie te schrijven met Ragnar voor Zeeltje.
Echt fijn trouwens als een karakter makkelijk typt zodat je niet met tegenzin een berichtje typt omdat het zo moeilijk gaat ^^' |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:08 | |
| Haha, ik heb net een geweldig boek gelezen van Carlos Ruiz Záfon, en ik ben er helemaal door geinspireerd c: |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:09 | |
| Oeh? De naam zegt me niets, goed boek? :3 |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:10 | |
| Pommie <3 Zit met RPGblock, wanneer die over is sta jij vanboven op mijne lijst
OEH TINY !!!! Meer topics !! Ik open Vanity - Iliho |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:10 | |
| jej xD
Ja een goed boek? en waar gaat het een beetje om? ik heb al 1 jaar geen goed boek meer gelezen .... |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:11 | |
| |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:11 | |
| Heerlijk boek, heb het al twee keer gelezen. Het heet De schaduw van de wind, een behoorlijk beroemd boek toch wel. Is wel een zware pil en een echt labyrint met heel veel geheimen en donkere intriges |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:13 | |
| Ik bovenaan de lijst? Ik voel me vereerd hoor. Moet geloof ik eerst nog antwoorden overigens, op Aerin en Vanity.. of niet? XD Ik weet het niet,.. moet ook nog antwoorden op Avanti. *sigh*
Oh, klinkt bizar interessant. Ik zie nu even Labyrint in je woorden, heb je toevallig het Labyrint gelezen? Is ook zo'n heftig maar bizar cool verhaal. Met allemaal onverwachte dingen etc. Ik houd van boeken waarvan het einde nog niet te raden valt.. x'] |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:14 | |
| - over het boek:
De roman, die zich afspeelt in het Barcelona van net na de Spaanse Burgeroorlog, gaat over een jongen genaamd Daniel. Vlak na de oorlog neemt Daniels vader hem mee naar het geheime Kerkhof der Vergeten Boeken, een grote bibliotheek met oude, vergeten exemplaren die met veel zorg bewaard worden door een select groepje ingewijden. Volgens traditie mag iedereen die ingewijd wordt in deze geheime plaats één boek uitzoeken dat hij de rest van zijn leven moet beschermen. Daniel kiest De Schaduw van de Wind van Julián Carax. Die nacht neemt hij het boek mee naar huis en leest het vol bewondering en ontzag. Daniel begint aan een zoektocht naar andere boeken van deze onbekende schrijver, maar kan ze nergens vinden. Het enige wat hij vindt zijn verhalen van een vreemde man – die zichzelf Laín Coubert noemt, naar een karakter dat in het boek de Duivel is – hij is al decennia lang op zoek naar de boeken van Carax. Hij koopt de boeken en verbrandt ze. Later confronteert en bedreigt de mysterieuze man Daniel. Bang geworden, verbergt Daniel het boek weer in het Kerkhof der Vergeten Boeken, maar gaat door met het zoeken naar de auteur ervan. Hierbij wordt Daniel verstrengeld in een oud conflict dat ooit begon bij de auteur zelf. Er blijken veel overeenkomsten te zijn tussen het leven van de auteur en dat van Daniel, Julián zorgt er echter voor dat de geschiedenis zich niet herhaalt.
en nee niet gelezen, waar gaat het over? |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:15 | |
| Ik heb deze week echt al 6 boeken gelezen, elke dag 1 xD |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:16 | |
| |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:24 | |
| Het speelt zich af in het verleden en het heden. Op een gegeven moment loopt het door elkaar. Gaat in ieder geval over een soort van genootschap onder de grond, die nog al een speciale manier van leven hadden. Verder.. tja, moet je het lezen x'] Maar het is wel behoorlijk interessant, maar wel iets waar je je koppie bij moeten houden en .. eigenlijk niet zomaar voor je plezier leest xD
Boek klinkt wel behoorlijk interesting. >< .. Grr, en ik moet the hunger games serie ook nog kopen.. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:25 | |
| OHJA! in dat boek ben ik begonnen, maar het hield mijn aandacht niet echt vast, ik raakte te snel afgeleid en ben uiteindelijk gestopt met lezen. Weet niet van wie ik het boek had geleend, maar wil het eigenlijk nog een keer lezen c: |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:29 | |
| Haha, ja .. op het begin is het wel moeilijk, start een beetje langzaam.. xD Ach we hebben heel ons leven nog om te lezen ... ^^' |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:30 | |
| ik wil eigenlijk graag rpg'en .. maar moet eigenlijk leren ... morgen toets ,, zou eigenlijk vandaag zijn maar was verplaatst ..... |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:33 | |
| Nu al toetsen? Mijn school is nog niet eens begonnen >_< |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:35 | |
| |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:38 | |
| Appeltje, mijn school is eigenlijk ook nog niet begonnen. maar heb vorig jaar toetsen gemist die ik moet inhalen ...
en die dus ook tellen of ik door mag gaan met de opleiding of niet ... |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:41 | |
| mweh waarom antwoord niemand op mijn topics, verveel me xD moet alleen die van nacht nog, maar daar wil ik even voor gaan zitten, zo een lap tekst |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:45 | |
| Oh, okaay~ Veel succes dan :']
En hn, ja best wel een lapje.. x'd Ik probeer het altijd kort te houden maar dat lukt me gewoon niet T_T |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:47 | |
| Neee ik vind een lap tekst heerlijk, dus vooral niet minder gaan typen. Maar het probleem is dat ik minstens zo veel wil typen xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic | |
| |
|
| |
|