|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kyali
Profile Number of posts : 628 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 21:56 | |
| Luna is trouwens ook beschrikbaar Heb zin om er weer tegenaan te gaan. Een beetje afleiding van school! |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 21:59 | |
| Oeh ali Av terug gebracht? If you want me likes topic x3 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:01 | |
| ja heb zin in av, wil 2 topics max. met hem kijk: een scroll kader zónder scroll - Spoiler:
avareth and then she asked; will I ever be free again?
Avareth had nooit van verassingen gehouden, en al helemaal niet als deze gepaard gingen met lichaamscontact. Echter was dit dan ook weer vrij hypocriet van hem, aangezien hij maar al te graag aan anderen had gezeten, hoewel dat ondertussen wel een tijd was die hij achter zich had gelaten. Toch word hij overdonderd als het ranke lichaam van de zwarte merrie in volle vaart richting het zijne komt, al zou ze zich volledig tegen hem aan gooien Avareth zou makkelijk kunnen blijven staan, en nu heeft hij daar dus ook geen moeite mee. Heel even staat hij met een brok in zijn keel aan de grond genageld, niet geheel wetende wat te doen, moest hij haar op dezelfde manier omhelzen? Hij wist het even niet meer, hij had haar natuurlijk gemist er was geen dag voorbij gegaan dat hij niet had gehunkerd naar haar heerlijke geur, haar vertrouwde warme lichaam. Maar als ze zo voor hem staat en hem overrompeld met de plotselinge genegenheid gaan zijn oren even plat in zijn nek. Zijn ogen staan een moment verbaasd, en lichten zelfs even op met een lichte woede, maar de storm gaat al snel liggen en zachtjes glijd zijn neus door de zachte golvende manen van Myou.
Een zachte zucht ontglipt zijn lippen en wanneer hij de geur van haar vacht zijn longen in snuift voelt hij hoe zijn spieren ontspannen, hij had haar gemist met elke vezel in zijn lichaam. Ze was niet langer meer een merrie die hij vroeger had gekend, waarmee hij enkele veulens deelde, nee Myou was als adem voor hem, zonder haar zou hij er niet zijn. Hoe vaak hij haar ook zou weg duwen, altijd kwam ze terug en dan stortte Avareth weer in in haar open 'armen'.
Hij geniet met zijn ogen dicht van de aanraking van haar ranke lichaam, elke plek waar ze hem aan raakt tintelt nog lang na. Wanneer ze uiteindelijk tot stilstand komt en haar hoofdje onder zijn hoofd door wurmt glimlacht hij kort, tevreden haast en trekt haar dichter naar zich toe door zijn hals om de hare te slaan. Het vrij forse verschil in lengte zorgde er voor dat Myou bijna verdween in zijn omhelzing, maar niet voor Avareth hij kon zijn ogen niet van haar af houden. Haar zachte woorden laten hem huiveren, de manier waarop ze het zei weerspiegelde perfect wat Avareth voelde, zonder haar kon hij niet leven daar was hij zeker van. Hij duwt zijn neus tegen haar hals, wilde vertellen dat hij haar ook heeft gemist, maar de woorden willen zijn lippen niet zo snel verlaten. Ergens was hij bang dat ze in de tussentijd een ander had gevonden, dat ze niet langer meer van hem was, en dat beangstigde hem zo erg dat hij kort rilde.
Hij had zijn hele leven maar weinig echt voor zichzelf gehad, de meeste merrie's verlieten hem op ten duur weer omdat hij toch niet de perfecte minnaar was, en uiteindelijk bleef hij met lege handen achter, of hij het nu zelf had veroorzaakt of niet. Maar het idee om Myou te verliezen maakte hem fysiek ziek, dat zou hij niet aan kunnen. Zelfs na al die keren dat hij had gezegd dat hij haar niet nodig had, hij had haar wel nodig, en dat besefte hij maar al te goed nu ze zo voor hem stond. Een zachte zucht ontglipt hem en hij trekt haar dichter naar zich toe. Wanneer Myou zich los maakt en zich tegen de andere zijde van zijn lichaam aan vleit glimlacht hij en duwt zijn neus tegen de hare, en blaast zijn warme adem tegen haar neus aan. 'Ik jou ook' het was een zachte fluistering, niet veel luider dan de wind, maar Avareth wist zeker dat Myou het zou horen, het woud was haar plek, niets ontging haar hier.
|
|
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:01 | |
| Kyali .. Dus topic Viënto / Luna ??
Ali ... Avareth / Hayyel ?? Is mijn enige merrie xD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:02 | |
| als je zin hebt in een topic met av open dan maar een topic en stuur me de link van het topic, of dat ik moet openen, |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:11 | |
| Als je wil dan open ik er morgen eentje denk met Aleydis als ze net volwassen is (meld r dan eerst even aan)
C: |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:11 | |
| Nou , als je topic wil he xD Je kiest zelf maar Als je liever Mims en Tiny doet, dan ga je gang |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:12 | |
| is goed, moet wel zeggen dat av bot is en dat dus niet persoonlijk is op voorhand xD
|
|
| |
Kyali
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:12 | |
| Ow vet scroll zonder scroll haha
Ja is goeed. Luna is klaar voor wat avontuuur
|
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:15 | |
| Ali, Ik wacht wel met een topic, dat je inspi voor Av niet direct we is door te veel topics Heb er alle begrip voor ... |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:18 | |
| Ik doe een topic met Phan voor Av, en Mimi opent, kan er best nog eentje bij, dus als iemand nog wilt? dat word de laatste dan.. waarschijnlijk hou ik Av toch niet zo lang actief xD |
|
| |
Kyali
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:19 | |
| Is Av boos dan? |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:20 | |
| Av is nogal één brok zelfdestructie xD |
|
| |
Kyali
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:22 | |
| Hahaha Rayo begint dat ook te worden nadat die vet hard wordt afgewezen.
Als Av af wil reageren op Luna mag dat ook. |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:24 | |
| @Ali: oeh een scrollkader zónder scroll. Best wel awesome maar wel irri dat je het moet selecteren om omlaag te gaan ^^' Wél prettty en dan kun je um ook beter en mooier links plaatsen ipv rechts. :]
|
|
| |
Kyali
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:24 | |
| Open jij trouwens het topic van Viënto / Luna ? |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:27 | |
| Zal proberen, word dan mijn eerte post met hem <3 Maar ja in zal opene |
|
| |
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 22:56 | |
| terug van training. ben kapot zo maar slapen en dan om 7 uur werken .....
sla me als ik morgen niet optijd op school of werk ben _0- |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 13 sep 2012 - 23:31 | |
| Jeez, na al die tijd van depressieve gevoelens en thuis hangen is school wel weer een klap in mijn gezicht. Ik voel me helemaal doodop, alsof ik elk moment in kan zakken, maar ik ben wel gelukkiger. |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 14 sep 2012 - 7:35 | |
| |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 14 sep 2012 - 8:28 | |
| Even kijken ik moet dus zo topic
LunaxAmosis en AvarethxAleydis maken (: |
|
| |
Kyali
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 14 sep 2012 - 8:44 | |
| Goeie morgen! Ja dan kan ik me niet vervelen haha |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 14 sep 2012 - 8:56 | |
| Doe maar in Ferelden Mims, daar zijn niet zo veel topics en Av zit in de 4e rang c: Ik zal trouwens zo een poging doen tot antwoorden op Nirvana, maar heb een beetje moeite op het moment. |
|
| |
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 14 sep 2012 - 11:07 | |
| Allowa lieve mensjes allemaal goed geslapen ?? |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 14 sep 2012 - 11:08 | |
| niet helemaal, en ik ga dit weekend ook nog kamperen.. |