IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:15

Zo nu nog Serah en Nirvana en dan Amosis (moet ik even mn post editen maar vond het belangrijk om gewoon meteen Therrie te hebben)

en dan heel even rust haha

Lol Aleydis had bezoek van haar beschermengeltje x'D
Of t was haar onderbewuste blabla geen idee ze had gwn een waanbeeld net zoals die weirdo droom die kwam omdat ze rook rook (lol)

AMBIEEEEEE, Wil jij doen dat dat vadertje zoontje topic met de brand temaken heeft?
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:17

Ja, dan heb ik meteen ook een topic die ermee te maken heeft. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:19

Haha, Dat Therrie nog paardjes zoekt die zij zn kudde horen, Faerith vind en zonder echt naar hem te kijken de hengst helpt x'D terwijl Faerith weet dat Therrie zn papa is :3
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:22

Hmm.. Fae heeft z'n vader eigenlijk nooit gezien; so how does he know? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:29

He knows the name x'D
Zorgen we r voor dat Theron zn naam zegt :3
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:37

Had deze blonde dame niet aan gedacht x)

Maar ik ga toch spelen dattie z'n vader niet meteen zegt van 'hé jij, ik ben je zoon hoor'. Ik ga 'm dat laten verzwijgen, zodat die z'n tijd kan nemen om zijn vader te leren kennen alsof hij z'n zoon niet zou zijn. En als er een emotioneel momentje komt, dan gaatie zeggen 'dag pappie', ghehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:38

zolang het maar niet zo een lief topic is als dat van Ronnie en E'ves hihi <3
Die moeten ook weer eens een topic, of met Lerav c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:39

Hahahaha ik hoor net dat ik ongewilde anorexia heb.
Nu moet ik gaan diëten om minstens tien kilo bij te komen --'
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:41

Het liefwezen-gehalte bereikt zeker nog niet de helft van ons topic met E'vesje en Ronnie! Ronnie was maar een jaarlingetje en enorm schattig naar z'n pappie. Maar Fae gaat z'n vader niet in de armen springen zoals Ronnie dat deed hoor, no way :')

En idd, die moeten weer eens 'n topic :3
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:42

ö Hanne! Beterschap!
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:42

Wow Hanne ._.

als je wilt mag je wel 10 kilo van mij haha xD

-ik ben in een melige bui ._. -

Hug schattie je komt wel aan ;3

En aww Amber, dat gaat Therries hartje breken als hij het uiteindelijk hoort Xd


Laatst aangepast door Mimi op vr 21 sep 2012 - 17:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:42

Ongewilde anorexia? omg, dat dat bestaat ;o
hoop dat je het een beetje trekt ;o
*hug*
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:43

Ik wist ook niet dat dat bestond ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:46

Ja ik heb al jaren hoofdpijn en buikpijn en dat zou komen omdat m'n voedselpatroon niet ok is. Ik eet heel veel maar blijkbaar niet wat nodig is om gezond te zijn en nu heb ik dus meer dan 10 kilo ondergewicht haha. Ben ook nog eens in de laatste twee weken twee kilo afgevallen terwijl mijn vriend kookte en hij maakte 2 warme maaltijden per dag dus ik volg het niet helemaal...

Ik wil mijn strak buikje houden :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:48

Ondergewicht is niet gezond. ._.
Dus ik hoop dat je gouw gezond word <3

Ik snap het soms echt neit x'D
sommige kunnen zo veel eten en komen neit aan. En ik hoef maar een koekje te eten of ik kom al harstike aan Dx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:49

Ik heb ook ondergewicht, nu 15 kilo en heb een slechte weerstand, maar functioneer gewoon normaal. Vind het echt vervelend voor je.
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:50

Ik ben in korte tijd ook 8 kilo afgevallen, en heb daar helemaal geen dieet voor gevolgd ofzo.. Gewoon wat meer paardrijden, maar vraag me sterk af of het daar aan te wijten is.. En als ik dan een dieet volg, dan val ik niet af. Rare dingen.. -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:50

Wajo vet apart ;o (woordgrap xD sorry)
In ieder geval veel succes met aankomen <3
Klinkt gek maar het kan ook zijn dat je last hebt van wormen. Vooral als jullie thuis huisdieren als katten of honden of ratten of muizen hebben - Maar ik neem aan dat dat natuurlijk niet zo is aangezien je dokter het wel beter zou weten lol. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:50

Ik eet 'smorgens, door de dag heen eet ik zes boterhammen totdat school gedaan is, dan eet ik 'savonds om vijf als ik thuiskom warm en voor ik ga slapen eet ik nog een boterham. En dan hier en daar nog een koekje en een taart staat hier nooit langer als twee dagen :')

Achja.. Nature..
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:52

Acccch zo lief allemaal :p Het is allemaal niet zo erg als het lijkt. Ik heb die hoofdpijn al sinds ik heel klein ben en het is vervelend enzo maar je raakt het.. ja, gewend? Komt wel goed Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:53

Ok het gaat heel gek klinken maar ik word jaloers Dx

Gosh ik wou dat ik zo kon eten en dan afvallen Dx

Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:55

Eigenlijk nu hij zo heeft gezegd dat ik 'anorexia' heb voel ik me best.. Ja, lelijk? Ik weet het niet. Persoonlijk vind ik té mager zijn ook niet mooi en nu hij er zo'n stempel op heeft geplakt voel ik me gewoon niet goed in m'n vel. Aan de andere kant zei ik al meteen dat ik nog door de deur wou passen en dat 10 kilo wel erg veel lijkt. Maar van 45 naar 55 is niet zo erg, ik denk dat van bijvorobeeld 65 naar 75 een veel groter zichtbaar verschil zou zijn.

Het is gewoon even erg surrealistisch
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:56

Iedereen is uniek, Mimi, ieder op zijn manier. Laat je daardoor niet jaloers maken, is echt helemaal voor niets nodig (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:58

Ik ben 1m71 groot en weeg 61 kg, heb een lange tijd 69 gewogen. Ik zou heus nog wat af willen vallen D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Emptyvr 21 sep 2012 - 17:58

Ik snap wat je bedoelt, ik ben denk ik wel wat langer dan dat jij bent (ben 1.76) maar ik ben ook heel lang 48 kilo geweest terwijl ik 65 moest wegen. Nu weeg ik 55 en ben daar erg tevreden mee, ben minder ziek en zit gewoon beter in mijn vel. Daarnaast wat sporten en je houdt je strakke buikje wel hoor, bij mij is alles ook gewoon nog straks terwijl ik wel wat ben aangekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 24 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 24 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 24 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 24 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX