IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 14:56

dat heb ik nu eens niet; inspi :c
Ben helemaal leeg, ik ben ziek, last van m'n knie, moe, kou. ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 14:57

ik ben ook ziek, zit op stage, maar heb wel inspi xD
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 14:58

Omg Ali leen me wat xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 14:58

ik heb echt gigantische berichten getypt lol xD
*leent wat aan tiny*
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 14:59

=3

En dan nu kijken waar ik kan, moet. posten. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 15:26

lala nog op Torak en Ridderspoor antwoorden en klaaaar, ben op dreef ;d
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 15:37

en toen was er niemand meer, ga wel spammen dan :')
verveling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 15:42

Oeh ik ben er weer hoor :3

Had er best wel een lang postje uitgeperst bij Nacht vond ik zelf (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 15:47

jaaaa, nu moet ik ook weer een lange xD
ze gaat gewoon weer al zijn nutteloze vragen negeren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 15:47

Mweh.. Arme Torak.
lol een schim die zielig is. x']
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 15:50

hee peeps c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 15:52

Haha oke ze zal heel lief voor hem zijn, heeeel lief (á)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 15:53

Hey pip c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 15:56

Ik heb echt zin in iets nieuws... Een nieuw plotje ofzo... ik weet niet,,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 15:57

I know the feeling, ik ook al is E'ves wel lekker op dreef nu c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 15:59

Maar alles wat ik bedenk is zo... zo hetzelfde Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 16:01

dan moet je een gecompliceerd karakter bedenken, op een gegeven moment gaan die vanzelf leven. Dat had ik tenminste met Avareth, op een gegeven moment krijgt zo een oc een eigen karakter en dan krijgen topics al snel leuke wendingen. Dat vind ik zo leuk aan E'ves nu, hij kan charmant zijn maar eveneens dodelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 16:04

Ik wil een antwoord van Flight hihi (á)
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 16:05

Jawel... Ik heb het wel vaker bedacht. Maar op een één of andere manier voelt het allemaal niet zo 'origineel'. Ik denk dat ik gewoon niet creatief genoeg ben als het daar op aan komt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 16:09

Wat ik ook meestal ervaar is dat wanneer mijn oc's een gezin gaan krijgen dat ze gewoon niet leuk meer zijn. Ik probeer het zo veel mogelijk uit te stellen meestal. Net als E'ves nu, hij is verliefd op Morrow, maar Morrow haat hem, en daarnaast heeft hij een crush op Flight die zijn hoofd dol maakt, maar Flight zal nooit blijven voor hem. Heerlijk gecompliceerd.
Huisje boompje beestje is meestal niet bevorderlijk voor een interessant topic volgens mij c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 16:12

Nee klopt... Ik zit nu dus ook een beetje met Kayleigh. ik ben echt gek op haar maar nu ze Theron heeft lijkt ze wat uitgespeeld... Alhoewel ik dat natuurlijk niet wil :')

Ik zou graag wat leuks doen met Sokkepoot. Nu heb ik nog wel wat te spelen met Delaney, maar ik weet dat het daarna ook waarschijnlijk stil ligt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 16:18

Ja dat bedoel ik dus, het is natuurlijk leuk als ze een liefde vinden, maar het word snel saai, de grote reden dat ik Av ook niet meer kan spelen, alles in zijn leven draait nu om Myou en op een gegeven moment ben je daarop uitgespeeld.

Met Kayleigh zou ik zo snel even niks weten, tja er kan altijd iets vreselijks gebeuren waardoor de relatie stuk loopt en dat ze Theron dan mist en hem weer gaat opzoeken, dan heb je tenminste iets om over te typen. Maar ik weet het niet.

Voor Sokkepoot weet ik het ook zo snel niet, ik heb Nachtschade op dit moment waarmee ze een plotje kan krijgen. Mij lijkt het nog altijd leuk om Nachtschade een korte vluchtige relatie met een merrie te geven (of een ander van mijn merrie's) maar Nacht zit nu een beetje verstrengeld tussen Diablo en Torak xD
In principe kan het er wel tussen door dat ze geen keuze wilt maken en dan wat met Sok krijgt. Maar ik wete het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 16:21

Flights liefdesleven is gecompliceerd >< like. Hij valt op merries. Want merries zijn mooi, en sexy, en whatsoever. Maar. Ze zijn ook bitchy, lastig en in elke zin vervelend. Dus hij wil geen relatie met een merrie. An sich wel met een hengst, maar dan weer niet perse seksueel. Dus in dat geval zou hij (en de ander waarschijnlijk ook) er een lading minnaressen op na houden ... Om nog maar niet eens over het feit te beginnen dat hij waarschijnlijk een bindingsangst heeft van hier tot tokio.

Enm, ik zal zo ff posten, ben even in mn ElfQuest verdiept (a')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 16:23

Ik ben fangirl van Flight, wou alweer een alinea volschrijven over hoe awesome hij is. hehe xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptyma 24 sep 2012 - 16:24

Haha, Bi paardjes ;3
Flight is gewoon een gecompliceerde vogel :}

Ik ergens er ook aan te denken dat ze weer een belofte van haar vader breekt, bijvoorbeeld door een nieuwe liefde, en dan zo kwaad op zichzelf is dat ze het verkeerde pad op gaat. Waarbij ze misschien met een één of andere hengst een one night stand krijgt en vervolgens door het veulen weer het juiste pas op word geholpen... En eventueel misschien vervolgens een soort stille oorlog krijgt met de vader omdat die het recht wil zijn zoon/dochter op te voeden etc. Maar dat Sok dat niet wil :}

Maar ja... Ik weet nu al dat het daarna weer stil ligt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 36 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 36 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX