|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lizle
Profile Number of posts : 123 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 18:33 | |
| Heeft iemand een manip/drawing die ik mag gebruiken voor een character? c: |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 18:34 | |
| Ik moet een kadertje te pakken krijgen !!! Kan iemand er eentje maken ?? Moet echt niet ingewikkeld zijn D: |
|
| |
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 18:35 | |
| Avatarretje van mijn cute doggie Sterre <3 |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 19:02 | |
| - Wolfsmelk:
Wolfsmelk. In de eerste plaats een schizofreen veulen dat zich veelal verschuilt in haar droomwereld. Doordat lichtsignalen extra sterk binnenkomen, waarschijnlijk door het bloed van haar vaderskant, ziet ze 's nachts en op donkere plaatsen even goed als normale paarden overdag. Echter, in het licht wordt ze verblindt en ziet ze weinig tot niets. Hierdoor komt ze vrijwel nooit buiten het woud en zoekt ze overdag de schaduwen van de grotten op. Ze vermaakt zich met verschillende van haar denkbeeldige vrienden die voor haar, door haar schizofrenie, net zo echt zijn als alle andere wezens. Over het algemeen is ze een rustig, vriendelijk en enigszins teruggetrokken veulen. Ze heeft echter last van psychoses die haar niet alleen zeer onvoorspelbaar maar ook heel erg agressief en gevaarlijk maken. Tijdens zo'n psychose slaat ze volledig door: ze voelt geen pijn meer en is op zulke momenten zelfs bij machte om paarden die vele malen sterker en ouder zijn dan haar dodelijk te verwonden. Tijdens de psychose ervaart ze haar omgeving als angstaanjagend en andere paarden als een dodelijke bedreiging, er valt dan ook geen land met haar te bezeilen en het is beter om te wachten tot de psychose over gaat. Dit soort heftige psychoses duren relatief kort, maximaal enkele uren, maar de aanloop en nasleep beslaat soms zelfs weken. Hierin is de merrie verward en moeilijk benaderbaar: ze luistert slecht, loopt veel weg, is wantrouwend en is het nergens mee-eens. Meestal bouwt de psychose zich geleidelijk op en af, maar hij kan ook plotseling en agressief toeslaan.
|
|
| |
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 19:30 | |
| Oe goddie daar zou ik echt een keer tegenover willen staan met Mor <3 |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 19:35 | |
| |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 19:37 | |
| Ah, niets beters dan Moody Blues' Nights in white satin op een dag als deze <3 |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 19:39 | |
| Nicky !! Wat is Wolfsmelk cool xD Zou ik ook geen topic'je mee afslaan xD
Vanth'je in mijn ava ♥ |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 19:40 | |
| Wat een schatjes zijn jullie toch - Foxfur a.k.a Foxy / Fox:
Foxfur. Foxy is wat ouder dan Wolfsmelk en komt buiten het gebied van BMH. Op het eerste gezicht is ze een knap ding om te zien: vrij rank gebouwd, maar wel degelijk bespierd, atletisch, snel en sexy. Wie beter kijkt zal echter zien dat ze bijzonder mager is en zeker wel wat meer vet op haar ribben kan gebruiken. Foxy is een geboren verleidster, manipulatief, maar ook een dromer. Ze is, nog meer dan de meeste andere paarden, zeer gebonden aan het 'nu' en heeft maar weinig oog voor de dag van morgen. Ze heeft moeite met het denken op de lange termijn, en doet hier doorgaans ook geen poging toe. Tenzij ze iets gedaan wilt krijgen, is ze vaak nogal kortaf en ze kan bijzonder onredelijk zijn. Karakteriserend zijn haar heftige mood-swings en haar uitmuntende vermogen om daar op manipulatieve wijze misbruik van te maken. Waar Flight slechts zijn instinct volgt, gebruikt Foxy haar scherpe geest en haar goed gevormde lichaam om haar zin te krijgen. Hierbij schroomt ze niet om haar grenzen tot het uiterste op te rekken en die van anderen veelal te overschrijden. In haar hart is ze een onzekere en jonge merrie die noch weet waar ze werkelijk thuis hoort, noch waar ze voor staat, maar dat verbergt ze behendig haar verleidelijke en o-zo scherpe tong.
|
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 19:49 | |
| OEH !! Wil ooit wel eens een topic'je tussen Viënto of Rayyal en Foxy !!!!! |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 19:52 | |
| Ik vind Foxy qua persoonlijkheid echt ontzettend leuk, heb haar nu in mensvorm, en ze is gewoon stoer <3 |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 19:53 | |
| Haha ...
EDIT: Ik heb nu Rayyal al in mensvorm. Nou ik had die mens al en gij Rayyal zijn karakter daar nu naar toe zetten.. AWESOME !! |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 19:57 | |
| Voel me juist meer aangetrokken tot Wolfsmelk omdat mensen vaak het 'perfecte' proberen te krijgen in het karakter dat ze spelen, wat dan juist weer het 'perfecte' zo onspeciaal maakt. Een karakter als dat klinkt dan juist ontzettend interessant om te volgen hehe. Zeker omdat - jou kennende - je haar ook fantastisch neer zult zetten. |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 20:00 | |
| Ben Morax aant maken als paard van mensen xD Niet zo gemakkelijk met een muis en gimp als je photoshop en een tekentablet gewoon betn xD |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 20:00 | |
| Maar Wolfsmelk heb ik helemaal nog niet geRPGt, dus ik weet totaal niet hoe dat gaat worden. Ik heb al meerdere malen een poging gedaan tot het maken van leuke karakters, maar als het niet klikt, werkt het niet. Ik vind Foxy leuk omdat ze so far goed rpg't en ze een heerlijk manipulatieve kant heeft, terwijl ze eigenlijk ook maar een bang en onzeker katje is. Ze is heel anders dan wat ik tot nu toe heb gecreëerd, maar goed, dat gaat voor Wolfsmelk ook gelden, hehe. Moet een roepnaam hebben trouwens >< Wolfsmelk is zo lang, en vind Wolf en Melk allebei niet leuk. |
|
| |
Kyali
Profile Number of posts : 628 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 20:15 | |
| - Lizle schreef:
- Heeft iemand een manip/drawing die ik mag gebruiken voor een character? c:
Je mag altijd in mijn gallery kijken: moosje.deviantart.com Als je er een leuk vind kan je dat zeggen |
|
| |
Lizle
Profile Number of posts : 123 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 20:24 | |
| - Kyali schreef:
- Lizle schreef:
- Heeft iemand een manip/drawing die ik mag gebruiken voor een character? c:
Je mag altijd in mijn gallery kijken: moosje.deviantart.com
Als je er een leuk vind kan je dat zeggen http://oakheartt.deviantart.com/#/d4c3v1uDeze is prachtig <'3 Zou ik die mogen gebruiken? |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 20:29 | |
| Lol zit te denken aan Calliope terugbrengen zou dan alleen wel leuk manipje hebben en een plotje <3 dus ik ga zo even plotting zetten ;3 |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 20:29 | |
| "Vive la mort, vive la guerre, vive le sacre mercenaire." "Long live death, long live war, long live the cursed mercenary."
<33 |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 20:42 | |
| *muziek op 100* Sorry mocht ik een beetje chaggrijnig reageren. Daar staat m'n bui momenteel ook op. |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 20:50 | |
| Weer geen computer of laptop tot men beschikken thanks god voor men gsm!! Kan er wel niet mee antwoorden. Pff keb nog massas werk, ik wil verdomme een nieuwe laptop!!! |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 20:50 | |
| |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 21:15 | |
| Ik kan niet kiezen... T'is voor een hengst. |
|
| |
Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 21:20 | |
| Appelflap, post staat ^^ Nu op Therrie met Sok, Ik ben helemaal into sok ;3 |
|
| |
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 27 sep 2012 - 21:20 | |
| - AbleToDream schreef:
Ik kan niet kiezen... T'is voor een hengst. Ga voor Marengo. Die naam klinkt leuk in mijn oren :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic | |
| |
|
| |
|