|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 20:42 | |
| Maaike heeft hem werkend gemaakt hoor, ik heb enkel de gebieden wat aangepast en namen er op geplakt xD |
|
| |
Spartan
Profile Number of posts : 651 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 20:48 | |
| Echt vet mooi gemaakt!!!!! Uber mooi!! Goed gedaan! |
|
| |
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 20:49 | |
| Maar Maaike is daar ook gewoon een genié in |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 20:50 | |
| Voila, dit was even een inspiboost voor mij nu kan ik verder met bmh (: - Spoiler:
E t r o "The legends all say different things. She's a cruel incarnation of death. A merciful angel of the afterlife. A deity without divine power."
Het leven is slechts een droom die je zelf hoort te dromen. Het leven is slechts een spel waarvan je zelf de spelregels moet leren. Het leven is zoveel. Je moet echter achter de mening van jouw leven komen. Zo veel dingen waren niet te bevatten. Zo veel dingen waren tevergeefs. Aleydis had in haar jonge leven al wat gezien. Dingen die ze niet had willen begrijpen. Maar ze had ze echter maar te slikken.
Haar tweekleurige ogen staarde door het duister. De ene schitterend blauw de andere angstig bruin. Het waren de twee kanten die haar maakte. Waar ze het ene moment zo lief en vriendelijk zou zijn zou ze zo overspringen naar de haat die haar op haar benen hielt. Het was niet haar schuld dat ze zo mentaal gestoord was geworden. O nee absoluut niet. Het was haar moeder geweest die er nooit voor haar geweest was. Haar moeder die haar had verlaten alleen en koud om te sterven. Maar Etro was niet gestorven. Ze had haar moeders haat overleefd. En toen haar vader kwam, de klootzak die haar toe wou eigenen en haar verdomme wou verkrachten zijn bloedeigen dochter sloegen haar scherpe tanden keihard toe. Sinds die dag had ze geen vader meer. Ze had hem voor dood achtergelaten op deze exacte plek.
Hoe lang geleden was dat nou geweest? Maanden.. Jaren? Etro had geen grip meer op tijd en ruimte. Dagen, weken, maanden ze vlogen aan haar voorbij. Al haar vrienden waren veranderd in vijanden. Ze had geen keuze en ze kon niet meer huilen. Huilen had ze ooit bij haar moeder willen doen, maar dat wicht was verdwenen. En het water trok haar dieper en dieper weg.
Een gebroken leugen was al wat ze was. Als ze naar haar spiegelbeeld keek walgde ze. En hoe hard ze ook schreeuwde, niemand kwam. Ze was niet veilig, ze was nooit gered. Ze was neergehaald, keihard en pijnlijk. Ze had gesmeekt om iemand die haar zou redden, maar de enigste wie ze ooit lief had gehad had haar in de steek gelaten voor een een ander schepsel. Haar laten verdrinken in de ijskoude zee van haar eigen verdriet.
En hoe kon het dan dat Etro nog leefde kan je je afvragen? Het was eigenlijk grappig want de grote husky leefde voor zichzelf niet meer.. Ze had momenten dat ze zich als een zombie gedroeg. En als je haar in die status tegenkwam was je leven zo goed als over. Dan kon je net zo goed dood neervallen. En jammer genoeg voor vele was ze de laatste tijd steeds meer een wandelende zombie.
Haar donkere kant nam haar over en terwijl ze hier zo zat met de maan hoog aan de hemel dacht ze terug aan de dag waarop ze zichzelf compleet vernietigd had. Ze verwenste het mannelijk ras voor al wat ze haar hadden aangedaan. Want haar moeder had haar broertje wel meegenomen. Haar vader had haar willen verkrachten en vernietigen en de liefde van haar leven had haar verlaten. Zo nu en dan wenste ze zelf van het mannelijk geslacht te zijn. Om enkel de sterkste te kunnen zijn. Ze wou een masker dragen van haat en woedde terwijl haar hart diep binnen in haar brak.
Altijd had ze het gewild, maar ze was het nooit geweest. En terwijl ze iemand anders dan zichzelf probeerde te zijn struikelde ze enkel over haar innerlijke gevoelens. Ze wentelde zich in bochten en kringen terwijl ze haar leven probeerde te vinden. Terwijl ze zichzelf nogsteeds haatte voor vrouwelijk zijn.
Nog een zwakte aan haar vrouwelijke hormonen was de traan die vanuit haar ooghoek gleed en op de grond belande. Ze wou niet huilen en toch stroomde de tranen vrijwillig over haar dikke vacht. Ze nam zichzelf kwalijk voor zoveel dingen. Misschien.. Misschien als ze zich over had gegeven aan haar geliefde dat hij nu bij haar was. Maar toen hij verder met haar wou had zij geweigerd puur omdat de gedachte aan haar vaders aanranding nog te vers in haar geheugen zat en ze niet weer wou vallen zoals toen. En dat was waarom zij nu alleen was. Altijd alleen.
En toch zou je dat niet verwachten van een teef van haar klasse. Ze was in een woord schitterend om te zien. Ze was een verschijning die je na zou jagen in je dromen. Waar je om zou smeken. Maar dat deed haar toch niets. Want geen enkele reu kon haar geven wat ze werkelijk wou. Want wat als ze nieteens wist wat ze werkelijk wou? Het geluid van pootstappen deed haar hoofd optrekken en ze begon zacht te grommen met haar tanden ontbloot terwijl ze omhoog kwam uit haar zitpositie en haar hoofd door haar schouderbladen liet zakken. "Wat moet je.." Gromde ze zacht terwijl de schitterende husky met de naam Devine Etro, of korter gezegd Etro naar de onbekende schaduw staarde. Klaar om aan te vallen bij elke verdachte beweging..
Ze had geen medelijden, dat was enkel voor de zwakkere onder hen..
| |
|
|
| |
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 20:51 | |
| ugh waarom ben ik zo'n perfectionist. D: zo kom ik nooit verder met mn post |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 20:52 | |
| Damn, net drie ezels mogen gaan vangen die uit de wei van de buren waren gebroken. Ze waren al over de spoorweg gewandeld enzo. Maar na een lang gevecht met het wilde ezelveuletje staan mama, papa en den kleine weer veilig op de wei! =P |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 20:53 | |
| oeh guys ik ga prince of persia kijken Dx ik kijk ff of ik morgen kan posten anders maandag direct na school moeder wil tijd samen doorbrengen >< |
|
| |
Spartan
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 21:03 | |
| |
|
| |
Kyali
Profile Number of posts : 628 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 21:16 | |
| - Dimphyl schreef:
- hey guys'
sorry dat ik zo lang off was, (3 dagen ofzo ahaha) mn pc spacete em. heb vanmiddag mijn nieuwe laptop binnen en ik ben helemaal in love er mee.' tis n acer aspire(i love acer) 11,6", 4gb, en hij is KNALBLAUW. dus ik ben weer helemaal happy de peppy en terug. ;D Heey ik heb vandaag ook een Acer Aspire gekocht haha, ik wilde heb ook in het blauw maar bij de mediamarkt hadden ze hem alleen in het zwart. Maar ik zit er nu op en ik ben er blij mee Kan ik veel makkelijker meenemen. |
|
| |
Moko Editor
Profile Number of posts : 443 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 21:42 | |
| - SoulmadeMorrow schreef:
- Maar Maaike is daar ook gewoon een genié in
Haha dat valt ook wel weer mee, maar thanks iig. |
|
| |
Moko Editor
Profile Number of posts : 443 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 21:43 | |
| En sorry jongens, de brownies zijn op. D: |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 22:07 | |
| - Mimi schreef:
- Voila, dit was even een inspiboost voor mij nu kan ik verder met bmh (:
- Spoiler:
E t r o "The legends all say different things. She's a cruel incarnation of death. A merciful angel of the afterlife. A deity without divine power."
Het leven is slechts een droom die je zelf hoort te dromen. Het leven is slechts een spel waarvan je zelf de spelregels moet leren. Het leven is zoveel. Je moet echter achter de mening van jouw leven komen. Zo veel dingen waren niet te bevatten. Zo veel dingen waren tevergeefs. Aleydis had in haar jonge leven al wat gezien. Dingen die ze niet had willen begrijpen. Maar ze had ze echter maar te slikken.
Haar tweekleurige ogen staarde door het duister. De ene schitterend blauw de andere angstig bruin. Het waren de twee kanten die haar maakte. Waar ze het ene moment zo lief en vriendelijk zou zijn zou ze zo overspringen naar de haat die haar op haar benen hielt. Het was niet haar schuld dat ze zo mentaal gestoord was geworden. O nee absoluut niet. Het was haar moeder geweest die er nooit voor haar geweest was. Haar moeder die haar had verlaten alleen en koud om te sterven. Maar Etro was niet gestorven. Ze had haar moeders haat overleefd. En toen haar vader kwam, de klootzak die haar toe wou eigenen en haar verdomme wou verkrachten zijn bloedeigen dochter sloegen haar scherpe tanden keihard toe. Sinds die dag had ze geen vader meer. Ze had hem voor dood achtergelaten op deze exacte plek.
Hoe lang geleden was dat nou geweest? Maanden.. Jaren? Etro had geen grip meer op tijd en ruimte. Dagen, weken, maanden ze vlogen aan haar voorbij. Al haar vrienden waren veranderd in vijanden. Ze had geen keuze en ze kon niet meer huilen. Huilen had ze ooit bij haar moeder willen doen, maar dat wicht was verdwenen. En het water trok haar dieper en dieper weg.
Een gebroken leugen was al wat ze was. Als ze naar haar spiegelbeeld keek walgde ze. En hoe hard ze ook schreeuwde, niemand kwam. Ze was niet veilig, ze was nooit gered. Ze was neergehaald, keihard en pijnlijk. Ze had gesmeekt om iemand die haar zou redden, maar de enigste wie ze ooit lief had gehad had haar in de steek gelaten voor een een ander schepsel. Haar laten verdrinken in de ijskoude zee van haar eigen verdriet.
En hoe kon het dan dat Etro nog leefde kan je je afvragen? Het was eigenlijk grappig want de grote husky leefde voor zichzelf niet meer.. Ze had momenten dat ze zich als een zombie gedroeg. En als je haar in die status tegenkwam was je leven zo goed als over. Dan kon je net zo goed dood neervallen. En jammer genoeg voor vele was ze de laatste tijd steeds meer een wandelende zombie.
Haar donkere kant nam haar over en terwijl ze hier zo zat met de maan hoog aan de hemel dacht ze terug aan de dag waarop ze zichzelf compleet vernietigd had. Ze verwenste het mannelijk ras voor al wat ze haar hadden aangedaan. Want haar moeder had haar broertje wel meegenomen. Haar vader had haar willen verkrachten en vernietigen en de liefde van haar leven had haar verlaten. Zo nu en dan wenste ze zelf van het mannelijk geslacht te zijn. Om enkel de sterkste te kunnen zijn. Ze wou een masker dragen van haat en woedde terwijl haar hart diep binnen in haar brak.
Altijd had ze het gewild, maar ze was het nooit geweest. En terwijl ze iemand anders dan zichzelf probeerde te zijn struikelde ze enkel over haar innerlijke gevoelens. Ze wentelde zich in bochten en kringen terwijl ze haar leven probeerde te vinden. Terwijl ze zichzelf nogsteeds haatte voor vrouwelijk zijn.
Nog een zwakte aan haar vrouwelijke hormonen was de traan die vanuit haar ooghoek gleed en op de grond belande. Ze wou niet huilen en toch stroomde de tranen vrijwillig over haar dikke vacht. Ze nam zichzelf kwalijk voor zoveel dingen. Misschien.. Misschien als ze zich over had gegeven aan haar geliefde dat hij nu bij haar was. Maar toen hij verder met haar wou had zij geweigerd puur omdat de gedachte aan haar vaders aanranding nog te vers in haar geheugen zat en ze niet weer wou vallen zoals toen. En dat was waarom zij nu alleen was. Altijd alleen.
En toch zou je dat niet verwachten van een teef van haar klasse. Ze was in een woord schitterend om te zien. Ze was een verschijning die je na zou jagen in je dromen. Waar je om zou smeken. Maar dat deed haar toch niets. Want geen enkele reu kon haar geven wat ze werkelijk wou. Want wat als ze nieteens wist wat ze werkelijk wou? Het geluid van pootstappen deed haar hoofd optrekken en ze begon zacht te grommen met haar tanden ontbloot terwijl ze omhoog kwam uit haar zitpositie en haar hoofd door haar schouderbladen liet zakken. "Wat moet je.." Gromde ze zacht terwijl de schitterende husky met de naam Devine Etro, of korter gezegd Etro naar de onbekende schaduw staarde. Klaar om aan te vallen bij elke verdachte beweging..
Ze had geen medelijden, dat was enkel voor de zwakkere onder hen..
| |
Etro lol Etro.. Hoe kom jij aan die naam? hahaha |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 22:21 | |
| @Waz, jup daar heb ik m van x'D in stilte ben ik gwn verliefd op die naam (:
Dr os is ook: I'll stand guard over your legacy x'D |
|
| |
Spartan
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 22:29 | |
| |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 23:28 | |
| *dood* een van die katten is van het balkon (drie hoog) geflikkerd, hebben 'm twee uur lang gezocht en geprobeerd te vangen, mn vader en mn vriend hadden m vast, hebben m geprobeerd in de kattenkooi te doen, en dat beest (acht kilo kat) heeft gewoon allebei hun handen stuk gebeten, zich uit de kooi gewurmd, de sloot over gezwommen, de ringvaart over gezwommen en toen wassie zoek. Maar het is dus de kat van mn tante waar ik op de flat en de katten pas, echt een klotezooi dit >< |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 23:34 | |
| Omg ._. dat is echt erg Nicky! Wou dat ik kon helpen Dx |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 23:37 | |
| mja, ben er nu even helemaal klaar mee, maar ga morgen wel weer verder kijken >< stom beest |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 23:43 | |
| Kan ik begrijpen, miss komt ie zelf terug, dat hadden we toen ook met dat konijn laatst die kwam rond uur of twee vanzelf terug. Met een beetje geluk ._. |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 23:46 | |
| Hij is nog nooit buiten de flat geweest, was al bang voor mensen, heeft nu een mega traumatische ervaring achter de rug, is de dijk en de ringvaart overgestoken ... I doubt it. Maar ik hoop het wel, ofcourse >< |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 23:47 | |
| Nog nooit buiten aii Ik hoop t echt anders kom ik helpen zoeken x3
Nee echt, bah ik hoop echt dat je die kat terug vind! |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 23:50 | |
| Ja, nja, terug vinden, en dan nog meenemen >< dat beest is echt een monster. |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 29 sep 2012 - 23:52 | |
| Thanks for the offer thou', ben echt chagerijnig en moe, sorry ik ga ook afsluiten denk ik, heb geen zin meer om te posten, of om wat anders te doen, dus cya all later c: |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 0:03 | |
| Aw probeer anders gewoon even wat rust te nemen. Een boek lezen of even slapen zet heel even dat beest uit je hoofd tot morgen je zorgen maken gaat niet helpen |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 0:15 | |
| Ben gaan tekenen, haha, dat helpt |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 0:19 | |
| Goed zo lekker rustig aan haha
en nu snel op NirxAyaan posten dan heb ik al mn topics af voor morgen als ik er niet ben en dan laat ik niemand te lang wachten hihi
BO POST NIET >< x'D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic | |
| |
|
| |
|