|
|
Auteur | Bericht |
---|
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 12:49 | |
| Kratos kan Aerons lichaam overnemen en doen alsof? aangezien de nieuwe schimmen da tkunnen |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 12:53 | |
| Whahaha Ali daar zat ik dus ook aan te denken xD Lijkt me wel heel gaaf idd.
@Hanne: Aeron heeft Allen natuurlijk al alles geleerd wat hij moet doen, dus wat had je in gedachten dat je dan zou doen met Aeron's lichaam? Want het is wel stoer dat, dat idd kan. Hij kan hem misschien de laatste zet nog geven ofzo. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 12:55 | |
| Als je even kort samenvat wat er gezegd/geleerd is geweest en wat het laatste was dat er gebeurde, dan wil ik eventueel wel het laatste zetje geven ja, no problemo (: Jij moet weten wat het gemakkelijkste is
want ik zag dat je iets zei van 'dat hij vergeet wat zijn vader zei', maar dan kan kratos hem er gewoon aan herinneren zeg maar. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 12:55 | |
| Wel denk er maar over na, ik sta er zeker voor open, is ook wel een leuke wending voor E'vesdar, weer een breuk voor zijn vertrouwen c: |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:01 | |
| @Hanne: Ja alleen ik weet niet hoe lang je dat lichaam kan gebruiken. Want ik had het meer over een hele tijd verder xD Uhm om het even kort te zeggen. Allen was met Aleydis, toen kwam Aeron en nam hem tegen zijn wil mee. Daar heeft hij op Allen in lopen spelen, zijn haat gevoed jegens E'ves en de andere leiders. Ook heeft hij Allen op een nogal harteloze manier wat sterker gemaakt. Dus hem allemaal vuile klusjes laten oplappen(niet paarden vermoorden ofzo, maar gwn lastige dingen), hem zomaar alleen laten tijdens bijvoorbeeld de blauwe maan enzo. Allemaal met de bedoeling om hem zo ver te krijgen dat hij uiteindelijk wraak gaat nemen op E'ves en de rest. Het laatste wat hij gedaan heeft is Allen alleen laten tijdens de blauwe maan (waarna Aeron dus word vermoord, zonder dat Allen dit weet).
@Ali: Zal ik zeker doen, het lijkt me namelijk heel leuk. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:04 | |
| goh dat moeten we even aan Jenn vragen dan denk ik :p |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:05 | |
| Als je een topic wilt dan wil ik best wat openen, of als jij wilt kan je ook wat openen c: |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:06 | |
| Een schim kan een lichaam voor altijd aan nemen, alleen als zijn eigen lichaam dan 'kapot' word gemaakt dan kan hij niet meer terug keren in zijn eigen. |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:07 | |
| Ik moet eerst even dat topic van de blauwe maan afmaken enzo, voor ik Allen als volwassene kan spelen. Dan heb ik nog een topic met Aleydis, maar daarna zal ik er eentje voor jou maken Ali ^^
Dus dan zou Kratos wanneer hij maar wil in Aeron kunnen veranderen ofzo? Of kan dat maar een enkele keer/ander limiet? |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:10 | |
| geen limiet, kan wanneer hij wilt, alleen zou Alleen het lichaam van Kratos bijv. van een klif kunnen gooien (mocht hij over superkrachten beschikken) en dan kan Kratos nooit meer terug keren in zijn eigen lichaam. |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:13 | |
| Oke, dus dat maakt het nog interessanter. Want als Kratos in Aeron's lichaam kan blijven komen, zolang Allen niet weet dat zijn vader dood is, kan hij Allen blijven beïnvloeden. Als Allen zich dan beseft dat E'ves helemaal nie zo slecht is, kan Kratos hem komen lastig vallen als Aeron, waardoor hij als het waren twee kanten op wordt gedreven. Gezien 'Aeron' dan de kans heeft om op hem in te blijven praten. Misschien komt hij er dan nog eens achter dat Kratos er eigenlijk achter zit.. maar dat is dan wel al wat later. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:15 | |
| Ja alleen als E'vesdar er achter komt dan is Kratos de pineut, dan is hij er van verzekerd dat zijn eigen lichaam verwoest word. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:27 | |
| dan moetie dat niet te weten komen he :3 hahahaha |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:29 | |
| Nope idd xD Het kan ook zijn dat Allen er misschien achter komt, maar dat Kratos er dan voor zorgt dat hij zijn mond houd ofzo.. Dunno. Dan voelt Allen zich ook weer schuldig omdat hij dan weer niet eerlijk is tegenover E'ves. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:31 | |
| Ja maar als hij dan toch z'n mond voorbij praat is Kratos dood en da's nie de bedoeling |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:32 | |
| Ja dat is wel zo. Dus beter als Allen gewoon van niets weet en dat het ook zo blijft. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 13:35 | |
| Haha ik krijg altijd bang van plotjes waar E'ves in zit :') Wanneer die 'n beetje lastig wordt kan iedereen de pineut worden :p
Ehrm, Kratos is wel een slimme hengst, dus dan gaat hij gewoon niet zo vaak door het leven als Aeron zodat het niet op valt, hier en daar een gesprekje of een aanmoediging maar voor de rest houdt hij zich meer op de achtergrond. Ten slotte is er niemand die weet dat ie dood is, want ik gooi zijn echte lichaam wel in het hellevuur ofzo :p |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 14:05 | |
| Naja E'ves kan Kratos zijn lichaam vermoorden als die zegmaar niet in gebruik is, maar hij zal zijn 'licht' bewaren om Avanti te vermoorden of wanneer hij werkelijk in een noodsituatie zit, dus je hoeft je daar geen zorgen om te maken. Daarnaast zal ik met hem enkel aanvallen en niet moorden, tenzij dat in een plotje thuis hoort c: |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 14:18 | |
| Oh, dat is ook prima Dan zie ik het wel zitten. Waz, je laat maar weten wanneer ik nodig ben |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? za 29 sep 2012 - 14:22 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Looking for something? | |
| |