IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:26

hallo iedereen
morrow wilt ook kunnen vliegen. Denk ik.


nee wacht, als mor vleugels had gehad zou ze bang zijn om te vliegen volgens mij x)
of ze zou juist een natuurtalent zijn, een van die twee

*rent naar koelkast*
en nu heb ik. Honger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:31

E'vesdar kan dr wel even vleugels geven, hij is werkelijk in staat om dat te doen xD
alleen zegmaar zolang hij zich concentreerd, en hij weet ook nooit hoe lang het duurt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:33

:'D
dat is handig. Ook een leuk idee voor een topic. xD DIE WE - en ik ook niet in mn hoofd nee ik hou mezelf tegen - NIET TEVEEL GAAN UITWERKEN anders wordt het saai :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:35

wahahahah xD

KLIIIIKKKKKs


en daar zeg maar aan ondergeschikt staat het beesten creeren, waar hij het beste in is. De rest is hij zegmaar niet erg in getraint, en kost hem dus veel meer moeite xD


Laatst aangepast door perfectperfection op wo 3 okt 2012 - 15:36; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:35

Laat me even trots zijn Onzin Topic - Pagina 17 2076739323
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:36

Hij mag ook kay ook vleugeltjes te geven Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:37

haha xD nog één wedstrijd winnen en ik zou mor ook een awesome power kunnen geven lol alhoewel ze dat niet direct nodig heeft met almachtige e'vesdar. Maar áls - dan zou E'ves het haar kunnen leren ofzo, genius :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:39

Omg als jij gaat mee doen met die wedstrijd win je geheid xD
@ Pip, ja maar dat kan hij enkel oproepen en creeren en hij zolang hij zich er op focust is hij in staat ze zegmaar te houden waar ze zijn maar als hij afgeleid word dan verdwijnen ze in zwarte slierten mist en zou Kay naar beneden denderen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:41

TINY !! Die oogjes ♥
Is dat Sib ♥♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:42

E'vesdar is zegmaar getraint in het beesten creeren, dat heeft hij onder de knie en is hij geoefend in. In het creeren van van alles is hij nog aan het oefenen, kost hem heel veel moeite en als het fout gaat dan gaat het ook goed fout. Hij heeft al een keer een stuk van zijn staart weg gebrand x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:55

perfectperfection schreef:
Omg als jij gaat mee doen met die wedstrijd win je geheid xD
@ Pip, ja maar dat kan hij enkel oproepen en creeren en hij zolang hij zich er op focust is hij in staat ze zegmaar te houden waar ze zijn maar als hij afgeleid word dan verdwijnen ze in zwarte slierten mist en zou Kay naar beneden denderen xD


mocht ik nou wel meedoen of niet? xD Wil wel heel graag hehe (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:56

@Lor, yesh, that's Sibje C:
Shylar komt er ook nog bij c:
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 15:57

OEH OEH OEH !!!!!!!!!!!!!!!!
SIBJE !!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:00

SoulmadeMorrow schreef:
perfectperfection schreef:
Omg als jij gaat mee doen met die wedstrijd win je geheid xD
@ Pip, ja maar dat kan hij enkel oproepen en creeren en hij zolang hij zich er op focust is hij in staat ze zegmaar te houden waar ze zijn maar als hij afgeleid word dan verdwijnen ze in zwarte slierten mist en zou Kay naar beneden denderen xD


mocht ik nou wel meedoen of niet? xD Wil wel heel graag hehe (a)

Ja je mag mee doen, alleen ik doe niet mee omdat ik host. En omdat je jurylid bent mag je dan je eigen aanmelding niet beoordelen. Maar daar verzinnen we dan wel wat op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:01

Ik zal vanavond wel even de contest bekend gaan maken ^^
Je hebt er een deviantart account voor nodig, dus degene die dat niet hebben kunnen er direct eentje gaan aanmaken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:04

Yay c:
Ok back to manip, genoeg werk te doen. ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:08

perfectperfection schreef:
SoulmadeMorrow schreef:
perfectperfection schreef:
Omg als jij gaat mee doen met die wedstrijd win je geheid xD
@ Pip, ja maar dat kan hij enkel oproepen en creeren en hij zolang hij zich er op focust is hij in staat ze zegmaar te houden waar ze zijn maar als hij afgeleid word dan verdwijnen ze in zwarte slierten mist en zou Kay naar beneden denderen xD


mocht ik nou wel meedoen of niet? xD Wil wel heel graag hehe (a)

Ja je mag mee doen, alleen ik doe niet mee omdat ik host. En omdat je jurylid bent mag je dan je eigen aanmelding niet beoordelen. Maar daar verzinnen we dan wel wat op.


Dus toch wel jurylid haha P: Vroeg me al af want heb nooit een antwoord gekregen. Foei! Maar vindt het sowieso gewoon leuk om te doen, niet eens voor de prijzen haha P:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:10

Ik heb 3 keer in het beheertopic gezet dat ik jou bij de juryleden had ingedeeld XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:13

I QUOTE:

De beoordeling
De Jury, bestaande uit Perfectperfection, Jennifer, Phantastico en SoulmadeMorrow zal een top 5 samen stellen aan de hand van een punten systeem. Elke aanmelding zal punten krijgen van elk jurylid tussen de 0 en 10 punten (bijv; Ik geef 8 punten, Jen geeft 6 punten, Phan geeft 7 punten en Nikki geeft 8 punten, dan heeft jouw aanmelding 29 punten). De 5 aanmeldingen met de meeste punten worden in een pol opgezet en dan mogen de leden van BMH stemmen, elke stem = 1 punt. Die punten worden opgeteld bij de punten van het beheer en degene met de meeste punten wint.

Nu weten jullie direct het puntensysteem Hah
Terug naar boven Ga naar beneden
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:15

perfectperfection schreef:
I QUOTE:

De beoordeling
De Jury, bestaande uit Perfectperfection, Jennifer, Phantastico en SoulmadeMorrow zal een top 5 samen stellen aan de hand van een punten systeem. Elke aanmelding zal punten krijgen van elk jurylid tussen de 0 en 10 punten (bijv; Ik geef 8 punten, Jen geeft 6 punten, Phan geeft 7 punten en Nikki geeft 8 punten, dan heeft jouw aanmelding 29 punten). De 5 aanmeldingen met de meeste punten worden in een pol opgezet en dan mogen de leden van BMH stemmen, elke stem = 1 punt. Die punten worden opgeteld bij de punten van het beheer en degene met de meeste punten wint.

Nu weten jullie direct het puntensysteem Hah

oooh... ik dacht dat dat een voorbeeld was. xD Ben ook zo dyslexies als de pest haha *ahum*
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:24

COOL !!
Heb al lang niet meer bij het beheerdomein gekeken xD

Nu weet ik dat dus ook ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:27

Eindelijk thuis (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:49

Bezig met nieuwe char. Heb het een paar dagen aangezien of de lol er af ging, dus niet c:
Nu bezig met haar verleden uittypen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:53

En toen zat ik al een half uur te staren naar wat ik ooit zou moeten posten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Emptywo 3 okt 2012 - 16:58

hier hetzelfde ,
.. ben ziek en echt niks zinnigs komt uit die hersenpan ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 17 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 17 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX