IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 7:20

Doe dan een comm bij Ali
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 7:26

omg.. Ali, de manip van Achilles is echt geweldig, die mond... *slobber*
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 7:35

Haha...

Kan mss nog snel een post typen...
Moet eens niet door de regen fietsen ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 7:39

Ik moet ook door de regen, hahaha!
*I'm singing in the rain, just singing in the rain....*

Gelukkig heb ik vandaag maar een half dagje school, maar nog veel huiswerk...
Maar na t'school eerst een Knack gaan kopen, er zit Knack wonen bij deze week, YAY!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 9:29

Daan schreef:
Ik wil ook zulke mooie plaatjes x]

Zoals Lorry zegt, mijn commissions staan open en de goedkoopste is maar 15 euro c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 9:30

pipvl schreef:
omg.. Ali, de manip van Achilles is echt geweldig, die mond... *slobber*

haha, ben er zelf niet zo weg van maar ben blij dat iedereen dat 'gore' deel leuk vind xD
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 9:54

Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 9:55

ambrellaa schreef:
Sad

sup?
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 9:57

die ex weer.. nu blijkt dat hij alles wat ik m ooit toevertrouwde aan haar neus heeft gehangen.. pff.. en mn pc wertk maar half.. ik ga hier echt ontploffen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 9:58

ach lieverd toch... *hug*
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:02

wat zeg ik nou, ze is zn ex niet uiteraard, ze is zn huidige vriendinnetje.. --

ik kan btw niet antwoorde spijtig genoeg omdatde muis van me pc het begeven heeft..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:04

Maakt niet uit, doe rustig aan, het heeft geen haast. Ga jij nou maar eens eerst lekker ontspannen, anders ga je lekker tekenen of lezen, of een leuke film kijken, zoek even wat afleiding. En anders stap je op de trein en kom je naar mij toe en dan gaan we samen komische films kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:07

weetje, dat zou ik echt heel graag doen.. alleen heb ik andere verplichtingen vandaag.. ik heb om 13u springles met clovisje en dan ga ik naar mn tante toe en daar gaan we naar een film kijken over een paard die blind is, we haddie voor me opgenomen.. dus zal me wat proberen ontspannen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:09

Wel je bent altijd welkom als het je allemaal te veel word, het is een pokkeeind weg maargoed. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:11

jij woont in amsterdamtoch he? Of ben je daar enkel af en toe? Want ik ben met school met de trein vorig jaar naar amsterdam gegaan en dat is nog te doen vind ik Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:12

Oh trouwens am, ik ben Lunarblues aan het commissionen, en ik ga al mijn paardjes + liefjes door haar laten tekenen. Heb nu Avareth&Myou met Vouh&Flight(broertjes), E'vesdar&Morrow, Adelheid&Sabel, Rixan&Image, Nachtschade&Torak(of alleen, weet nog niet), Mayalynde en Domino single, en dan Libertad in zijn uppie.

Die liefjes heb ik er bij gedaan omdat de leukste mensen de liefjes van mijn paardjes spelen, alleen jij staat er niet tussen, dus als je een leuk idee hebt met 1 van jouw paardjes die een connectie heeft met de mijne dan kan die er ook op c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:13

Ik woon in Assendelft, maar als je zou komen dan haal ik je op Amsterdam op c:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:15

eves en lerav of eves en erayhon..? Dat is jammer genoeg de enige connectie die onze paardjes momenteel hebben ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:16

Oh, ghihi, fijn ^^ zal het dan ook eens bekijken Smile <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:18

Welke heb je het liefst? E'ves staat waarschijnlijk tussen Morrow (die verveeld en ongeïnteresseerd in hem is) en Flight (die hem loopt uit te dagen tot hij zijn beheersing verliest) dus naast hem is denk ik geen plek meer. Maar in de buurt kan natuurlijk. Of we moeten wat verzinnen tussen jouw paardjes en Libby, want die is all alone c:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:19

ik weet trouwens nog van voor mijn tijdelijke break dat we iets hadden gevonden voor Yrdaice en Libby, weet alleen niet of dat nog doorgaat? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:19

Ik denk dat Steven het me wel vergeeft als ik een weekend niet bij hem ben
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:20

Awhh, je moet m dan door mijn schuld twee weken missen Surprised Ik ga me schuldig voelen dan denkik Dx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:23

Ach nee joh, desnoods komt hij een middagje langs, ik zie hem al 4 jaar lang ik kan echt wel even zonder hem. En daarnaast is hij woensdag en donderdag vrij dus dan komt hij maar doordeweeks.
Wie wil je in de commission hebben? Want dan geef ik dat even door c:
en ja dat herinner ik me ook nog, alleen heb ik Libertad op inactief staan omdat ik me wil concentreren op E'vesdar. Als ik Adelheid niet had nu dan had ik hem er weer bij genomen, maar heb een plot met Phannie <3
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Emptydo 4 okt 2012 - 10:26

Oh, spijtig.. Maar we kunnen eventueel dat verhaal wel laten doorgaan, en dat we nog even wachten om effectief te gaan spelen? Dan kan Yrtje naast Libby, is die arme wiel niet alleen ^^,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 23 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 23 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 23 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 23 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX