|
|
Auteur | Bericht |
---|
vanderwoodsen
Profile Number of posts : 20 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 16:45 | |
| hmm ok, ik snap ook nog erg weinig van de site.. |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 16:46 | |
| ik heb zin om te posten, maar heb geen inspiratie. :')
@hierboven; lees de regels & het handbook anders even door, dan snap je al een beetje meer, en andere vragen kan je natuurlijk altijd vragen c: |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 17:07 | |
| FAK YOU WAZ
nou ja nog een topic op wc en dan weer op bmh xD |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 17:16 | |
| en dan kan je alweer misschien 2 topics doen =$ eerst even liggen xd |
|
| |
vanderwoodsen
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 17:18 | |
| al gelezen alleen snap er nog steeds weinig van |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 17:31 | |
| zo hehe, en nu door naar jaf rennen x[D |
|
| |
Spartan
Profile Number of posts : 651 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 17:39 | |
| Pfff mij Drop Off is echt een rotzooi en er zit geen orde in + dat het lelijk is -.- Ik ga maar een poging doen het weer een beetje mooi te krijgen... |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:13 | |
| - vanderwoodsen schreef:
- al gelezen alleen snap er nog steeds weinig van
Vragen kun je me altijd in pb stellen! =) |
|
| |
vanderwoodsen
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:23 | |
| - Jennifer schreef:
- vanderwoodsen schreef:
- al gelezen alleen snap er nog steeds weinig van
Vragen kun je me altijd in pb stellen! =) nee laat maar.. het is hier toch niet zo actief.. |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:29 | |
| Celeste, je bent hier ook nog maar net, het is hier echt actiever normaal hoor. Vragen kun je idd aan Jenn of aan de mod's stellen.
En het betekent niet dat het onzin topic niet actief is, dat BMH niet actief is =) |
|
| |
vanderwoodsen
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:30 | |
| Het enige topic hier actief is juist het onzin topic.. en ik ben hier niet pas net, ik hou de site al een week in de gaten in de hoop dat het weer zo actief werd als in het begin. Toen had ik namelijk niet de tijd om me aan te melden, en dat vind ik jammer, want er is nu niks meer van de site over.. |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:32 | |
| Er zijn inderdaad veel mensen weg, onderandere een admin. Maar we proberen allemaal om bmh actief te houden. Iedereen kan een steentje meehelpen om BMH terug te maken als voorheen. Als we maar blijven doorzetten. =) |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:34 | |
| Zo behelp je het ook niet echt heel erg met actief worden he Celeste ^^
Denk er aan dat het of net vakantie is of dat mensen zich klaar maken voor school.
Het is een beetje oppervlakkig om zo te reageren op wat is het hoe lang ben je hier? x'3 |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:37 | |
| Ikke ben er ook nog hé! xD Heey!!!!
|
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:37 | |
| |
|
| |
vanderwoodsen
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:38 | |
| - Mimi schreef:
- Zo behelp je het ook niet echt heel erg met actief worden he Celeste ^^
Denk er aan dat het of net vakantie is of dat mensen zich klaar maken voor school.
Het is een beetje oppervlakkig om zo te reageren op wat is het hoe lang ben je hier? x'3 lekker warm welkom.. vind je het logisch dat mensen weg gaan.. ik hou de site al vanaf het begin in de gaten.. mijn vriendin was hier van het beheer volgens mij, ze had er iig over gehad en toen was ik gaan kijken, en nu heb ik een account aangemaakt en krijg ik dit direct over me heen. Geen site voor mij dus.. |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:40 | |
| Evelieeeeeeen!
@Celeste, dat word zo niet bedoelt. Wij krijgen allemaal dingen dat jij noemt over ons heen, elke keer weer. En dat het rpg gedeelte niet zo actief is vandaag is omdat sommige mensen nóg rpg's hebben om te posten. Of er nog iemand moet terugposten die op dit moment niet online is / kan zijn. We doen allemaal onze best om nieuwelingen te verwelkomen, maar als er zo word gedaan is voor ons ook wel eens de maat vol. Er is niks aanvallend bedoelt, maar als jij ook een steentje helpt meedragen gaat BMH sneller terug actiever worden. =) |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:41 | |
- Mimi schreef:
Het is een beetje oppervlakkig om zo te reageren op wat is het hoe lang ben je hier? x'3 lekker warm welkom.. vind je het logisch dat mensen weg gaan.. ik hou de site al vanaf het begin in de gaten.. mijn vriendin was hier van het beheer volgens mij, ze had er iig over gehad en toen was ik gaan kijken, en nu heb ik een account aangemaakt en krijg ik dit direct over me heen. Geen site voor mij dus.. Ehm Sorry?!?! Ik weet niet hoor maar jij loopt nu heel BMH omlaag te halen dat het inactief is omdat het even wat rustiger is. Ik geef enkel mijn mening maar goed. Als je dat niet kan appreciëren tja waarom zou ik dan vriendelijk moeten doen. Denk je niet dat Jennifer, Maaike, Waz, Lorry en Tiny hun uiterste best doen om BMH actief te houden.. Dan is dit gewoon niet echt eerlijk om als je een beetje nieuw bent zo te doen. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:41 | |
| Bovendien hebben mensen een leven... |
|
| |
vanderwoodsen
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:44 | |
| - Mimi schreef:
- vanderwoodsen schreef:
- Mimi schreef:
Het is een beetje oppervlakkig om zo te reageren op wat is het hoe lang ben je hier? x'3 lekker warm welkom.. vind je het logisch dat mensen weg gaan.. ik hou de site al vanaf het begin in de gaten.. mijn vriendin was hier van het beheer volgens mij, ze had er iig over gehad en toen was ik gaan kijken, en nu heb ik een account aangemaakt en krijg ik dit direct over me heen. Geen site voor mij dus.. Ehm Sorry?!?!
Ik weet niet hoor maar jij loopt nu heel BMH omlaag te halen dat het inactief is omdat het even wat rustiger is. Ik geef enkel mijn mening maar goed. Als je dat niet kan appreciëren tja waarom zou ik dan vriendelijk moeten doen. Denk je niet dat Jennifer, Maaike, Waz, Lorry en Tiny hun uiterste best doen om BMH actief te houden..
Dan is dit gewoon niet echt eerlijk om als je een beetje nieuw bent zo te doen. jij bent de enige die hier niet eerlijk doet, je valt iemand aan zonder enige reden. Ik haal bmh niet omlaag ik vroeg me af waarom het minder actief was en zei dat ik het spel nog niet volledig begreep. Je moet niet zo snel op je tenen getrapt zijn, is helemaal geen reden voor. En ik vind het ook erg onbeleefd, en niet bepaald aantrekkelijk voor een nieuw lid om actief te worden. Was het niet voor jou om je er mee te bemoeien dan was ik wel actief geworden. Maar bedankt. voel me nu al niet welkom. |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:46 | |
| Celeste, Mimi bedoelt het ook maar goed. Nu haal je bmh wel omlaag om zo te doen. Leg beide deze discussie nu stil en verdraag elkaar, dit ga ik nu ook doen. Amen.
Laatst aangepast door ForeverUnknown op za 20 okt 2012 - 18:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
- Mimi schreef:
- vanderwoodsen schreef:
- Mimi schreef:
Het is een beetje oppervlakkig om zo te reageren op wat is het hoe lang ben je hier? x'3 lekker warm welkom.. vind je het logisch dat mensen weg gaan.. ik hou de site al vanaf het begin in de gaten.. mijn vriendin was hier van het beheer volgens mij, ze had er iig over gehad en toen was ik gaan kijken, en nu heb ik een account aangemaakt en krijg ik dit direct over me heen. Geen site voor mij dus.. Ehm Sorry?!?!
Ik weet niet hoor maar jij loopt nu heel BMH omlaag te halen dat het inactief is omdat het even wat rustiger is. Ik geef enkel mijn mening maar goed. Als je dat niet kan appreciëren tja waarom zou ik dan vriendelijk moeten doen. Denk je niet dat Jennifer, Maaike, Waz, Lorry en Tiny hun uiterste best doen om BMH actief te houden..
Dan is dit gewoon niet echt eerlijk om als je een beetje nieuw bent zo te doen. jij bent de enige die hier niet eerlijk doet, je valt iemand aan zonder enige reden. Ik haal bmh niet omlaag ik vroeg me af waarom het minder actief was en zei dat ik het spel nog niet volledig begreep. Je moet niet zo snel op je tenen getrapt zijn, is helemaal geen reden voor. En ik vind het ook erg onbeleefd, en niet bepaald aantrekkelijk voor een nieuw lid om actief te worden. Was het niet voor jou om je er mee te bemoeien dan was ik wel actief geworden. Maar bedankt. voel me nu al niet welkom. Gelukkig weet ik maar dat de hele site nu achter me staat maar goed
Laatst aangepast door Mimi op za 20 okt 2012 - 18:47; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
| Well als iemand de hele tijd loopt te zeggen 'het is hier toch nie actief' komt dat niet echt leuk over op de mensen die het wel zo proberen te krijgen.. |
|
| |
vanderwoodsen
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:47 | |
| ik vind het heel erg dat het beheer hier niks aan doet, ze valt me gewoon aan en ik ben degene die terecht word gesteld :c |
|
| |
Magnum
Profile Number of posts : 224 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 20 okt 2012 - 18:47 | |
| Ik vind het ook een beetje ongepast om zo te oordelen over deze site. Waarom hou je de site al een tijd in de gaten en registreer je je niet? Als je de site écht in de gaten hebt gehouden, zou je de redenen weten waarom het wat rustig is. En over die rustigheid, ik vind dat al behoorlijk veel mensen vandaag in de RPG hebben gepost, en niet alleen in dit topic.
En de enige die aanvallend reageert ben jij. Als jij niet zo had beoordeeld, waren de anderen ook niet zo gaan reageren. Dus je moet nu niet Mimi beschuldigen terwijl jij ook een steentje bijdraagt. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic | |
| |
|
| |
|