Hoop dat mijn haar snel droog is xD Ik wil de kleur zien
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:33
Lorry, laat dan eens zien hoe het eruit ziet... foto?
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:34
Is nog nat xD Dus is het donker, als het droog is trek ik foto Morgen trek ik er sowieso ..
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 20:28
AbleToDream schreef:
Mag ik eigenlijk vragen wat jullie met die plusjes bedoelen? Ik snap het niet (eigenlijk al vanaf het begin al niet) *voelt zich dom*
das iig als je het met iets eens bent x'D
Kyali
Profile Number of posts : 628 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 20:29
Waarom mogen bmh leden de site niet testen?
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 20:35
Geen idee kelly, maar ik had gezegd als ze nog mensen nodig hadden om hun site te testen wou ik ook wel en ze stuurde terug dat ze nog niet weten of ze bmh leden de beta versie gaan laten testen.
Kyali
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 20:52
Ja ik wilde eig ook wel een kijkje nemen maarja als ze zeggen dat bmh leden niet mogen ... nou hoeft het ook niet van mij .. beetje raar
mockingjay
Profile Number of posts : 162 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 21:41
Dat is om te voorkomen dat leden van bmh naar co gaan verhuizen, dat willen de beheerder daar voorkomen. Het is immers niet het doel om de leden van hier daarheen te lokken, ze willen zich focussen op een nieuw publiek, betekent niet dat jullie niet welkom zijn, ze willen er enkel zeker van zijn dat niemand het idee heeft dat ze mensen van hier willen stelen. Daarnaast word die site in het Engels, dus weet ik niet of mensen van hier de behoefte hebben om daar heen te gaan. Maar nogmaals, iedereen is daar van harte welkom als hij open is, al vrees ik zoals ik het hier zo hoor dat niemand van jullie daar op zit te wachten. Toch jammer, het is een leuke site en het is jammer als jullie dat zouden laten liggen omdat jullie het niet kunnen vinden met 1 persoon als ik het zo hoor. Anyway, dat was even mijn praatje om dat op te helderen aangezien ik wel een kijkje heb gekregen op die site (: Het gaat er dus niet om dat bmh-leden niet mogen, ze willen gewoon geen leden stelen vanaf hier omdat bmh leden heel hard nodig heeft. Na de beta-test kan iedereen zich gewoon aanmelden, alleen, zoals hierboven vermeld, zie ik dat jullie dat niet zien zitten xD
Anyway, haaaai, ben nieuw hier en wil hier gezellig komen rpg'en C:
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 21:43
Als iemand gaat lopen liegen over jou tegen een ander persoon, voel je, je niet echt welkom op de site die diegene dan maakt.. althans dat is hoe ik er tegenover sta..
Verder snap ik wel wat je zegt.
mockingjay
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 21:46
Over wie heb je het nu? Want ik ben goede vriendinnen met één van de beheerders daar en weet dat ze moeite heeft gehad met hier vertrekken maar geen wrok koestert tegen wie dan ook, ze is altijd heel lovend geweest over deze site en de mensen hier, nog steeds, één van de redenen dat ik hierheen ben gekomen. Zou het vervelend vinden als er achter haar rug om nu rot over haar gesproken zou worden. Waar zou ze over gelogen hebben dan?
Kyali
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 21:49
Oké dankje voor je uitleg. Ik begrijp het nu teminste beter. Ik dacht eerst dat ze geen mensen van Bmh wilde omdat er dan weer conflicten ofzo zouden komen, wil niet in een hokje geplaatst worden. maar dat is gelukkig niet zo! Ik ga wel een kijkje nemen
mockingjay
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 21:52
Gelukkig, zou een beetje vervelend zijn als de rpg's zich nu al tegen elkaar gaan keren! We hebben al zo weinig goed lopende rpg's zeg, laten we gewoon gezellig doen en de wrok aan de kant zetten, het is toch juist leuk als er meer variatie op de mark komt hihi.
Kyali
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 21:58
Ja zeker haha. Ik denk dat wij allemaal een beetje balen hoe het is gelopen. Maar het komt wel goed
mockingjay
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:00
Anyway, ik ga de regels hier maar eens doorlezen (: Zijn er een beetje actieve plots atm? misschien dat ik een paard kan maken om een plekje op te vullen, ben altijd zo slecht in een geschiedenis verzinnen hah
Kyali
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:06
Ja we kunnen nu zeker wat nieuwe paardjes gebruiken En de volle maan komt er weer aan dus ik hoop dat er wat spannende topics komen. Dr zijn altijd wel mensen die een plotje willen(iig ik wel haha).
Maar ik ga nu lekker onder de wol vakantie is helaas voorbij....
mockingjay
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:06
Kyali schreef:
Ja zeker haha. Ik denk dat wij allemaal een beetje balen hoe het is gelopen. Maar het komt wel goed
Dat begrijp ik wel ja, als iemand weg valt in het team moet je natuurlijk met zoveel dingen plots rekening houden. Gelukkig zijn er leden die de boel staande houden. Hoop dat jullie niet boos op d'r zijn, ze heeft een behoorlijk vervelend jaar achter de rug en kon het er gewoon niet bij hebben om de site er naast te houden denk ik. Maar dat kan ze zelf allemaal wel uitleggen mocht je dat willen weten, wees in ieder geval niet boos, ze heeft het erg zwaar en heeft altijd het goede voorgehad met deze site. En dat kan je wel zien zeg! Wat en geweldige site is dit, prachtige header, goede uitleg, gaaf verhaal!
mockingjay
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:07
Trusten! Ik zal morgen even kijken wat ik ga doen, heb er iig zin in!
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:12
@Waz, I know what you are talking about xD
@Lisa, WILLKOMMEN <3 -let it be spelled right overmorgen duits so x'DDD-
mockingjay
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:13
Mimi schreef:
Wat dan? en thanks
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:14
mockingjay schreef:
Mimi schreef:
Wat dan? en thanks
er is nogal wat stress geweest rond de tijd dat admin hier stopte en er zijn dingen gezegd die niet gezegd zouden moeten worden, maar dat maakt iig niet echt meer uit. x3
En graag gedaan hoor x'3
Kyali
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:14
Nee ben zeker niet boos op haar en ik denk de andere ook niet. Ze heeft zoveel gedaan voor bmh! En ik snap het dat ze is weggegaan. Ze had het ook zo druk met alles.
Ik vond het alleen raar dat mensen van Bmh de site niet mochten proberen. Ik begreep het verkeerd. Maar je hebt uitgelegd hoe het zat dus nu begrijp ik het.
Toedeels
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:15
oh truste mensjes x'3 ik ga ook slapen hihi
mockingjay
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:16
Gelukkig, het zou een beetje lullig zijn als de leden hier nu achter haar rug om gaan praten alsof ze een vreselijke trut is terwijl zij er voor heeft gezorgd dat deze site zo groot is geworden. (: Ik heb al een leuk ideetje voor mijn char!
Kyali
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:16
BMh is echt slecht voor je nachtrust! Haha
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 22:17
Hey volgens mij ben ik serieus aan t doen hier ._.