IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 15:58

Oe awesome dat je Maaike hebt gezien haha :3
En ik hoop ook dat het goed is gegaan, voor jullie beide Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 16:12

ok ik moet hier echt weer eens gaan posten
stom hoofd werk mee ><
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 16:28

Ja ik hoop ook dat het goed ging!

Kan iemand mij helpen die letters weer gewoon in niet-hoofdletters te krijgen? Ik weet niet waar ik het moet veranderen...

Onzin Topic - Pagina 22 2ni04sj

Gedachte vliegen door Rayo zijn hoofd. Zijn verleden bleef hem achtervolgen. En hij wilde er niet zielig over doen, hij wilde het überhaupt nooit aan andere vertellen. Dan zullen ze alleen maar een slecht beeld krijgen over wie Rayo echt is. Rayo de moordenaar. Rayo die zijn bloed eigen vader heeft achtervolgt totdat ie gek werd en vervolgens gevoelloos heeft neergeslagen. Hij was zo woest om wat zijn vader had gedaan. Zijn vader, de grote brute fries, had zijn enige inspiratie verwoest. Zijn moeder. Een pracht van een Andalusiër.

Nadat Rayo zijn vader had vermoord voelde hij zich verschrikkelijk. Hij wilde een schim worden. Hij was immers geen haar beter dan de schimmen. Maar toch besloot hij verder te gaan voor zijn moeder. Hij kwam toen aan in Minanter. Waar hij de kudde intrad en een nieuw leven wilde beginnen. Hij zou niets over zijn verleden vertellen. Hij had alleen één nadeel: zijn lichaam vertelde zijn verhaal. De littekens op zijn lichaam, toegebracht door gevechten en zijn blinde linker oog dat zijn vader heb naliet als aandenken. En hij haatte het. Het maakte hem zwak. Rayo was snel en sterk, maar vijanden konden hem treffen door in zijn blinde kant te gaan staan. En zo heeft een schim hem aangevallen. Zielig. Hij voelde de wond nog in zijn hals prikken. Hij was de pijn wel gewend. Zijn hele leven heeft hij niets meer gevoeld dan pijn. Oke, hij was een tijd gelukkig. Omdat hij dacht verliefd te zijn op een domme merrie die voor een andere hengst koos. Misbaksel die hengst.

Hij stijgerd kort waarna hij krachtig een brul uitstoot. Hij zet zijn hoeven krachtig op de grond. Het geluid dat hij produceert zal zich ver verspreiden over de velden van Ferelden. Hij was voor niemand bang en dat liet hij ook duidelijk merken. Hij zette een krachtige galop. Hij staarde naar de horizon en zijn oog zocht naar enige afleiding. Een geraamte werd zichtbaar. Nieuwsgierig richten zijn oren zich naar het paard toe. Zijn hals krulde zich en hij versnelde zijn pas. Zijn rode manen wapperde eigenwijs.

One chance, one moment and one decision

Kyali

Kyali

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 17:09

https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t1816-regenbogen-en-zonnestralen-ully#42788

Voor Ully Very Happy (moet alleen die letters nog klein zien te krijgen)
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 17:15

Welke letters ??
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 17:38

Ik heb het topic al gelezen, ik ga vandaag reageren maar eerst mijn toets wiskunde leren :C
En graag gedaan, mijn mams brand altijd een kaarsje wanneer ik een moeilijk examen moet maken en bij mij help het dan, dus hopen dat het voor jou ook heeft geholpen ^^

Waarschijnlijk heb ik morgen mijn laptop terug dus ook mijn Photoshop!!!!
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 17:45

boeh c:
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 17:46

schrik c:

@Kelly; Ander lettertype of opnieuw typen? =p
mockingjay

mockingjay

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 17:48

te veel te doen en te weinig tijd :c
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 17:50

I totally agree with that :c
mockingjay

mockingjay

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 17:52

echt he, zaten er maar meer uren in een dag
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 17:53

Ik wil posten D:
Maar moet studeren Crying or Very sad
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 17:56

Of was er maar minder werk..... xD

Ik moet nog voor 4 wedstrijden een stuk of 6 da's maken, dan reference's afmaken, POSTEN, dan uitzieken, weer da'en ):
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 18:05

guys, ik wil nogsteeds plotjes
zeker iets met delly!

en ik ga zometeen proberen te posten <3
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 18:11

maybe moeten Shylar & Delly weer eens meeten <3

Ik heb ook nog niks voor Checkerboard x)
Kyali

Kyali

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 18:21

Ik wil dat HET GEEN HOOFDLETTERS meer zijn Razz Maar ik kan het probleem niet vinden

Ja ik wou dat ik de tijd kon stoppen maar dat ik zelf verder kon! Zon aftandsbediening haha

Ik brande zelf altijd kaarsjes in de aantal van mijn gestorven dieren. Maar dat zijn er nu best wel veel Razz dus nu doe ik het als er eentje dood is gegaan. <3 moosje, panda, beertje, dolci, banana, rayo, mayo en kayo ... Mijn lieve ratjes Sad ah wil weer ratjes maar mag niet van me huisbaas.. boe

Eve

Eve

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 18:24

Mijn tante had vroeger ook 2 ratjes ze noemden Milow en Rambo, echt 2 schatten maar ze moesten weg omdat mijn tante er allergisch voor was...
Ik stak die altijd in mijn kap van mijn trui en dan liep ik er zo het hele huis mee door Very Happy
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 18:30

Mimi schreef:
guys, ik wil nogsteeds plotjes
zeker iets met delly!

en ik ga zometeen proberen te posten <3

Rayie he Wink
Ga hem proberen vanaaf aan te melden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 18:34

@Tiny, maybe dunno
@Kell, Lowercase?
@Lor, gehehehe
Kyali

Kyali

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 18:41

Ah thanks mimi! Dacht al dat uppercase de fout was maar was bang dat ik hem zou verpesten.

Ja ratjes zijn zo gaaf! Het zijn echt sociale dieren die houden van knuffelen. Echt als je een dier wil waarmee je wil knuffelen: neem geen konijn, geen hamster geen cavia enz. Neem gewoon ratten! Ja uwl hun staart is eng uwuw alsof zij dr wat aan kunnen doen Razz beoordeel ze gewoon niet op hun uiterlijk maar op hun innerlijk.

Zo mijn speach haha. Mijn ratjes liet ik altijd los lopen en ze liepen me altijd achterna. Echt leuk dat zulke kleine beestjes zon grote mens kunnen vertrouwen. Ze komen altijd naar je toe om op je schoot te liggen. Nou ik had 1 rat en die spoorde niet.. volgens mij was ze verslaafd aan me ofzo, want ik liet haar los en ze rende altijd gelijk weer naar me toe en trok zich op aan mijn been xp met alle moeite om maar bij me te kunnen zijn.

Oke ik stop al... ja ik heb echt een zwak voor ratten en kan er uren over doorpraten, Het liefst laat ik jullie alle fotos zien. :}
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 18:44

toon? =$
Kyali

Kyali

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 18:48

Ik heb lowercase gedaan en nu doet ie alles laag... Razz
Dus zinnen beginnen ook niet met een hoofdletter.... grr hoe kan dat nouu..
Misschien normalcase? Razz
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 18:49

Normalcase lijkt me een goed idee x)
Eve

Eve

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 19:12

Kelly, k'heb op topicje gereageerd,wat vind je ervan? ^^
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyma 5 nov 2012 - 19:32

ok eerst ff topicjes op wc bijwerken dan hier >3
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Empty

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 22 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 22 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX