IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 34 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 14:34

alright I'll shut up xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 14:37

xD

ik ga eerst even over naam denken en keelsnoepjes halen
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 14:42

Ik heb ook een nieuwe chaar Very Happy
Moet alleen nog naam verzinnen.
Ik heb al concept en karakter, dus kga nu een da maken, hoop dat het lukt!
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 14:45

lol dan heb jij meer als ik xD
Kyali

Kyali

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 14:50

Ja ik ben geïnspireerd door de snowshoe Onzin Topic - Pagina 34 2076739323
Kyali

Kyali

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 15:14

Ik zal dr posten als ik klaar ben Very Happy
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 16:22

Wooow ik heb even het hele gesprek hier doorgelezen over dat grafische vormgeving. Maar over welke school hadden jullie het? Ik ga zelf of naar Winshoten of naar Groningen dus hoop niet dat het een van die scholen is haha. Tis in ieder geval het proberen waard. Ik hoop echt dat ik er doorheen kom haha.

Gister hadden wij schoolfeest. Het was echt super leuk!!! En toen het schoolfeest afgelopen was stonden Cynthia haar ouders er nog niet en ook geen leraar. We stonden daar met z'n vijven en toen kwamen er een groep turken en marokanen aan die vroegen hoe oud we waren. Ik heb expres niets gezegd want dan was ik de lul. En toen vroegen ze of we meegingen naar hun disco en dat daar hele lekkere jongens van 18 waren voor ons. Ik geloofde mijn ogen niet. Ik dacht echt OMG. Toen zij Precilla tegen hun echt heel duidelijk 'Ja dat zal wel heel erg leuk zijn maar wij gaan gewoon naar huis.' toen stopte ze gelukkig en er kwam toen een leraar bij ons staan. maar dat was best eng haha.
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 16:29

Misschien niet erg gerust stellend maar ga er van uit dat het zo gaat op elke kunst/creatieve opleiding, de leraren zijn streng en hebben eigenlijk alleen oog voor je als je een uitzonderlijk talent bent, de rest geven ze geen aandacht. En het is altijd chaos, want creatieve mensen zijn nu eenmaal altijd chaos, op mijn tweede opleiding (fotografie) was het precies het zelfde, bijna alle creatieve opleidingen zijn zo.
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 17:26

Ik volg een creatieve opleiding maar na mijn chaos moet echt alles opgeruimd zijn, anders word mams boos Razz
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 17:27

Goeieavond =D
Eve

Eve

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 17:28

avond Tiny!
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 17:32

Waarom krijg ik er toch niks uit ):

Zometeen nog eten :3
Eve

Eve

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 17:33

Ik ga straks ook eten en een kado afgeven voor mijn beste vriendin. Daarna Castle en Mentalist kijken ^^
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 17:33

En nog altijd niet kunnen posten --"
Maar wil zo graag eerst Rayall aanmelden..
Kan iemand een simpel kadertje maken, met een Winter achtergrond? Liefst geen scroll ??
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 18:03

ForeverUnknown schreef:
Dimphyl schreef:
is er dan echt niemand die een topic met mij wil?
Heb er 4 nu, maar er wordt er maar bij 1 gereageerd.. ):
Ik wil wel C:
ik moet mezelf toch dringend weer aan het typen zetten c:

jeeej.
Heb evt nog met darlica openstaan, maar andere mag ook oh.

Ik irriteer me een beetje aan bepaalde mensen hier, omdat er van alles beloofd wordt, maar dan is er geen tijd, maar vervolgens wel heel de dag op het onzin topic kunnen reageren?
Ik ga geen namen noemen, die gene weten het (hoop ik) zelf wel.. maar ik word er een beetje moe van. ):
(alhoewel ik nu van alles moe wordt ivm die kut pfeiffer. xD )
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 18:09

jeej heb alles voor mn char bedacht ;3
Skyfall x'D

Ik weet dat je t over mij hebt Dimph maar ik heb zo mn redenen ..
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 18:10

ik beloof ook steeds te posten, maar voor het moment is iedereen een beetje leeg nu denk ik. Wat te begrijpen is omdat de meeste onder ons nu bijna examen gaan hebben, het onzin topic is iets helemaal anders dan rpg'en (:
Spartan

Spartan

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 18:45

Oow oke, ik ga het in ieder geval proberen want ik wil dit echt heel graag enzo. Ik ga echt super mijn best doen!

Ik heb net een goede manier bedacht om weer mensen te trekken naar BMH!!! Heel veel van mijn beste vriendinnen zitten op Fanfic enzo. Daar schrijven mensen verhalen, het meeste over boeken en film enzo. Ik heb me dus ingeschreven op Fanfic en ga daar dan de hele geschiedenis van mijn karakters uitschrijven tot een groot verhaal/boek. Zo ga ik dus dan reclame maken voor BMH Smile leek mij een erg goede reclame. Misschien kunnen meer van jullie hele boekwerken schrijven over hun karakters en zo een hele grote reclame maken samen? Tis maar een idee
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 18:59

Dimph, ik weet datje het ook op mij hebt, maar ik gebruikte BMH als ontspannig en nu gebruik ik het onzin topic daarvoor ..
Kijk ff bij hello & goodbye en aub, werk me nu niet tegen, heb het gevoel ik echt aan een zijde draadje hang wat betreft, uitvliegen en instorten..
Net weer op mijn dak gekregen van mijn moeder... -_-
Spartan

Spartan

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 19:04

Nee lorry ik begrijp je wel en heb echt medelijden met je!!!!! Ik ga je ook zeker missen hoawr maar ik begrijp dat je die pauze nodig hebt. Ik hoop echt dat als het weer veel beter gaat je wel terug komt!!!
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 19:04

Eumh ... ik denk dat we een probleempje hebben, ben ik de enige of ondervinden nog het probleem?
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 19:07

Ik ben even niet mee Jenn D:
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 19:08

Ja, ik heb dat probleem ook Jenn
Dat de plaatjes weg zijn en dat er Fobidden ...
Staat ?
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 19:09

Oh, dat. Even refreshen & bij mij doen ze het alweer c:
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptyza 17 nov 2012 - 19:10

Zo simpel gaat dat bij mij niet D:
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Empty

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 34 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 34 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX