IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Ulysse

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Ulysse Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Ulysse Ulysse Emptyzo 28 okt 2012 - 20:08



Ulysse 9u45eg


Merrie – vriendelijk – zachtaardig – op zoek naar ware liefde - opvliegend

Uiterlijk –
wit met wit/ gouden manen, haar benen zijn onderaan ligt beige. Haar ogen zijn blauw/groen/geel en de aflijning op haar oren is donker grijs/bruin. Ze heeft een donker grijs/bruine aalstreep op haar rug lopen en een sneb op haar neus. Ze heeft altijd een lint aan haar linker achterpoot en 3 gouden parels in haar manen die haar geluksbrengers zijn.

Karakter-
Ulysse is een elegante merrie met een zachtaardig karakter, ze is heel vriendelijk naar anderen toe maar als het op gevoelens aankomt weet ze niet wat er mee te doen. Nog nooit heeft ze een ware liefde gevonden en daarom is ze zeer onzeker over zichzelf. Er zit een vleugje opvliegendheid in haar bloed, een eigenschap die ze van haar vader heeft. Natuurlijk heeft ze ook een mindere kant, haar fouten, er zullen maar weinig zijn die deze kant ooit zullen kennen…

Verleden-
Ik ben opgegroeid in een kudde die om me gaf en me nooit uit het oog zou verliezen. Toch konden ze me niet zien toen het gebeurde want het enige ik me nog herinner zijn de geuren van die dag, die ene dag dat mijn hele leven anders zou worden…
Mijn moeder hield van me net zoals mijn vader althans dat was hetgene hij me had verteld, mijn moeder heb ik nooit gekend dus voedde mijn vader me helemaal zelf op tot ik op en leeftijd van 3 jaar was gekomen en uit de kudde werd gezet. Ik kon me geen ander leven voorstellen dan bij mijn kudde, het verdriet dat ik zag in mijn vader zijn ogen en de geur van een woedende leider die achter me aan kwam. Mijn passen konden maar niet groot genoeg zijn om aan zijn woedende blik te ontsnappen, mijn hart bonsde in mijn keel terwijl ik alle lucht uit mijn longen perste om nog een laatste schreeuw uit te brengen toen mijn kudde uit het zicht verdween en ik alleen op een besneeuwde heuvel stond…Nog steeds is die plaats waar mijn kudde zat in mijn hart leeg…








Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Ulysse Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ulysse Ulysse Emptydi 30 okt 2012 - 13:00

Geaccepteerd
Welkom op Blue Moon Horses!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Ulysse Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ulysse Ulysse Emptydo 27 dec 2012 - 11:23

Gepromoveerd
Gefeliciteerd, je bent een rang hoger!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Ulysse Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ulysse Ulysse Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Ulysse

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Ulysse A2tpGgU :: » Archive :: Inactieve aanmeldingen-
» CHATBOX