IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 20:10

@Dimphy, Ik ga nu even verder met de post Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 20:23

doe maar rustig hoor Nienke, je moet je echt niet laten opjagen door mij :p

trouwens, iedereen die het nog niet heeft gedaan, en er tijd voor heeft, je moet echt komen kijken op hungergames, het is echt een hele leuke site. (:
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 20:33

Colibri of Valinte? Wat spreekt het makkelijkste uit?
Dimphyl

Dimphyl

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 20:36

colibri, uitgesproken zoals het vogeltje?
en valinte uitgesproken op zn frans? dus velente(velante), of gewoon valinte?

vind het allebei wel interessant klinken.. maar mijn veurkeur gaat nu uit naar Valinte, zodat je niet die kolibrie verwarring krijgt.. ;p
Eve

Eve

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 20:37

T'is Colibri op zijn frans en Valinte is gewoon een hersenspinsel dat zich ergens in mijn brein heeft gevormd... ^^
Spartan

Spartan

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 20:43

YAAAAAAAAAAAAAAAY NOUD IS TERUG IN GTST!!!!!!!!!!!!

@Dimphy, ooh ja Tarquando was met de vorige blauwe maan bij Piper dus is het misschien handiger dat ik post bij volgende blauwe maan. Anders klopt het niet helemaal, snap je?
Eve

Eve

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 20:46

T'word Valinté!
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 20:48

hihi willen jullie heel stiekem een stukje lezen van t verhaal van CotN x'3
Spartan

Spartan

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 20:49

Jaaa Mimi laat zien!!! Jouw forum lijkt me echt zo ongelofelijk cool haha
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 20:59

Het al begon met Adam en Eve in the Gardens of Eden. God had de eerste mensen geschapen naar een een beeld van perfectie. Vanaf het moment dat ze waren ontstaan had hij al van de mensheid gehouden maar er was een duistere geschiedenis toen al ontstaan die onze lieve heer meteen had weg gebannen. Het eerste horror dat de Aarde al had mogen aanschouwen. Lilith zijn eerste creatie die had geweigerd te luisteren, vleugels van God had afgedwongen en vervolgens naar de onderwereld was gegaan samen met Lucifer.

Dit incident was echter snel vergeten want dat zij een rotte appel was betekende niet dat Adam en Eve zo'n slechtheid bij zich konden dragen. En zo hielt god intiem veel van ze tot Eve hem verraadde met de enigste regel die hij had gesteld en hij niets anders kon doen dan haar en Adam verbannen uit Eden. Vanaf die dag kwam onze heer er pas achter wat voor fout hij had gemaakt met geloven in de goedheid van de mensen.

De wereld ging slechter en slechter en de eerste zondevloed was al over het land gespoeld om de slechtheid der mensen te verbannen van de schitterende landen. Toch maakte God weer een fout met Noah en zijn familie te laten leven. Haat en woedde verspreide zich weer langzaam en eeuwen lang keek God toe.. Eeuwen die vergingen in oorlog na oorlog haat na haat, moord na moord.

Uiteindelijk ging het te ver en besloot God dat hij een hele grote fout had gemaakt met ooit het menselijk ras te maken en vroeg nog een maal een mens om hulp. Dieren moesten opnieuw de overhand krijgen. Een wetenschapper dacht ondertussen precies hetzelfde. Hij was bezig met het creëren van een nieuw ras dat ontstond uit een leeuwin en een wolf. Hij muteerde ze en zorgde er voor dat ze uiteindelijk van een en dezelfde soort waren zodat ze samen konden voortplanten.

Het gehele experiment leek perfect te gaan tot er een mysterieuze fout ontstond in het beveiligingsprogramma. De kooien opende zich en de twee mutanten wisten op 21/12/12 vrij te komen. Een bloedlust stroomde door hun aderen er voor zorgend dat ze op een dag de kwart van de wereldbevolking aan mensen vernietigde op een gruwelijke wijze.

x3
ben nog lang nie klaar
Dimphyl

Dimphyl

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 21:03

mimi; ik ben verliefd op je verhaal geloof ik .. ;p

@ Nienke; nou en joh, ik was allang vergeten dat die post van blauwe maan was xD dan negeer je die blauwe maan toch? en daarbij; ik heb ook wel eens tijdens blauwe maan meerdere posts met de zelfde char.. ;p
Spartan

Spartan

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 21:15

@Mimi, echt super leuk!!!
@Dimphy, okey dan nergeer ik de blauwe maan wel haha..

Ik heb net ruzie gehad met me vader en voel me nu echt kut! Hij heeft echt dingen gezegd die me pijn deden....
Dimphyl

Dimphyl

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 21:31

Nienke; ik ken het.. mijn ouders hebben eens gezegd dat het beter was als ik niet geboren was.. -_-
Neem maar van mij aan; het wordt allemaal beter. ik heb jarenlang bij psych gelopen enzo, maar dat hielp niks, nu ik gewoon wat ouder ben en dingen zelf beter inzie enzo, kan ik t opeens vet goed met mn moeder vinden, en mn vader verdraag ik ook wel xD
Spartan

Spartan

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 21:32

Maar nell mag eerst op de laptop
Dimphyl

Dimphyl

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 21:41

laat haar ook maar eens snel een char aanmaken, ik ben benieuwd. (:
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 21:53

Omg ben nu al verliefd op da topic van Velkan en Nyxe <3
Spartan

Spartan

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 23:06

Ja Smile Daar zal ik wel voor zorgen haha
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyvr 23 nov 2012 - 23:26

hihi eindelijk eens besloten iets aan mn nagels te doen
was hard nodig xD
ga zondag denk als ik mezelf nog even tijd gun Gloomy Bear nagels maken :3

Onzin Topic - Pagina 5 5281430140_6f80dfb696_z
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyza 24 nov 2012 - 8:19

Met to wazzie!! <3
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyza 24 nov 2012 - 9:55

Ik ben verliefd op dat verhaal Mimi :33
Goeiemorgen btw, net wakker c:
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyza 24 nov 2012 - 12:12

Sad

Mij ga je de eerste dagen niet zien posten ...
Gisteren is jumping helemaal fout uitgelopen en durf mijn stiefpa zelfs niet meer onder ogen te komen..

Sorry voor iedereen die een topic met me heeft .. Maar het me nu ECHT allemaal een beetje te veel ...
Ik ga wel proberen hoor lieverds ..
Eve

Eve

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyza 24 nov 2012 - 12:27

Lorry, veel sterkte.
Spartan

Spartan

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyza 24 nov 2012 - 16:14

veel sterkte!!!! <3
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyza 24 nov 2012 - 16:26

Sterkte Lors <3
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Emptyza 24 nov 2012 - 17:18

Zit nu bij hem in de auto en de spanning is hier te snijden ..
De enige woorden dat zijn gezegd zijn "staat die fles limonade daar?"
Dus ik heb eindelijk best wel schrik nu .. Krijg het gevoel dat het mijn schuld is
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 5 Empty

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 5 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 5 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX