|
|
Auteur | Bericht |
---|
Spartan
Profile Number of posts : 651 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 22:29 | |
| Jaa!!! Die heb ik wel gezien |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 22:41 | |
| Ik moet part 2 nog zien Download ik wel als die te verkrijge is als torrent. Ik ben ook pro Jacob.. Zo ne hottie!! |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 23:05 | |
| Haha part 2 op de dag van de release x3 |
|
| |
Dimphyl
Profile Number of posts : 1965 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 23:19 | |
| ik heb ingebroken bij de christmastree, kon t niet laten met Roque.. ;p |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 23:22 | |
| Jeej go Dimph :3
Damn ik heb echt zin in een highschoolrpg |
|
| |
Dimphyl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 12:49 | |
| ZOEK DE DIMPHY! - Spoiler:
VIND DE DIMPHY! - Spoiler:
moest er zo om lachen, dit is als ze naar de weide gaan, begrijp nu opeens waarom mensen die vanaf achterop komen gereden zo raar kijken. |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 12:54 | |
| Thaha, zo grappig!! Met de mijne kan ik dat niet, Eden (men jonge KWPN) doet altijd dominant naar Amigo en die raakt dan in paniek en loopt alle kanten op. XD |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 12:59 | |
| Hoe leuk !! Ik kan da ook nie Jenn, mijne ruin (die heel lang hengst is geweest) wilt zich zltijd showen voor mijn merries, begint ie te draven en te bokken en steigeren enzo .. Wel grappig soms xD |
|
| |
Dimphyl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 13:04 | |
| ja ik zal wel moeten, tis best een stukje lopen naar de weide waar ze 's winters staan, dus ik ga niet 3x lopen :p |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 14:16 | |
| O lieve hemel mims! Ik wa letterlijk compleet vergeten dat Serano de zoon van Delaney is! Ksla mezelf op de kop, men beginpost trekt op niets. XD sukkel dak ben |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 14:17 | |
| |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 14:19 | |
| Nie lachen. Kga et vanavond goedmaken in men post. Kieke dak kik ben. XD |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 14:47 | |
| Ik verveel me -_- ik wil posten op BM, maar ben al klaar en iemand is on xD Heb momenteel echt geen inspi bij paarden RPG D: |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 14:53 | |
| Ik wil een igh school rpg spelen xD Of iets met vampjes
K krijg btw ook weer inspi voor BMH ;33 |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 15:12 | |
| Me to! Kvind da zo leuk, schoolrpg's. XD |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 15:38 | |
| Ik speelde er één ma die was nog nie helemaal af en ze hebbe er nooit aan verder gewerkt ... BEN ZO HAPPY !! Mijn rpg begint actiever te worden |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 16:13 | |
| Das jammer Lor x'D ik speelde vroeger een rpg die over een tiener gesticht ging dat was echt een geniale rpg maar die is jammergenoeg dood ):
En goed zo voor die RPG!! :3
hmm ik ga zo verder aan mn manip denk :3 |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 16:49 | |
| Hahaha Nyx krijgt zo veel aandacht xD |
|
| |
Spartan
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 17:52 | |
| - HappyBoy_SilverJet schreef:
- Ik speelde er één ma die was nog nie helemaal af en ze hebbe er nooit aan verder gewerkt ...
BEN ZO HAPPY !! Mijn rpg begint actiever te worden Yay |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 19:09 | |
| Over de twee alinea's en perongeluk verkeerde knopje gedrukt, nu mag ik herbeginnen. Grr |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 19:32 | |
| Wat ik tot nu toe heb van Sky :3 Name SkyfallNickname SkyFamily Voice/Theme Hania Lee - The girl from memory planet Build Ze heeft een slanke bouw en aardig hoge benen.Looks Skyfall is een donkere Marwari met een beetje Brindle pattern. Haar hoofd is heel donker behalve haar ogen die omringt worden door bijna witte vacht die richting haar neus loopt. Dezelfde kleur is over haar schoft te vinden en word via een dunne lichte lijn verbonden aan een vlek op haar buik. Ze heeft twee kleurige manen zwart en die wittige kleur die ook in haar vacht zit en haar manen zijn aardig lang. Haar staart komt tot de grond. Personality ze is speels en zit vol van streken. Weigert meestal ze om te luisteren naar andere die op het zelfde niveau staan als zij. Ze heeft een groots respect voor paarden en dan vooral hengsten die in een hogere rang staan als haar en kan dus heel snel haar kalmte verliezen als iemand een paard in een hogere rang niet met respect History Mijn geschiedenis is enkel een aantal woorden bij elkaar gevoegd. Ze betekenen niets meer ze zullen ook nooit meer iets voor me betekenen. Ik heb het achter me gelaten. Wil je het nou toch weten.. Lezen is op eigen risico..
Ik heb mijn echte ouders nooit gekend, toen ik mijn ogen opende stond daar enkel de gedaamte van een jonge hengst die ik later mijn broer noemde of X'ardan werkelijk mijn broer is heb ik nooit achterhaalt maar wat maakt het uit. Hij bracht me mee naar een kudde die dicht leefde bij mensen of whatever ze dan genoemd worden. Ik werd naar een merrie en een hengst gesmeten door de Leider in de hoop dat hun maar een beetje voor me zouden zorgen.
Natuurlijk zoals elk veulentje was ik braaf en probeerde ik naar ze te luisteren tot op een dag de geestelijke martelingen te erg werden ik was volwassen en hun begonnen oud te worden.. Ze stierven zonder veel verzet te kunnen tonen dat was de eerste dag van mijn nieuwe leven..
Twaalf jaar later heb ik de kudde verlaten samen met mijn broer nou ja verlaten.. Na al die jaren speuren naar degene die mijn zogenaamde verzorgers had vermoord kwamen ze er eindelijk achter dat ik degene was geweest die een eind aan ze had gemaakt. Half dood en zwaar bloedend vlucht ik een van de kinderen van die twee achtervolgt me maar onderschat me. Ook zij verloor haar leven. Rang in Kudde IQuotes"One mind, any weapon" "Faith is the bird that feels the light when the dawn is still dark." "Some men are coming to kill us. We're going to kill them first. "Youth is not a guarantee of innovation." "Who's going to be the last rat standing?" "My life only words I guess" |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 19:50 | |
| |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 19:57 | |
| Haha ik moet maar weer gaan posten xD Met alle aandacht die Nyxje krijgt :3
Jenn, zetten we dat topic van Nyx en Velkan eigenlijk ook nog door? Want dan moeten we een beetje kijken wat ze van elkaar weten voor het kerst topic, omdat dat er eigenlijk voor was xD |
|
| |
Spartan
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 20:03 | |
| Ik ga zo ook even bezig met X'ardan Ik ga denk ik zo ook nog even stiekem het kerstmis topic binnensluip met Jules |
|
| |
Spartan
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 20:05 | |
| Ooh nee, misschien leuker om daar te reageren met Aldyne als ik het topic zo doorlees haha |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic | |
| |
|
| |
|