IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Superplot Uitwerking.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Superplot Uitwerking. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Superplot Uitwerking. Superplot Uitwerking. Emptyzo 9 dec 2012 - 12:36

SUPERPLOT

Lieve BMH'ers,

Ik heb de aanmelding voor het superplot een weekje laten openstaan dus ik denk dat we genoeg chars hebben om iets moois van te maken. Nadien kunnen er nog altijd bijkomen ofcourse!
Kga de karakters die meedoen hier allemaal op een rijtje zetten, eerlijk geen idee waar ik moet beginnen daarom dat ik ook jullie hulp nodig heb aangezien jullie allemaal je eigen paard beter kennen!

Beter beginnen met de paarden die al een lang verleden hebben in verschillende kuddes en dergelijke omdat zei ook degene zijn die het meeste connecties hebben en kunnen terugvinden. Hieronder staan de namen en de eventuele band die ik zie die ze zouden kunnen hebben, sommige weet ik niet is het aan de speler om dat aan te vullen. =P
Probeer het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Thank You!

Groetjes, Jenn

Deelnemende Paarden:

  • Orchid Nirvana | Troubled soul | Zus Ayana. Ze word onderworpen door Avanti, misschien kan er iemand haar helpen of leerde ze iemand kennen die haar echt snapt uit het verleden.
  • Velkan Valerius | Schimmenveulen | Halfbroer Nyxe. ...
  • Ulysse | Onzekere zachtheid | Zoekt nog steeds haar liefde ... Maybe
  • Rayo | Brutaliteit met gouden hart | ...
  • Nyxerinn | Schimmenveulen | Iemand die haar misschien wil terugpakken of manipuleren of net wil helpen de goede kant sterker te maken dan haar aantrek tot de duistere kant.
  • Jules | Merrie-haatster ; hengstenverleidster | ...
  • Zehlia | Goedaardige vurigheid | ...
  • Legolas | Beschermer | Kan eventueel een goede vriend/vriendin beschermen tegen een "valse minnaar" of leugenaar/bedrieger.


Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Superplot Uitwerking. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Superplot Uitwerking. Superplot Uitwerking. Emptyzo 9 dec 2012 - 15:08

We willen graag dat Rayo en Jules uit de kudde gegooid worden. Dus misschien kan er iets zijn waardoor Jules ruzie krijgt en Rayo ingrijpt. En dat een paard Rayo woest maakt waardoor hij doorslaat.

Rayo kent Ulysse, Jules en Zehlia. Hij kent eigenlijk alleen merries haha. Of hij kan misschien zelf iemand pesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Superplot Uitwerking. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Superplot Uitwerking. Superplot Uitwerking. Emptyzo 9 dec 2012 - 15:15

EN OSSY MAG BANNNEN!!! MUHAHAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Superplot Uitwerking. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Superplot Uitwerking. Superplot Uitwerking. Emptyzo 9 dec 2012 - 15:19

Hahaha haat-liefde relatie :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Superplot Uitwerking. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Superplot Uitwerking. Superplot Uitwerking. Emptyma 10 dec 2012 - 12:54

ik wil ook wel meedoen eventueel hoor..

Xariv zit tussen de slechte/goede kant te twijfelen nadat hij alles kwijt geraakt is wat hem lief is.

Darlica heeft een hekel aan iedereen en alles, en vind zichzelf heel zielig, omdat ze haar eigen leven heeft verpest.

Roque, de beta leider van rang 4, is een flirter die het woord 'relatie' niet kent. toch begint hij gevoelens voor Luna te krijgen, die hij echter weer verstopt als hij erachter komt dat Vanth (schim) luna's zus is. hij zit nu dus ook in een tweestrijd, Luna geloven dat ze niks met de schimmen te maken heeft, en haar proberen voor zich te winnen, of kwaad blijven, de schimmen proberen te vermoorden en forever alone blijven ..

Met Dahlai heb ik nog eigenlijk niet echt een idee voor een plotje.. zij is heel normaal eigenlijk..

dus, kijk maar of ik er ergens tussen pas. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Superplot Uitwerking. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Superplot Uitwerking. Superplot Uitwerking. Emptywo 2 jan 2013 - 19:41

*het was een rustige avond in de kudde totdat....*
Jules Ully confronteerde. Jules beledigd Ully en dat pikt Ully niet en beledigd Jules terug. Jules kan zich niet in houden en ze raken in een bitchfight. GOODGAY ziet dat gebeuren en probeert Ully te helpen en duwt Jules weg. Rayo ziet in de verte een vechtend groepje en ziet alleen dat GOODGAY Jules bijt en hij denkt dat hij de merries aanvalt. Dus stormt hij op GOODGAY af. Ully en Jules vechten ondertussen rustig door. Dan komt Ossy en Zehlia erbij die dat zien. Ossy probeert de merries te kalmeren wat voor even lukt. En Zehlia de hengsten. Rayo zit al in een "Trans" en bijt per ongeluk Zehia in haar Nek. Ossy ziet het gebeuren en bant Rayo en Jules. Rayo is dan zo boos op Ossy zijn enige vriend dat hij zweert om wraak te nemen en verdwijnt met Jules omdat hij ziet dat hij het niet tegen Ossy, Zehlia en GOODGAY niet kan opnemen.

Nu heb ik rayo, jules, ullyse, zehlia, ossyrok en GOODGAY(Misschien roque/velkan/legolas?)
Toch nog best veel paardjes bij betrokken?
Er kan zelf nog een merrie bij: die stond dan al te kletsen met Ulysse tot Jules Ully confronteerde. Toen Ully en Jules een bitchfight begonnen is deze merrie hulp gaan halen bij Ossy en Zehlia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Superplot Uitwerking. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Superplot Uitwerking. Superplot Uitwerking. Emptywo 2 jan 2013 - 20:09

roque is sowieso niet de goodguy dan xD aangezien hij beide niet kent (jules&ully) zal hij ze niet komen redden of beschermen.. behalve als er echt iets ergs gebeurd in zijn gebied, of met de schimmen ofzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Superplot Uitwerking. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Superplot Uitwerking. Superplot Uitwerking. Emptywo 2 jan 2013 - 20:53

Ik ga binnenkort een nieuwe merrie aanmelden en die zou eventueel de hulp kunnen inroepen van Ossy en Zehlia
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Superplot Uitwerking. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Superplot Uitwerking. Superplot Uitwerking. Emptydo 3 jan 2013 - 0:11

JAA!! Geweldig plotje Kelly!! Is echt precies Jules xD Heb er nu al zin in!!

Edit: Misschien dat als Jules de overhand neemt in de 'bitchfight' Roque wel kan ingrijpen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Superplot Uitwerking. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Superplot Uitwerking. Superplot Uitwerking. Emptyzo 6 jan 2013 - 0:07

Yay >Very Happy nu de rest nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Superplot Uitwerking. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Superplot Uitwerking. Superplot Uitwerking. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Superplot Uitwerking.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Superplot!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Superplot Uitwerking. A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX