IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Christmas Feeling!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Christmas Feeling! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Christmas Feeling! Christmas Feeling! Emptyzo 16 dec 2012 - 18:13

Christmas Feeling! 2l9qwcx


Have a holly jolly christmas!
On BMH

Beste leden,

Jawel hoor, de feestdagen staan voor de deur. Iedereen zal een beetje minder actief worden om zo meer tijd door te brengen bij vrienden en familie! Ik wens jullie dan ook allemaal het beste toe, met een beetje geluk vergaat de wereld dan toch niet op 21 december en kan iedereen nog eens vuurwerk opsteken om een prachtig 2013 te starten! Wat 2013 in het vooruitzicht heeft voor BMH weet ik helemaal niet, wat ik wel weet is dat ik de restende leden enorm dankbaar ben, enkele in het voornaam. Dus start 2013 met jullie hier op BMH dan denk ik wel dat het goed zal komen. Een witte kerst zullen we denk ik niet hebben maar geschenken zullen er zeker zijn. Geniet er dus van!! Ik denk aan ieder van jullie.

Maar wisten jullie dat BMH ook de kerstman op bezoek krijgt? Dat jullie een BMH-kerstwens kunnen versturen en dan heel misschien die wens zal uitkomen?

Jullie geloven me misschien niet daarom vraag ik jullie om allemaal 1 wens naar me te versturen via pb. Wat kan die wens zijn? bv; ik zou graag men paard een rang hoger zien, of ik zou iets anders aan bmh willen zien, of ik wil men paard graag schim zien! Weet dat het slechts 1 wens is en dat hij mogelijk is want de Kerstman kan noch steeds niet toveren! Wees ook specifiek, welk paard bevoorbeeld. Helaas zal de Kerstman niet langskomen voor de wensen van de schimmen want die zijn helemaal niet flink geweest! Maar heeft je schim een diepe wens, dan ben ik zeker dat de hellekerstman iets te bieden heeft. Dus het is voor ieder char, goed en slecht.

Stuur me dus gewoon een pb met als titel "BMH Kerstwens" en wie weet .... komt dit weekend de Kerstman langs op BMH!! Wees gerust om je mening hieronder te delen.

Groetjes,
Het beheer




Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Christmas Feeling! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Christmas Feeling! Christmas Feeling! Emptydi 25 dec 2012 - 17:02

Laatste dag voor je BMH kerstwens!! De kerstman komt morgen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Christmas Feeling! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Christmas Feeling! Christmas Feeling! Emptydo 27 dec 2012 - 11:20

Christmas Feeling! 2l9qwcx


Have a holly jolly christmas!
On BMH

Beste leden,

Wie hoort hem komen?? Ik hoor alvast zijn rendieren landen op de beeldschone velden van BMH, de kerstman is in het land en hij heeft voor ieder van jullie iets bijzonders mee. Iedereen heeft hetzelfde gewenst met uitzondering van één iemand waarvan de kerstman haar wens niet kan voltooien ... Wat niet betekend dat die andere kerstman niet komt, die uit hel! Maar ieder zijn wens, goed en slecht, zal uitkomen. Ik wil daarom ieder lid nogmaals bedanken voor het actief zijn na onze kleine dip toen er veel leden wegstapten van BMH.

Er is één iemand in het bijzonder dat ik graag wil bedanken. Mimi, namelijk. Ik denk dat ze van ons allen degene is die actief bleef en ons, vooral mij dan, een hart onder de riem stak toen het wat minder ging. Ik ben altijd enorm blij als ik haar zie verschijnen in het onzin topic of in men brievenbus met een leuk idee, of een klein cadeautje, of met gewoon wat bemoedigende woorden. Mimi, namens mij, Jennifer en de rest van het team, geef ik je de functie Moderator en ben je vanaf vandaag lid in het beheer. Hopelijk gaan we een geweldig 2013 tegemoet!

Hieronder volgen de wensen van alle andere leden, sommige hebben geen kerstwens gedaan en helaas ... de kerstman komt maar eenmalig. De wens van Dimphyl komt met een kleine vertraging omdat Avanti even moet screenen of Xariv wel goed genoeg is voor de job. Maar ik ben bijna 90 procent zeker dat ie het zal halen!

Hier komen de wensen:

Spartan | Tarquando een rang hoger.
Dimphyl | Xariv een schim maken.
Banaan | Lynn een rang hoger.
Wazbeer | Allen een rang hoger.
Mimi | Nirvana een rang hoger.
AbleToDream | Ulysse een rang hoger.
ForeverUnknown | Elzyryb een rang hoger.
Jennifer | Miragine een rang hoger.

Groetjes,
Het beheer


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Christmas Feeling! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Christmas Feeling! Christmas Feeling! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Christmas Feeling!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Oh Christmas tree.. {IEDEREEN}
» Something isn't right about this feeling ~ Ayana
» Feeling there's sumthin' outthere.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Christmas Feeling! A2tpGgU :: » Archive :: Old announcements-
» CHATBOX