|
|
Auteur | Bericht |
---|
Bo
Profile Number of posts : 2551 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:08 | |
| Ik weet eigenlijk nog niet hoe goed Thri gaat luisteren... Ik kijk wel (: |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:11 | |
| I'm just as evil like Avanti! Maar nee, was dan ook geen periode dat het zo druk was en ik daar gewoon heb overgekeken en niet teveel aandacht aan heb besteed. En uiteindelijk is Achilles zo eerlijk geweest het te komen zeggen dus dat telt ook voor iets, en hij en Ayana "trainen" Ammo wel beetje ook. Dus chill nog.
Tzal wel geen tweede keer onstrafbaar gebeuren ;-) |
|
| |
Dimphyl
Profile Number of posts : 1965 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:12 | |
| Roque will NEVER dieeee. ghehe. ahaha we zien wel hoe het loopt, die 2 krijgen dus sowieso nog wel een confrontatie, either way, wie Luna ook krijgt.. |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:14 | |
| Arg, ik val hierbuiten haha, Thri zat in n plot met Kayleigh, vanwege zelfde geschiedenis.. Die staat denk ik ook nog op zn lijstje |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:15 | |
| Velkan is zo'n vrederechter, hij wil dat Luna gaat praten met Roque =P Hij wil zelf meegaan! |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:16 | |
| Mweh door al jullie praat krijg ik zo veel zin om met Ayana te RPGen, maar ik heb het zo vreselijk druk D: Is er miss iemand die een topic met haar wil, die het niet erg vind dat het iets minder snel gaat allemaal en miss dat het ietsje uitloopt qua blauwe maan? |
|
| |
Dimphyl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:17 | |
| ahww, super lief van velkan haha. Roque & Luna hebben nu al topicje, maar Roque denkt nog steeds dat Luna boos op em is haha & Bo, hoe heet Dag echt dan? Kan hem niet vinden in rang 2? (wilde ff kijken hoe die was enzo) |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:17 | |
| He, maar Jenn.... nog 3 kwartier en Thri kan schim worden.. |
|
| |
Dimphyl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:18 | |
| Ohh Dag zit in rang 1, heb em gevonden haha. hij's sexy ;o |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:20 | |
| Hu, maar zn moeder was toch rank2? naja... Madalyn is wel rank 2, door Rhaira |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:21 | |
| Wazzie ik wil altijd een topicje met jou maar we hebben nog Velkan - Nyxie al zou Velkan - Ayana ook niet misstaan ... =P |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:23 | |
| Gehehe jij mag t zeggen :3 Ik heb momenteel denk ik echt maar tijd voor 1 topicje, ben bang dat ik anders weer dingen ga verwaarlozen. Heb namelijk nog iets van 5 SO's komende week, plus 3 verslagen, 1 presentatie en een discussie die ik moet voorbereiden. Om nog maar te zwijgen over de 5 kunstpagina's die ik volgende week af moet hebben voor mijn kunst opdracht.. >< En daarna is t alweer toetsweek. |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:24 | |
| Ik heb net al mn SO's gehad, en mn overgang is bijna helemaal zeker... Dus ik kan eindelijk actief zijn na een tijd weg gegaan te zijn |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:25 | |
| Zoveel werk! Arme jij. =(
Kies jij maar, ik sowieso Velkan maar jij mag kiezen met wie je van jou wil. =) En als je Ayana neemt, ja, je mag Velkan verwonden, no problem with ;-) |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:26 | |
| Ah dat is fijn om te horen ^^ Het is niet dat ik er slecht voor sta, maar ik wil dit jaar gewoon echt mn best doen voor een goede aanloop naar mijn examen volgend jaar.
@Jenn: Dan doen we Ayana - Velkan :3 En na de blauwe maan kunnen we dan eentje van Nyx en Velkan doen. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:26 | |
| Bo hijs niet geboren in rank 2 |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:27 | |
| Ja, nu in de 3e, en kom net van vwo af, doe nu havo, dus na 2 jaar vwo is 3havo tamelijk makkelijk.. lucky mee.. maarja moet er wel op letten dat ik niet teveel tijd aan bmh ga spenderen.. dan hebben we alla vorig jaar.. 9 tekorten in de laatste periode XD
OHJAAA MIMS, was ook zo XP ik verander et ff |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:29 | |
| Bij jullie lijkt dat allemaal zo ingewikkeld op school! XD
Wazzie, okido! Kdenk dat het nog best interessant kan worden tussen die twee. =P Kan wel pas morgen starten, moest eigenlijk al lang slapen. Morgenvroeg vroeg opstaan, paarden en dan gaan werken voor tweetal uurtjes dus kan pas daarna de post plaatsen of tenzij jij het wilt doen? But ... take all the time you need! =D |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:30 | |
| Als iemand trouwens behoefte heeft aan een topic met de dochter van een schim.. Faylice..
nou... over een halfuur ist blauwe maan haha |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:30 | |
| ugh voel me opgelucht en kut tegelijk XD |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:31 | |
| |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:32 | |
| @Jenn: Ik kan kijken of ik miss vanavond wat kan maken. Als er morgen geen topic staat dan kan jij hem aanmaken. Ik ben toch nog bezig met leren etc. dus maakt niet uit dat ie pas in de middag ofzo komt. K kijk er wel naar uit, want t lijkt me idd erg interessant. (En het is sws altijd leuk om met jou te rpgen xD)
@Bo: Oh ja dat is dan wel weer fijn, maar dan is het inderdaad belangrijk dat je het niet weer laat afzwakken. Ik zit nu zelf in 5 vwo, ik ben vorig jaar blijven zitten door dingen thuis, dus eigenlijk had ik nu examen moeten doen dit jaar. Ben ergens wel blij, want anders was ik hem nu heel erg aan het stressen xD |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:34 | |
| op wc kan je nu hoge rang aanvragen of nou ja soort bod er op doen zeg maar, alleen ik heb net mn rang laten gaan omdat ik gewoon mn char niet goed had uitgewerkt (beetje hier zoals met Theron) maar ik heb me dus aangemeld op aandringen van twee vrienden maar ik ben echt bang dat ik een of ander ranghoertje lijk |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:34 | |
| Okidokido! =D Looking Forward. (Stiekem rpg ik ook heel graag met jou!)
Nu ga ik slapen, adios mensen! Morgen zet ik alle schimmen up to date en worden er twee nieuwtjes gemaakt.
Toedes!! Slaapzacht. |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:35 | |
| Slaap lekker!
kan niet wachtuuh |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile