|
|
Auteur | Bericht |
---|
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 22:58 | |
| Yay ik val nog tussen de groep van 17-20 xD Dan wel aan 't randje Op Warrior Cats ben ik juist oud. |
|
| |
xGinny
Profile Number of posts : 248 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:06 | |
| haha ik val er net buiten ik ben 16 . |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:07 | |
| arme Ginny, als je Jack zijn leeftijd nou bij jou op telt dan tel je weer mee, hihi nee hoor grapje, je valt nergens buiten <3 |
|
| |
xGinny
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:10 | |
| @ angie, ik heb echt geen idee wat parelli is? kun je t uitleggen? @ amber (zo heet je toch.. :$) oh thanks ga morgen gelijk halen thankyoee.
haha ali wat hou ik weer van je hahahaa. xx |
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:14 | |
| Mwaaahaa, ik hoor er ook bij (a) Pompom, om niet te zeggen dat ik dan al weer oud word ö 18, begint toch wat te tellen hé ^^ @ Angie: Ik heb keiiiii veel inspiratie dankzij jouw Iris, duizendmaal dank! ö Ik wist niet dat Lerav me ooit zoveel inspiratie zou kunnen opleveren @ Ginny: Geen enkel probleem, ik weet wat voor stress het met zich meebrengt als je een paardje hebt met een mankementje. Je denkt ook meteen het ergste, niet? Het zou me soms heel wat stress besparen moest ik eens rustig blijven bij bepaalde zaken, maarja ^^ Zo zit Amber nu eenmaal in elkaar [à] Dusja, zo heet ik inderdaad xD @ tout le monde: Iedereen hoort bij BMH, we zijn allemaal fantastische RPG'ertjes. Ongeacht onze leeftijd! ;D We zijn één hechte groep <3 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:18 | |
| Ik vind het zo leuk om een boze Avareth te spelen, muahaha |
|
| |
xGinny
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:25 | |
| amber je hebt helemaal gelijk. hahaha ja het brengt inderdaad veel stress er gaat alles door je heen, soms bedenk je de ergste scenario's die er zijn je moest eens weten hoe ik tekeer ben gegaan tegen mn moeder en de eigenaresse van die hond, achteraf best voorschut maar je bent op dat moment zo kwaad. stomme hond hahaha :$
|
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:29 | |
| @ Ali: Haha, heb ik al gemerkt. En in mijn discs vooral, met mijn irriterende personage's xD (in Avje's ogen dan toch ) @ Ginny: ja, haha.. Van mij is het inmiddels mijn tweede paard, ik moet maar eens beginnen denken dat ik nu een beschermengel heb zitten daarboven. Mijn eerste paard had een week na aankomst al een gezwel onder haar kin. Later spatte die open en zat vol etter (verzorgde ik o.a. met die IsoBethadineZeep, is een rode fles by the way), ze zat ook vol van de pijnstillers. En toen begon ze ook nog te manken en werd er hoefkatrol vastgesteld. Ik had dus een paard gekocht met een verborgen gebrek. Maar het verhaal kan je lezen in een andere disc, die 'allemaal beestjes..' heet. Heb daar eens het gehele verhaal neergezet. En door dat voorval ga ik bij het minste panikeren dat mijn nieuw paard (van bijna 4 jaar oud, wat dus nog piepjong is), ooit iets zou overkomen. Ik heb hem inmiddels al zoveel geleerd, en hij mij, ik zou écht niet meer zonder hem kunnen :$ |
|
| |
xGinny
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:34 | |
| Amber: ja ik ken dat gevoel, ik ga je verhaal zo zeker eens lezen en ik wil die disc van av en lerav ook lezen linkje (A)? maar wat erg ik snap dat je nu helemaal strest als er nu al iets kleins gebeurd ik ken het, mn paardje is nu 22 en vanaf dat ze 5 is is ze al bij ons (ze was eerst van mn mams nu van mij) ook zei heeft droest gehad alleen is dat gelukkig goedgekomen ook heeft ze een ernstige peesblesure gehad geopereerd en 2 a 3 jaar lang gerevalideerd nu kan ik weer dressuren maar springen is niet meer mogelijk. we zijn super voorzichtig met haar dus ik ken die stres haha. maar pff wat erg heb je die mensen gelijk gebelt haar vorige eigenaren? wel fijn dat je nu een nieuw paardje heb waar je al zo'n goeie band mee heb. |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:43 | |
| https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t199-mistakes-are-there-to-be-made Hier het linkje naar de disc tussen Lerav en Avareth (: En wat mijn vorig paard betreft, ja. Mijn vader zinderde van woede tegenover deze vrouw. Hij heeft haar niet gebeld, maar geconfronteerd door van Kortrijk naar St-Niklaas te rijden en haar persoonlijk te confronteren. (Dat is een héél eind rijden!) Ikzelf ben dat weekend een weekendje naar Nederland gegaan, op hotel in Utrecht. Dat was al eerder gepland maar kwam heel goed uit aangezien ik wat afleiding nodig had. Mijn vader confronteerde haar dus door aan te bellen aan haar deur, en ze had nog het lef te zeggen dat ze van niets wist en er zelf ook door bedrogen was. Ze huilde, maar volgens ons was dat gewoon voor de show, om medelijden op te wekken. Uiteindelijk ging de vrouw ermee akkoord ons het geld terug te storten, en dat heeft ze enkele dagen later ook gedaan. Als je nu op Kapaza, Tweedehands, ... en allerhande andere veilingsites gaat kijken, heeft ze altijd meer den 10 paarden te koop staan. Er werd nooit een factuur opgemaakt, waaruit mijn vader besluit dat ze ook een illegale paardenhandelaar is. Er wordt niets aangegeven aan de belastingen en er is duidelijk sprake van paardenhandel als je er meer dan 10 aanbied op het internet. Zelfs mijn allerliefste Dora is nog meerdere keren op het internet verschenen. Opnieuw als springpaard, terwijl ze met een énorme pijn in haar pezen zat!! Als ik mag geloven wat ik nu weet, dan staat ze nu op een boerderij waar ze enkel wandelingen maken met de paarden.. Maar ik ben er nogal wantrouwig tegenover |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:50 | |
| Ik ga denk ik maar eens naar bedje toe (: Ga morgen lekker uitgebreid antwoorden op de disc van Im en Rixie <3 Toedels iedereen, welterusten x |
|
| |
xGinny
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:52 | |
| eigenlijk vind ik dat glow en av nog echt een disc moeten hebben (:
slaaplekker ali! <3 |
|
| |
angieB
Profile Number of posts : 83 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:53 | |
| @ginny: zoals ik net gezegt heb dat het leeftijd niet uitmaakt hier xD ik zei gewoon dat de meeste tussen de 17 en 20 zijn wilt daarom niet zeggen dat je uit de boot valt integendeel ;p En parelli is een soort van natural horsemanship je moet anders maar eens intikken op google of op youtube wat filmpjes van parelli bekijken ;p
@ambi: oooh ik hou van die disc! ik krijg er zelf ook wel inspi van eigenlijk haha en ben dan nog eens in mijn filosofische bui :') |
|
| |
angieB
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:53 | |
| |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:54 | |
| Slaaplekker, ik ga ook maar eens naar mijn bedje toe ;D Morgen ga ik weer uitgebreid gaan antwoorden, het was een interessante RPG-avond (a)
Toedels <3 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:55 | |
| Ginnnyy, maak maar een topic aan voor Av, dan antwoord ik morgen, want ik vind dat ook <3 |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:55 | |
| Ik hou suuuuperveel van die disc! Jammer dat Iris bezet is trouwens ö Anders was het wel een interessante partij voor mijn Lerav geweest xD (a) |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:56 | |
| En ik zit er trouwens over te denken om Lerav Aleera te laten vermoorden (a) Dramadramadramaaaaa |
|
| |
angieB
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 22 feb 2012 - 23:59 | |
| haha njaaa Axis is haar ware liefde, maar lerav kan wel haar maatje worden als ze hem kan helpen natuurlijk ;p ooeeh amaai das wel grote dramaa! ken het verhaal eigenlijk niet volledig kan ik dat ergens lezen? staat het bij zijn verleden? |
|
| |
xGinny
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 23 feb 2012 - 0:04 | |
| @ angie, het was een grapje meende het niet echt hoor tuurlijk weet ik dat ik niet buiten de boot val gelukkig niet! ik ga het gelijk even opzoeken xx
slaaplekker amber,
en toen waren er nog 2! |
|
| |
xGinny
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 23 feb 2012 - 0:05 | |
| angie ik snap er niks van, hij aait dat paard overal en wrijft met hem zweep over hem heen wat is hier nu de boodschap van? :$ |
|
| |
angieB
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 23 feb 2012 - 0:10 | |
| haha jaa dat is basis van vertrouwen enz, ga eens op de site van Pat Parelli ;p die legt dan ook wat uit enz zie je ook wel leuke dingen op ^^ |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 23 feb 2012 - 0:12 | |
| Ginny, ik heb er geen idee van of je een Belgje bent zoals Angie en mij, of je een Nederlandertje bent zoals de meederheid hier, maar als je eens een demonstratie wilt zien in levende lijven van Parelli, ga dan op 2,3 of 4 maard naar Flanders Horse Expo, een zaaaalige beurs voor paard en ruiter |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 23 feb 2012 - 0:14 | |
| poehoe. Eindelijk klaar met alle berichten muwhahaha. Oh daar ben ik maar.. 2 uurtjes mee bezig geweest :] Hoop dat jullie blij zijn met het aw. @Jenn: ghehe ik lees altijd alle nieuwe berichten op de chat. Was ff druk bezig met awen ghehe. Maar um ja ik heb mijn best gedaan :']. @Ali: Rixan heeft voor eens in zijn leven gevoel, voel je vereerd. ghehe~ @demensendienogopzijn: ghehe ik ben er ook nog |
|
| |
angieB
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 23 feb 2012 - 0:17 | |
| @ambi: ga je ook? wanneer ga jij ik en jenny gaan de zondag ;p |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |