IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Profile
Onzin topic - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 15:16

Zeker, hij krijgt ook snel een reference sheet ^^
Als je wilt mag je ooit wel eens een plaatje met hem maken hoor, als je de tijd vind ofc. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 15:19

hmm, ben gewoon een beetje gaan kloten met photoshop en er komt voor mijn doen dan een verdomd mooie manip uit xD
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 15:21

Haha beter toch, die dagen heb ik soms ook dan denk ik plots; hey dit lijkt wel ergens op xD
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 15:23

ghehee~ misschien dat ik dat wel eens doe Razz
Als ik tijd heb..

Ik aw op Im en Rix strakjes :'] Moet nog een Ak PO maken :[
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 15:34

haha idd.
maybe ga ik deze ooit nog gebruiken, maar voor nu maak ik hem maar voor een ava voor me,
want deze vlinder kan echt niet XDDDDD

Zo: http://themimigirl516.deviantart.com/art/Concrete-Angel-287648273
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 15:50

Pff.. Nog steeds téveel te doen.
Njah, eerst maar konijnenvoer gaan halen. Dan zien hoe vlot ik postjes in elkaar kan zetten.
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 15:54

Baaaam nu ook nieuwe ava <3
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 15:56

*Heeft nog steeds commission pagina van PerfectPerfection open staan*

Oke, nu echt weg. Anders kom ik nooit ibj de dierenwinkel :}:
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 15:58

Hihi, ik zal een plekje open houden mocht je over een paar dagen toch een commission willen ^^
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 15:59

Haha, ik wil er zeker eentje. Zolang je er oké mee gaat dat ik het op je rekening stort ipv via paypal xD. Moeilijk doen als het makkelijk kan (A).

Maar mijn Nëya verdient gewoon enkele gave manips. Nikki gaat er ook een voor me maken, maar wil er voor Nëya denk ik meer xD. Maar heb ook geen zin om met twee ongeveer dezelfde te zitten.. Aand e andere kant, Nikki gaat tussendoor eerst wat andere dingen doen _o-

-> tot over 'n uurtje XD
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 16:06

Wel ik heb een hele ander stijl dan Nikki, dus ik kan je verzekeren, en zij denk ik ook, dat je twee hele verschillende plaatjes krijgt als we er beide één maken, maar denk er maar goed over na, ik vind elke oc leuk om te maken ^^

Oh en paypal is prima, doe alles via paypal (:
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 16:12

Ooh, dat weet ik XD. Maar zou jammer zijn als ik bijvoorbeeld met dezelfde sferen etc zit. Maar komt ook wel goed. Ik zal je straks sturen hoe ik Nëya zie ^^.

En ik bedoelde juist dat ik gewoon graag overboek naar je rekening Wink. Heb geen paypal en zo heb ik Nikki ook telkens betaald xD
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 16:16

Oh ook helemaal prima, maak niks uit, direct via rekening is ook makkelijker ^^
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 16:42

E'vesdar is stoerrrr ;D
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 17:17

Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 17:21

waaah idd <3 Brings back memories. :]
Toen had je ook een keer een soort van ref van hem. Um.. daar was ie aan het bokken volgens mij Razz heb je die nog? :O

Ik ga hier iig ook een kadertje mee maken, is pretty <3
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 17:44

Spoiler:

De ref staat denk ik thuis op de pc, zal donderdag even voor je kijken ^^
Iedereen tengels af, want ik bijt heel hard als je aan mijn plaatjes komt :')
Guest
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 18:02

't Is toevallig niet zo dat E'vesdar toevallig stiekem een beetje op hengsten valt eh? Ik denk dat Flight 'm ook wel cool vind (6) (en t is echt wat voor Flight om een hengst te verleiden (A) lekker niet doorsnee)
Jennes

Jennes

Profile
Number of posts : 179

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 18:19

Ik ken die plaatjes van rixannnog wel... Ohh zo lang heleden.. Maar oh zo vertrouwd
Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 18:26

oeeeh Rixan-spam~!

Ze zijn allemaal nog altijd pretty <3
Die laatste is <3 en ik vind die eerste cool om te zien hoeveel die veranderd is over de jaren. Razz Hij wás zwartbont en nu bruinbont ghehe.

Ahja die met drie benen; dat been zit toch achter die ander of ben ik nu gek X'D

@Devantium: Yeah funny hé .
http://arrsistable.deviantart.com/gallery/113161?offset=24#/dyh7z6 dat was hem als mijn eerste plaatje.
Dat was toen ooit een freebee op een site, denk ik. Hoe dan ook vertrouwde het niet echt dus kon hem niet houden ^^
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 18:35

NK schreef:
't Is toevallig niet zo dat E'vesdar toevallig stiekem een beetje op hengsten valt eh? Ik denk dat Flight 'm ook wel cool vind (6) (en t is echt wat voor Flight om een hengst te verleiden (A) lekker niet doorsnee)

Omg, Nicky briljant! Lijkt me helemaal leuk, haha alleen hij vind merrie's ook leuk hoor, alleen niet het eeuwige liegen dat elke merrie doet voor een hengst, gheghe geniaal gaan we doen, ik zal wel even een topic openen voor Flight vanavond of morgen ^^
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 18:43

Okey, ik denk dat men inspiratie weer terug is, vanavond antwoord ik!
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 18:51

Hahahaha. Nikki en ik dan met Sythka en Fawn. Ook zo lekker. Mja, tussen haat en liefde ligt maar een kleine lijn (A)

We moesten reden hebben waarom Syth de kudde naar Fawn had gedaan op DH _o-
Guest
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 19:17

Flight valt ook op merries hoor Smile Hij is stiekem verliefd op Black Rain, al zal je hem dat dus nooit horen zeggen (ik vraag me af of hij het zelf wel weet xD) en misschien kan ik Mirë evengoed loslate op E'ves. Dat zou het verhaal helemaal een twisted tale geven: de dochter die de geliefd van haar vader verleidt.

Ik zit trouwens een beetje te denen over Mirë's verleden, moeder en kudde enzo, ik denk dat ik daar wel wat mee kan, maar moet nog even bezien hoe en wat xD ben opeens weer vol van inspiratie Very Happy
Guest
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Emptydi 28 feb 2012 - 19:22

@Ali: Ik heb trouwens nog een topic open staan van Flight in gebied 3, kan je eventueel ook reageren met E'ves
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 30 Empty

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic - Pagina 30 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX