|
|
Auteur | Bericht |
---|
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 21:00 | |
| blugh.. Ik haat skiën. Ali: ik aw morgen op onze discs Okay? Ben beetje leeg kwa insp. :'] Oh en hoe is het afgelopen met je project? |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 21:07 | |
| Ik heb echt te veel inspiratie met Image juist xD Ja heb dus nog geen cijfers voor de techniek, komt later, maar ik zag wel heel wat 8en al op mijn beoordeel formulier staan, dus komt denk ik wel goed (A) |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 21:36 | |
| |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:01 | |
| Hahaha ckers! Snel weer zien :3 |
|
| |
ArchaneWolf
Profile Number of posts : 64
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:02 | |
| Haaii iedereen, Ik meng me er ook weer even bij. Ff een kader inelkaar prutsen en dan lekker posten met mijn Untamed Ocean. Vage naam ik weet het, maar wel origineel denk ik. Ik heb deze naam ook op een andere site samen met nog andere Untamed voor de naam van mijn beestjes. Ik speel namelijk ook op een petsite genaamd Gryffs en daar heb ik meerdere met de naam Untamed. Lol sorry ik draaf weer eens door over mijn namen, niet opletten dus . Hmm ik moet ook eens bekijken waar ik kan antwoorden, oh wacht ik denk dat ik het al weet waar ik mijn post plaats. Aaah het word druk volgende week, ik haat het als ik veel moet doen op het werk. We doen allemaal dingen die niet volgens ons contract gaan, wat eerder politiewerk moet zijn doen wij (van wijkwerking en preventie) dat allemaal. Zucht waarom moeten ze het ons toch moeilijk maken op het werk. Aghja nog 5 daagjes werken en dan weer een week lekker thuis zitten. Iemand zin om met mij te rpgen? Of hebben jullie het te druk met jullie andere posts? Aghja ik merk het wel als iemand op mijn topic gaat reageren. Btw hoe maak je hier op het forum eigenlijk een kader? (Vergeten hoe het moet, erg hé dat ik zoveel vergeet lol) |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:10 | |
| Je kan een topic openen voor Av, libertad of Image (: |
|
| |
ArchaneWolf
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:12 | |
| Ik ga naar het strand gaan of moet ik enkel bij dat van rang 1 een topic openen? |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:14 | |
| |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:30 | |
| ghehe ja ik heb ook wel insp met rix. maar ik wil dan ook een echt goed bericht schrijven |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:32 | |
| Daar heb ik ook last van, moet mijn bericht echt tig keer checken en aanpassen voor ik tevreden ben xD |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:35 | |
| ghehe het probleem is dan enkel; dat het wat langer duurt voordat ik de 'moed' heb om te schrijven Zodat er ook wat uitrolt ipv alleen maar opvulling en onzin XD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:36 | |
| Ja, achja, bijna 70% van mijn bericht is opvulling (A) |
|
| |
ArchaneWolf
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:37 | |
| Ok mijn post is dus wat vaag, maar agh geen idee waarom ik nu net moest rijmen in mijn post lol. |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:45 | |
| ghehe bij mij ook hoor . Kan ook niet anders, ik heb overigens de tik om dingen te herhalen en van de hak op de tak te springen. Ik controleer mijn berichte overigens nooit. Vandaar alle spelfouten en rare zinnen. Een keer toen ik er niet helemaal bij was heb ik per ongeluk bij een berichtje een tekst van een liedje opgeschreven waar ik op dat moment naar aan het luisteren was. lol. Kga er morgen lang en diep over nadenken onder school Brr morgen heb ik het weer eens druk. Moet eerst naar school dan naar een gesprek in het ziekenhuis en dan informatie winnen bij iemand thuis (die ik echt enorm haat) over concours waarmee ik me de komende tijd ga bezig houden. *sigh* |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:49 | |
| Awwh, arme jij Ik ben zo blij dat ik morgen vrij ben, een beetje bij komen van alle stress, lekker rpg'en, helemaal zin in (: ArchaneWolf: Ik antwoord morgen als er nog niemand heeft geantwoord (: |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:52 | |
| grrr, Nu ik mijn Profielwerkstuk terug heb lijkt het werk zich te verdubbelen. Moet nog 1 betoog, een boekmondeling en twee presentaties. T_T Achja, ik mag niet klagen, ik heb elke dag een paardje om tegenaan te kijken :] |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 22:54 | |
| Aaah, ik ben zo blij dat ik bijna geen theorie meer heb, zou er echt niet tegen kunnen ;o Helaas heb ik dan weer geen eigen paardje xD |
|
| |
ArchaneWolf
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 23:01 | |
| @PerfectPerfection :: Als er al iemand op gereageerd zou hebben dan nog kan ik voor jou personage ook eentje posten hé xD heb je wel meer posts te beantwoorden, maar dat vind je niet erg zeker? @Appeltje :: Agh ik wou dat ik een paardje had en geloof me je zal dat wat je moet doen wel lukken Al moet ik het zeggen dat ik op school amper iets deed En toch was ik erdoor bij de examen(die we enkel op het einde van het jaar kregen) en dat terwijl ik amper ervoor leerde lol. Op school was ik echt lui, maar toch erg aandachtig (buiten dat ik vaak inslaap viel tijdens de lessen) Maargoed ik ben al blij dat ik mijn diploma heb behaald, al wil ik graag fotografie leren. Tegenwoordig kan je dat zelf leren met de cursussen die je kan krijgen via pc en per post. Volgend jaar ga ik daar in september mee starten en dat tijdens dat ik aan het werk ben. Hoef ik lekker niet naar school te gaan en kan ik het allemaal thuis op mijn gemak zelf leren xD |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 23:10 | |
| ghehe jaa het merendeel is allemaal theorie. Hangt me langzamerhand de keel uit. Ik heb het mezelf ook extra moeilijk gemaakt door een richting te kiezen waarvoor ik de laagste punten had. Ik ben heel goed in talen. Leg me Japans voor en ik leer het even makkelijk als engels.
Maar ik heb dus gekozen voor wiskunde/biologie en schei/natuurkunde alle vakken waar ik minder voor sta. Lol. ik ben echt een vaag persoon. Waarom kan ik niet een keer alles makkelijk doen? XD
@Archane: Jij hebt geluk. Ik zit nu in mijn eindexamenjaar dus ben druk in de weer. Maar als ik het eenmaal heb ga ik echt feesten ~! Dan heb ik zo'n lange vakantie; meer tijd voor rpg, paard etc. Dat word echt genieten. ;D |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 15 feb 2012 - 23:22 | |
| Ik had ook gekozen voor economie terwijl dat het enige vak was waar ik een 4 voor stond xD |
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 16 feb 2012 - 9:50 | |
| Omg, ik haaaat economie, maar volg wel een economische richting xD Ik ga verder studeren voor politieinspecteur, lijkt me een boeiende job.. @ ArchaneWolf (sorry als het verkeerd gespeld is xD): Heb ik het juist gelezen dat jij politiewerk doet? ö Dan heb ik wel enkele vraagjes voor jou |
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 16 feb 2012 - 9:52 | |
| Oja, ik heb wel een eigen paardje, misschien moeten we eens een disc starten waar iedereen zijn eigen paard(en) en andere dieren kan laten zien Ok, ik begin er nu aan xD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 16 feb 2012 - 10:26 | |
| I'm bored |
|
| |
ArchaneWolf
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 16 feb 2012 - 10:32 | |
| @Ambrellaa :: Nee ik ben niet van de politie, of beter gezegd ik werk niet voor hen. Ik werk voor de stad en ik zorg daar voor de veiligheid van burgers en kinderen. Ik ben afhankelijk van de diensten wijkwerking en preventie. Soms werken we wel met de politie samen, maar dat is erg zelden. Als ik de politie nodig heb is dat meestal om een dood dier (kat, schaap noem maar op) door te bellen. Dus ja we doen deels met de politie iets, maar nu doen we hun werk door een straat af te zetten. In principe mogen we dat eigenlijk niet, maar onze hoogste baas heeft dit verteld aan ons om het toch te doen. Dus op dat ogenblik doen we politiewerk ja, maargoed kunnen wij niets aan doen. En nee je hebt mijn naam goed gespeld hoor xD @PerfectPerfection :: Me too xD Maar kan jij soms voor mij een kader maken? En mijn post is nog niet beantwoord é lol |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 16 feb 2012 - 10:34 | |
| Ja hoor, zal zo wel een kader maken, en ga zo antwoorden (: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |