IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Betaleider rang 3?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyzo 10 feb 2013 - 18:22


[Alleen beheerders zien deze link]


Zoektocht naar Betaleider voor rang 3

Beste Leden,

We zijn een belangrijk leider in de rangen kwijt. Een leider die we hard nodig hebben om alles vlot te laten verlopen. Daarom gaan we dus meteen recht voor de raap en zijn we op zoek naar een vervanger. Je functie bedraagt naast Lightning (Alpha rang 3) mee te functioneren in de derde rang. Je beschermd je kudde tegen de schimmen, leidt de kudde als een rechtvaardige leider en je voert gesprekken voor paarden die een rang hoger willen komen. Je bent verantwoordelijk, eerlijk en rechtvaardig! Lijkt één van je chars capabel om deze functie te vervullen dan horen we dat heel graag hieronder! Meld gewoon even de naam van je karakter en waarom je de functie graag zou willen. Later zullen we als beheer eventueel een topic met je aangaan en een kijkje nemen naar je vaardigheden.

Hopelijk vinden we snel een nieuwe leider.

Groetjes, het beheer
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyzo 10 feb 2013 - 18:35

Naam: Vestival
Reden: Vestival is een hengst die streeft naar eerlijkheid, heeft een groots plichtsgevoel en wil het liefst voor iedereen zorgen. Ik denk dat hij die functie goed zou kunnen vervullen, ook lijkt het me leuk :3
Is deze reden goed of moet ie uitgebreider?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyzo 10 feb 2013 - 18:43

Perfect Lies!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizle

Lizle

Profile
Number of posts : 123
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyzo 10 feb 2013 - 18:50

Echte naam: Lisanne
Bijnaam: Lizle
Naam paard: JNog onbekend, aangezien Jarrender vermoord wordt (':
Wat?: Beta leider rang 3
Huidige rang paard: Rang I
Reden: Het lijk me al een hele tijd leuk om een hoge rang te mogen bespelen op een RPG forum die actief is. Dus toen ik deze aankondiging zag twijfelde ik nog even of mijn RPG niveau wel goed genoeg was hiervoor. Uiteindelijk meld ik me toch maar aan door het feit dat het me echt leuk lijk om zo'n rang een keer te mogen bespelen. Daarbuiten beloof ik ook dat ik actief zal zijn met Jarrender aangezien het ook tot nu toe mijn enigste karakter is gaat dat wel lukken. En als het moet zal ik het geen probleem vinden om een soort "proef topic" te moeten hebben.


Laatst aangepast door Lizle op wo 20 feb 2013 - 22:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyzo 10 feb 2013 - 19:01

Indien nodig gooi ik Diablo terug op BMH, maar enkel als hij word toegelaten tot leider. Ik zie hem geen kuddefunctie uitvoeren in zijn huidige levens-verhaal namelijk.

Echte naam: Hanne
Bijnaam: Triptune
Naam paard: Diablo
Huidige rang paard: Geen meer. Vroeger alpha 1, 3 en 4
Reden: Diablo heeft nu alweer enkele maanden als leider erop zitten, zowel op BMH als buiten BMH. Hij is zowel lichamelijk als geestelijk geschikt: rustig van geest maar met het lichaam van een oorlogsmachine. Indien nodig kopieer ik zijn info nog even terug van BMH, maar ik geloof dat hi jzelfs bij de inactieve aanmeldingen staat ergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyzo 10 feb 2013 - 19:03

Tsjah .... Ik zou graag zehlia ook weer terug zien in een leiderfunctie ..
want ik zou niet ineens gaan .. zoals voorheen :3

i'm sorry ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyma 18 feb 2013 - 18:52

Mensen jullie kunnen je gerust nog aanmelden he!

We hebben nog niet gekozen!

Bovendien zitten we ook te denken aan een Beta voor rang 1 dus als je je daar voor aan wil melden staan we daar ook open voor!

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyma 18 feb 2013 - 21:02

Ik zou me ook nog wel willen aanmelden maar dan met het veulen dat nog niet geboren is tussen Darlicia en Velkan als dat mogelijk is.

Naam paard: Wel voorlopig is ie nog naamloos ^^
Huidige rang paard: ongboren maar daarna Rang 1
Reden: Ik heb al een paar superieure ideën voor deze toekomstige hengst en zou hem daarom ook ten volle willen gebruiken om bmh te beschermen. Hij heeft nog geen verleden dus hij kan nog alle kanten uit gaan. En doordat zijn opa dan Avanti zou zijn zie ik wel enig leiderkwaliteit in hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptydo 21 feb 2013 - 23:24


Naam paard: River
Huidige rang paard: nog niet aangemeld
Reden: River heeft al veel ervaringen en is volwassen en rustig. Wil geen levens verspillen en is heel loyaal naar iedereen om haar heen. Als ze iemand moet beschermen zou ze dat doen met haar leven. Ze is zeer rechtvaardig en is ten alle tijden eerlijk, waar ze naar streeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dayent

Dayent

Profile
Number of posts : 234
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyvr 22 feb 2013 - 10:07

Naam paard: Casharell
Huidige rang paard: Rank I
Waarvoor: Beta leider rank I
Reden: Haar karakter past hierbij, gezien ze zich niet snel gek laat maken maar toch rustig en beheerst is. Verder wil ik direct activiteit in haar kunnen gooien, en dit lijkt me een goede gelegenheid. Ook lijkt het me leuk om een beta leider te zijn, gezien ik dat nog nooit heb meegemaakt. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyvr 22 feb 2013 - 18:51

Na even overleggen zijn we eruit gekomen wie Betha rang 1 en wie Betha rang 3 zal worden.

Betha Rang 1: Lies met Vestival
Betha Rang 3: Evenlien met Naamloosje ;-)

Gelieve jullie aanmeldingstopics even aan mij door te geven of hieronder te zetten zodat ik ze onder de juiste rang kan plaatsen.

Gefeliciteerd!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyvr 22 feb 2013 - 18:53

Omg thank you so much <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyvr 22 feb 2013 - 19:53

OMG! Dank je ♥
Ik had gedacht dat ik geen schijn van kans had.
Ik zal zijn aanmeldings topic doorgeven als hij geboren is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyvr 22 feb 2013 - 19:55

Ik had een nog een vraagje: zijn beta's ook immuun voor schimmen zoals leiders en mogen ze een relatie hebben met een merrie uit een andere rang?

Sorry als dit het verkeerde topic is maar het leek me nu het makkelijkst xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizle

Lizle

Profile
Number of posts : 123
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyvr 22 feb 2013 - 20:01

Gefeliciteerd :3
Jullie verdienen dit c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Emptyvr 22 feb 2013 - 21:48

Banaan schreef:
Ik had een nog een vraagje: zijn beta's ook immuun voor schimmen zoals leiders en mogen ze een relatie hebben met een merrie uit een andere rang?

Sorry als dit het verkeerde topic is maar het leek me nu het makkelijkst xD

Jep en Jep!

Leiders, Betha's en rang vier paarden zijn immuun voor schimmen.
En leiders mogen een relatie met paarden uit een andere rang.

Als je nog vragen heb over je jobomschrijving dan pb je me maar. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Betaleider rang 3? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betaleider rang 3? Betaleider rang 3? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaleider rang 3?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Youkai - rang 2
» RANG EEN, Madalyn
» RANG EEN: Pride
» RANG EEN: Mýsla
» RANG EEN, Astracan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Betaleider rang 3? A2tpGgU :: » Archive :: Old announcements-
» CHATBOX