Haha ja heb ik ook! Haha je leeft zo mee met die chars he..
Magnum
Profile Number of posts : 224 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 18:09
Aww, wat schattig. c:
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 18:10
Magnum schreef:
Ik heb morgen huiswerkvrij ghehe. Dat is altijd bij mij na de vakantie. Maar ik ga waarschijnlijk morgen toch niet naar school, aangezien mijn hond wordt ingeslapen morgen en ik kan het niet over mijn hart halen weg te zijn als hij weg gaat. :c
leef met je mee .... heb mijn hondje donderdag moeten laten inslapen ... dus heel veel sterkte gewenst <3
Magnum
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 18:13
mischatjeh schreef:
Magnum schreef:
Ik heb morgen huiswerkvrij ghehe. Dat is altijd bij mij na de vakantie. Maar ik ga waarschijnlijk morgen toch niet naar school, aangezien mijn hond wordt ingeslapen morgen en ik kan het niet over mijn hart halen weg te zijn als hij weg gaat. :c
leef met je mee .... heb mijn hondje donderdag moeten laten inslapen ... dus heel veel sterkte gewenst <3
Thanks hun <3
Dimphyl
Profile Number of posts : 1965 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 18:26
Mischa & Renske allebei heel veel sterkte..
Magnum
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 18:32
Dankjewel! <33
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 18:42
Kunnen jullie me misschien helpen? Voor mijn GIP heb ik in 't begin van 't jaar een concept moeten kiezen en ik ben uitgekomen bij Steden-bouwen-evolutie. Nu moeten we daarrond al onze opdrachten maken en twee daarvan zijn een timelapse en een filmpje.
Voor een van de twee kan ik het meest voor de hand liggende idee gebruiken: het filmen/fotograferen van een bouwwerf en de evolutie daarvan.
Hoewel ik dat niet graag zou doen (maar ik vrees dat het wel moet) moet ik ook nog een ANDER idee vinden aangezien ik dat niet voor beide opdrachten kan gebruiken. Hebben jullie misschien een idee? Het mag heel abstract zijn maar het moet gewoon binnen het concept passen en goed haalbaar zijn.
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 24 feb 2013 - 18:54
Ik zal er eens over denken Hanne maar kben nie zo vindingrijk in die dingen. =S