|
|
Auteur | Bericht |
---|
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 18:41 | |
| mensen die me willen helpen met anime plaatjes zoeken voor mn rp?
zoek plaatjes van:
Klaslokalen, anime personen (leeftijd maakt niet uit), schoolruimte (gangen), kantoor, leeraren kamer, kantine, buiten school (schoolplein enz), slaapkamers (bijde meisjes en jongens), winkelstraat.
thanks again <3 |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 18:44 | |
| Lalalalallala! Hellow Peepz =D |
|
| |
Bo
Profile Number of posts : 2551 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 18:51 | |
| is er eentje vrolijk haai jenn |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 18:55 | |
| Heey! Kan iemand me misschien eens de link geven waar ik de tutorial van ellen kan vinden op BMH voor post templates te maken? |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:04 | |
| Hoi c: M'n humeur laat me eindelijk toe om zometeen een postje te gaan typen, ik hoop dat ik er wat uitkrijg D: |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:05 | |
| |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:10 | |
| awwwh Jenn ): komt vast door Thriumph ik ben bezig met een my little pony aant maken van Thriumph *voelt de ironie* |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 20:11 | |
| Jenn, leen inspi van mij :')
Zomaar even 526 woorden met Rimero :') |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 21:13 | |
| Finally, mn kader af... - Spoiler:
Let's make the most of the day like we're gonna die young Faylice had haar pas al lichtelijk afgebogen naar het diepere water maar dat zou tot haar knieën hebben gegolft. Echter was de kleine merrie verbaasd dat ze een borst van Skyfall voelde. Ze duwde haar naar diepere wateren. Even trok ze haar hoofd omhoog waarbij haar oren automatisch naar gleden. Ze keek in de ogen van Skyfall waar geen kwade bedoelingen in stonden geschreven. Ze nam het vertrouwen van de merrie aan en stapte dieper en dieper het water in. Onzeker trok ze haar ogen naar beneden waar ze bij elke hoef die ze neerzette een stofwolk onder water veroorzaakte. Enkele vissen sprongen weg en hielden zich daarna schuil in de riffen. Tot borsthoogte bleef Skyfall in beweging. In haar lichaamstaal zag ze dat ze moest blijven staan. Terwijl haar spieren lichtelijk vochten tegen de sterkere stroming die de wind met zich mee bracht. De verbazing was in alles te lezen als Skyfall haar met water begint te wassen. De wonden echter zijn het hier niet mee eens. Het ontstoken vlees deed enorm steken en richte de pijn door haar ruggenmerg heen naar haar hersenen. Het zout deed zijn werk en ontsmette de wond, maar het was zo pijnlijk dat ze ineen bleef duiken. Maarja, verder kon Faylice na een paar scheuten pijn niet meer. Ze besloot het af te reageren en beet hard op haar lip. Het hielp iets, maar alle beetjes zouden helpen. Als ze even omkijkt naar de merrie moet ze meteen kokhalzen van het smerige gelige spul wat de wond produceert. Ze had pit en toonde dat ook, ze beet zich erdoorheen maar het liefst zou ze het uitschreeuwen van de pijn. De verzachting is dan ook enorm als de merrie naast haar met haar zachte neus even over een stukje huid glijd wat nog intact was. Het was fijn om haar eigen vachtkleur weer te zien. Maar als de merrie weer begint met de volgende wond lijkt ze in een trans te gaan omdat deze diepere wond simpelweg teveel pijn doet. Ze vecht tegen de zwarte vlekken die voor haar ogen dansen terwijl ze even wankelt op haar benen. Voor de rest van de tijd die de merrie besteed aan haar wonden krijgt Faylice niet eens mee, en misschien was dat ook maar beter ook. Ze had besloten om wijselijk haar mond te houden, er zou toch alleen maar gegil of geschreeuw uitkomen.
Als de merrie eindelijk was gestopt met de wonden verzorgen kijkt ze heel voorzichtig om. De gelige pus was voor grotendeels weg, maar toch schrok ze hevig. Vele waren diep in haar lichaam gegraven, haar witte strepen op haar rug waren amper meer zichtbaar door de rode wondstrepen die Xariv en Thriumph hadden getrokken. Ze legt haar blik weer in die van Skyfall en luisterd aandachtig naar haar woorden. "Waarom zou je je niet veilig voelen in Minanter, Qzarina en Vestival doen hun uiterste best om elk paard te beschermen." Haar stem klonk nog wat zachter als dat ze eerst had gesproken. Bij Vestival slikt ze even. Maar lang dacht ze niet na om iets te antwoorden maar Skyfall vervolgde haar zin waarna ze haar woorden inslikte. "Wat is er gebeurd met je dat je je niet meer veilig voelt in de plek waar je leeft?" Ze draaide haar ogen even weg, om haar antwoord te kunnen verwoorden. "Qzarina, en vooral Vestival zijn geweldige leiders..." Ze stopt even, waarna een zachte snik haar lippen verlaat, opweg naar de buitenwereld. "Ze hebben me gepakt, Skyfall.. Verkracht.." Ze slikte, het was moeilijk om een relatief vreemde merrie iets te vertellen wat haar zo pijnlijk lag, maar ze kon niet anders. "Mijn vader... Thriumph...." Een gesmoorde snik was niet meer onhoorbaar. Een traan verliet beide ogen. Ze schudde haar hoofd even en liet haar neus door het koude water glijden. De golven die over haar rug kwamen maakte nog steeds hetzelfde, prikkende geluid, doken over haar rug, maar deze keer stak de pijn in haar ziel nog veel erger. Ze draaide haar voorhand even iets van Skyfall af. Nee, dit wilde ze niet, ze wilde niet zwak zijn, vechtend tegen haar gevoelens draaide ze zich weer terug naar Skyfall. Haar stem niet meer zachtjes en zoet, maar deze keer zat er een harde achtergrond in. "Ze spelen spelletjes met me." Sloot ze haar gedeelte in het gesprek terwijl haar blik weer naar Skyfall werd toegetrokken.
|
|
|
| |
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 21:47 | |
| Mooi kader Madalyn is so cute <3 |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 21:48 | |
| my very first char haha xD |
|
| |
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 21:57 | |
| Haha, ik dacht altijd dat Triumph je eerste char was haha xD |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 22:28 | |
| istie ook maar Madalyn zou mijn eerste char worden whaha |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 14 maa 2013 - 7:40 | |
| |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 14 maa 2013 - 7:56 | |
| |
|
| |
Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 14 maa 2013 - 7:57 | |
| Madalyn zou de dochter worden van Rhaira en Astracan, maar rhaira is al een half jaar drachtig :p |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 14 maa 2013 - 8:00 | |
| Ja klopt, maar ik wist niet hoe en wat, dus dab was madalyn een laatkomer xP |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 14 maa 2013 - 8:43 | |
| |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 14 maa 2013 - 9:25 | |
| |