|
|
Auteur | Bericht |
---|
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic za 12 apr 2014 - 15:11 | |
| nicee tin ._. -gaat jou nog eens dwingen om Delshy te maken xD
ugh nog maar een tentamen te gaan!
hoop dat ik vandaag na motivatie schrijven voor tekenen nog wat tijd heb om te posten en evt sheets te maken. |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 11:38 | |
| -_- Mijn mobiel heeft het begeven. Heb geen bereik meer, niet voor wifi, niet voor sms'jes. Als ik een bericht wil sturen moet ik letterlijk 100 mter van men huis staan en in de lucht zoeken naar bereik, leuk zicht. xD Deze week om een nieuwe gaan dan maar. Dus niet bereikbaar enkel s'avonds op de laptop. |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 18:06 | |
| Oei Jen! Haha, t'is wel grappig, misschien moet je buiten kamperen dan heb je wel wifi en bereik^^ Ik ben er vandaag in geslaagd om Bo te leren longeren, superfier op die donder ook al stribbelde hij eerst erg tegen. Eigenlijk zou ik veel voor school moeten doen maar het is zo mooi weer buiten... *zucht* http://go.teamviewer.com/v9/m02899410 |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 19:33 | |
| |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 22:16 | |
| T'is af!!! |
|
| |
Mariëlle
Profile Number of posts : 601 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 13:30 | |
| He pffff GoT is zo spannend o_____o |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 19:39 | |
| Mooi Eve!!!
GoT was echt zotjes! Een hele opluchting vind ik zo. =P |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 20:12 | |
| Woow zulke mooie manips allemaal!
Ik heb opeens een commish van mn oom gekregen. Moet voor zn bedrijf een paas kaart maken. *drawing* |
|
| |
Mariëlle
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 20:22 | |
| Neeee Jen tis helemaal niet goed D: En te weinig Jon en Daenerys |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 20:59 | |
| Diene verwende snotaap is dood, vind ik geweldig. =P Wel zot jammer dat ze Tyrion ervan verdenken. =( |
|
| |
Mariëlle
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 21:49 | |
| Ik vond hem juist altijd wel wat hebben, sowieso is het echt een hele goeie acteur. Behalve die scene met Ned D:
Ja ik hoop niet dat Tyrion er uit gaat hoor, Hij is echt een van mijn favoriete personages. |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:55 | |
| - Yurameki schreef:
- Neeee Jen tis helemaal niet goed D:
En te weinig Jon en Daenerys Helemaal mee eens^^ Ik was eigenlijk wel een beetje unhappy nu jack niet meer meespeelt en zijn acteercarrière ook stopzet :C Ik wist wel dat dit moment kwam en tijdens de aflevering deed het me niet echt veel ik hou meer van de mannier waarop zijn dood beschreven word door George Martin (hij had zijn keel moeten openkrabben eigenlijk in plaats van gewoon te stikken vind ik) |
|
| |
Mariëlle
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 15 apr 2014 - 21:23 | |
| Idd eve! wat dat betreft wijken ze echt teveel van de boeken af. Al hoewel ik wel haast over m'n nek ging toen joffrey stikte cx |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 15 apr 2014 - 23:21 | |
| Nog zo iets Loras kan eigenlijk niet met cersei trouwen want hij is van de kingsguard dus mag geen vrouw of kinderen hebben. Is er nog iemand die fan is van het nieuwe koppel met bijnaam SunFlower in GoT? (Denk maar eens na wie dat zouden kunnen zijn xD) |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 16 apr 2014 - 17:22 | |
| Ik heb het perfecte speelgoed voor mijn verzorgpaard ontdekt! Een lege fles van gedistilleerd water (jerrycan) en daarin eten, hij heeft echt een uur zicht goed kunnen amuseren om alle brokjes eruit te halen. http://instagram.com/p/m2t3A_Jl11/ |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic di 29 apr 2014 - 21:43 | |
| sorry voor men inactiefheid van vorige week. Had vakantie en ben vier dagen naar Londen geweest, was hel! En nu is men hond opgenomen bij de dierenarst, is er redelijk slecht aan toe en ik kan het gewoon niet om ook maar iets te posten. Hopelijk morgen goed nieuws. Pff |
|
| |
Bo
Profile Number of posts : 2551 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 1 mei 2014 - 22:23 | |
| goooosh ik moet me ook echt verschuldigen, vanavond ga ik in ieder geval terug posten, heb ff schop onder mn kont nodig... nu ik ff iets meer werk met school en alles had ik geen fut maar dat is geen reden D: I will come back - psssst:
Alles van tVD en the Originals helemaal bij (a)
|
|
| |
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 19:49 | |
| Helloooo c: Ik was zelf ook niet echt super actief door school en privestuff, maar ik ben volledig terug :3
|
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 19:51 | |
| Haaaaaaai ga vanaaf typen hoor |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 20:25 | |
| Okayy take your time :3 Ik ga denk ik misschien ff manippen vanaaf. Misschien start ik nog een joinme op straks. |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:27 | |
| yayayayayayayay, lekker bezig, ik lig lekker op bed - haar ingevlochten dus ik kan er geen last van krijgen - nagels gelakt dus dat kan ik niet meer gaan doen -zwaar ontwijkingsgedrag hier - - helemaal klaar voor de nacht met stilte -spotify gaat nog niet aan want dan ga ik zingen, lees punt 2 - - genoeg licht, maar niet teveel - Ipad aan de lader zodat ie niet leeg kan zijn - Ipad en bluetooth toetsenbord op de perfecte afstand van elkaar (lees: mijn Ipad voor mijn toetsenbord en dan met gestrekte armen bij het toetsenbord- - kussens liggen goed onder mijn rug -die vreselijk irritant doet en vast zit- - temperatuur van het bed is goed Ik zeg, POSTUUUUUUH |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:34 | |
| Je hebt het weer goed voor elkaar Bo Ik ga zo nog ff een aflevering GoT kijken en daarna lekker slapen. |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:36 | |
| heb wel eindelijk even een moment voor mezelf... heb 2 weken vakantie, zit nu in mn 2e week maar heb geen dag vrij gehad en dat ga ik ook niet hebben deze vakantie, het sloopt maar geeft energie... ik ben gewoon vaag met dat soort dingen haha ik ga voor jou posten Lies! heb net in alle rust je post gelezen, t word geen lange, maar ik probeer hem zo goed mogelijk te maken!! Jenn, hoe gaat het met je hondje? lijkt me vreselijk, ik hoop dat ie snel weer opgeknapt is! -inmiddels is het 3 dagen later- maaar alsnog, istie al wat opgeknapt? |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:41 | |
| Ik moet nog 2 werkstukken maken voor a.s. dinsdag (ben ik lekker laat mee xD), voor de rest heb ik nog niks nuttigs uitgevoerd deze vakantie Yay! Ik kijk uit naar je postje c: |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:05 | |
| even opsommen tussendoor: - 2 baantjes, *1: 5,5u *2: 15u - 3 sporten; *1: Softbal *2: Paardrijden *3: Walljump - 1 paard; LINCOLN <3 - 2 pony's; *1: Misha *2: Aristo (even voor de verkoop, die nu ook is verkocht (: ) - fotografie en dat allemaal in 7 dagen.... en daarna nog 7 dagen |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic | |
| |
|
| |
|