| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 16:55 | |
| No problemo c: En uhh yeah, ik denk dat ik dan met Aerin wel actief ga worden ;'3
Dus als iemand interesse heeft om met die knappe merrie een topic in te gaan dan yeah ;D |
|
| |
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 16:55 | |
| @Mimi; Oh haha ik dacht al waar die gebleven was XD
@Pomme; ik ben wel geinteresseerd in een topic ^^ |
|
| |
GhostAttack
Profile Number of posts : 133 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 17:30 | |
| BMH Wilde een tijdje terug lid worden, bleek het inactief.. En nu is het gewoon terug! Ik ben iets te blij :') |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 17:32 | |
| |
|
| |
GhostAttack
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 17:36 | |
| HOOI
Mag ik vragen, maken jullie al die geweldige manipulaties zelf? |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 17:38 | |
| Haaai! Nee. Ik ken er helemaal niks van, bak er ook niks van. Ik heb awesome vrienden die me dat plots "verrassing" voorschotelen of bij een wedstrijd gewonnen. Sommigen maken het zelf, maar k hoor daar niet bij. xD Wens het wel tho. |
|
| |
GhostAttack
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 17:41 | |
| Dan heb je echt awesome vrienden. Misschien moet ik zelf maar weer eens gaan prutsen als ik tijd heb.
Alles goed trouwens? |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 17:49 | |
| Ik heb echt struggles x'D Ik wil nieuwe refs maken voor mijn horsies want ze zijn allemaal oud en derpie en ze moeten nieuw T_TMaar kan niet tekenen x'D |
|
| |
Mariëlle
Profile Number of posts : 601 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 18:00 | |
| |
|
| |
Cailin
Profile Number of posts : 71 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 18:03 | |
| Oh god, net een aflevering gekeken van Vampire Diaries... I'm flabbergasted |
|
| |
Teddy
Profile Number of posts : 115 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 18:11 | |
| |
|
| |
Exca
Profile Number of posts : 73 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 18:33 | |
| Hi c:
Ik kan niet geloven dat ik heel het weekend niet op een laptop heb gezeten ^^' |
|
| |
Dimphyl
Profile Number of posts : 1965 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:08 | |
| Jongens jullie gaan veel te hard allemaal Maar ohh, wat super dat t hier zo lekker actief is!! Ik ben dagje bij m'n paardje geweest, nu even snel hapje eten en dan m'n laptopje pakken en bij alles reageren waar ik moest reageren en misschien nog even wat openen met roque'je |
|
| |
Mariëlle
Profile Number of posts : 601 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:09 | |
| - GhostAttack schreef:
- HOOI
Mag ik vragen, maken jullie al die geweldige manipulaties zelf? Je kan altijd een aanvraag posten, en dan kijken wie er tijd heeft om iets te maken |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:17 | |
| Haha heerlijk deze activiteit <3 |
|
| |
Daan
Profile Number of posts : 190 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:26 | |
| Ik heb enkel een klein probleempje guys, geen idee hoe ik aan manips moet komen ;-; |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:27 | |
| je hoeft geen manip he. Je kan gewoon een foto gebruiken of zoals Marie zegt aanvragen bij art hoekje |
|
| |
Daan
Profile Number of posts : 190 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:32 | |
| Oh okay :'3 Dan doe ik voorlopig gewoon foto's en kijk ik later wel voor welke ik manips aan ga vragen :'3 |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:35 | |
| Oh, sure. De banaan en appel gaan een topic in :']
Maar met wie? ;3 |
|
| |
Teddy
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:37 | |
| Ik zal een nieuw karakter aan gaan maken. Eens kijken of ik nog kan manippen XD . |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:39 | |
| Oehhhh heb je al wat in gedachten Julia? C: |
|
| |
Femke
Profile Number of posts : 359 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:40 | |
| ...Ik kon het niet laten. Daar is char #2 al XD
Wil iemand een topicje met Epona als ze is geaccepteerd? :'D |
|
| |
Teddy
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:40 | |
| Ik denk een IJslander hengst |
|
| |
Femke
Profile Number of posts : 359 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:41 | |
| Oh, nice! Dan heeft Willy een pony buddy |
|
| |
Teddy
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 27 sep 2015 - 19:43 | |
| IJsco's zijn de leukste gheghe, dan moeten wij een topic :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! | |
| |
|
| |
| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|