| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 9 okt 2015 - 23:40 | |
| Nee joh, is juist leuk als ik 'm nu aanmeldt. Dan maakt hij gelijk zn eerste blauwe maan mee |
|
| |
Bo
Profile Number of posts : 2551 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 0:13 | |
| zallik Thri dan ff langs sturen? Is het ook gelijk zijn laatste |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 0:15 | |
| Ja doe maar xD
Ik wil best een topicje met Thri en Pil, geeft me een ideetje. Alleen als je tijd/zin hebt overigens c: |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 0:31 | |
| Oh open maar |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 0:33 | |
| Yass c: Dan open ik 'm morgenmiddag Kan Thri hem mooi even opstoken tegen zn pappie |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 1:19 | |
| Zoo ik ben eindelijk een topic binnengevallen, duurde even maar nu toch echt slapen |
|
| |
Dimphyl
Profile Number of posts : 1965 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 8:37 | |
| Bo jouw onderschrift is echt geweldig in combinatie met een binnenvallende Thri Goedemorgen deze blauwe morgen |
|
| |
Shyvana
Profile Number of posts : 182 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 9:25 | |
| Goedemorgen Dimphy en alle anderen die nog gaan volgen =3 Zou ik misschien mogen vragen of iemand tips heeft voor de afbeelding van Phantom? Is mijn eerste zelfgemaakte en denk dat er hier zat mensen zijn die een goed oog hebben voor wat beter kan |
|
| |
Femke
Profile Number of posts : 359 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 9:40 | |
| Het is nog meer dan 48 uur blauwe maan maar ssst@Shyvana: Het ziet er al erg goed uit voor je eerste! Ik ben geen expert op het gebied van manips, maar ik maak de manen en staart ongeveer op deze manier: http://twistyh-stock.deviantart.com/art/Hair-tail-TUTORIAL-407957052Verder kun je op deviantART heel veel tutorials en uitleg vinden voor manips c: Welk programma gebruik je? |
|
| |
Daan
Profile Number of posts : 190 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 9:53 | |
| Shoot ik vergeet het telkens, wie wilt een topic met Arya? x3 - er was iemand die wilde maar ben het vergeten xD
En amg blauwe maan xD |
|
| |
Femke
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 9:54 | |
| Dat was ik, maar ik denk dat het handig is als we daar nog een dag of negen mee wachten :'D |
|
| |
Shyvana
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 9:56 | |
| Ik twijfel ook om Phantom erin te gooien o.o En thnx Femke Zal eens even kijken =3 |
|
| |
Daan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 9:57 | |
| Haha okay dan xp Kronos zit in de problemen oeps. |
|
| |
GhostAttack
Profile Number of posts : 133 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 9:58 | |
| Goeiemorgen, deze blauwe morgen ~ Ik ben toch stiekem aan het duimen dat ik over 9 dagen niet zonder char's zit |
|
| |
Dimphyl
Profile Number of posts : 1965 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 10:02 | |
| |
|
| |
Femke
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 10:22 | |
| - GhostAttack schreef:
Ik ben toch stiekem aan het duimen dat ik over 9 dagen niet zonder char's zit Dit Ik zal straks of zo eens met Wilson posten. Gotta save the pewnie! |
|
| |
Shyvana
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 10:33 | |
| Hahah XD Ik heb echt zo iets van: Het is EPIC maar ik schijt-in-me-broek-van-angst gevoel x.x |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 10:33 | |
| Dimph iknow bij de invaltopics moet iedereen t er maar gewoon bij lezen Tamar, jij hebt ook wel de meeste pech hier zegmaar Ik ga zo eindelijk weer naar m'n paardje en vanavond familie diner dus heb vandaag weinig tijd |
|
| |
Shyvana
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 10:41 | |
| Schimmen zijn niet voor niets schimmen toch? Ze zijn gemeen X'D Maar wel extra tegen Tamar dus. Daydream moet moedig worden. Wat zij totaal niet is, maar ze wil helpen. Of dit van de regen in de drup is? XD |
|
| |
GhostAttack
Profile Number of posts : 133 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 10:44 | |
| Het is in ieder geval een bewogen blauwe maan Hoe zit het eigenlijk met blauwe maan, schimmen en de zon? Zijn ze de hele dag onkwetsbaar of alleen wanneer de maan op is? |
|
| |
Daan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 12:13 | |
| I think Kronos escaped :') |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 12:23 | |
| Think again |
|
| |
Daan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 12:33 | |
| |
|
| |
Femke
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 12:39 | |
| Zijn er nog tips & tricks om er als zielig gewoon paard voor te zorgen dat je niet wordt vermoord als je een schim tegenkomt? |
|
| |
Mariëlle
Profile Number of posts : 601 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 10 okt 2015 - 12:45 | |
| Heel hard roepen om een leider/emperor/general x) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! | |
| |
|
| |
| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|