| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 13 jan 2016 - 17:03 | |
| Leuke naald verhalen zeg ;D
Ik kan me nog goed herinneren dat ze elke keer mijn ziekenhuisbed moesten klikken bij elke operatie aan mijn knie tijdens aanbrengen van het infuus :p
Hebben jullie al sneeuw gehad? |
|
| |
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 13 jan 2016 - 17:16 | |
| Haha ja, naaldverhalen zijn het beste xD
Nope, nog geen sneeuw gezien hier. En wat mij betreft mag het ook nog wel even wegblijven. |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 15 jan 2016 - 21:15 | |
| Denk je een goeie lens te hebben gekocht, blijken ze de verkeerde te hebben verstuurd -,-' Ik heb de Nikon versie besteld, krijg ik een Canon zucht.. |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 15 jan 2016 - 21:31 | |
| Oh jeej, da's vervelend! Hopelijk sturen ze je de juiste op zonder extra kosten aan te rekenen. |
|
| |
Elric ELS
Profile Number of posts : 26 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 15 jan 2016 - 21:57 | |
| Misschien moet ik hier ooit actief worden, ooit. :v |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 16 jan 2016 - 11:19 | |
| |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 16 jan 2016 - 12:12 | |
| @Eve, het schijnt nu dat ze de Nikon lens nooit gehad hebben en dat ze een fout op de site hebben gemaakt. -,-'
|
|
| |
Bo
Profile Number of posts : 2551 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 16 jan 2016 - 12:40 | |
| Oh das balen Lies D: heeft Nikon niet een vergelijkbare lens? Het sneeuwt hier |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 16 jan 2016 - 13:11 | |
| @Bo, Nikon heeft wel een goede zoomlens, maar ik heb de Tamron 2ehands gekocht bij een winkel die beweerde dat het de Nikon versie van de Tamron lens was. Anderen verkopen 'm ook nog 2ehands op marktplaats, maar het blijft wel een beetje balen..
GHEHE HIER SNEEUWT HET NIETTT YAY |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 18 jan 2016 - 22:26 | |
| |
|
| |
Mariëlle
Profile Number of posts : 601 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! di 19 jan 2016 - 11:36 | |
| Wat vinden jullie van mijn poging om een lineart te maken c: ? |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! di 19 jan 2016 - 14:11 | |
| |
|
| |
Mariëlle
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 20 jan 2016 - 14:38 | |
| Thanks ;D Hij is nu bijna af, alleen nog de manen fixen. |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 20 jan 2016 - 14:56 | |
| |
|
| |
Mariëlle
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 20 jan 2016 - 16:47 | |
| Dankuu, Ben van plan om meer rassen te gaan maken. Dus mocht je suggesties hebben |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 20 jan 2016 - 17:45 | |
| |
|
| |
Mariëlle
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 20 jan 2016 - 17:50 | |
| |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 20 jan 2016 - 18:17 | |
| Oeh, ziet er goed uit c:
Wat voor programma gebruik je? Want de lineart is echt super nice en clean! <3 |
|
| |
Mariëlle
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 20 jan 2016 - 19:54 | |
| Thanks, de outline is met photoshop cs6 gemaakt met de pen tool. En de lijnen daarbinnen gewoon met de hand getekend in cs6 |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 20 jan 2016 - 21:50 | |
| Vandaag is Ves officieel 3 jaar in BMH, wow time flies xD |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 22 jan 2016 - 11:48 | |
| Hij is echt prachtig Mariëlle!!! Hihi, Lies, misschien moet je een feest topicje maken voor hem met taart enzo ^^ |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 22 jan 2016 - 17:59 | |
| Vanavond eindelijk weer manippen, met een (nieuwe) ship voor Lies en Mim >D Vanmiddag open dag gehad en morgen nog een, krijg er zoveel energie van |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 22 jan 2016 - 22:17 | |
| @Eve, haha ja dat zou ik eigenlijk wel moeten doen xD |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 25 jan 2016 - 19:27 | |
| Stage begonnen dus zal wat meer tijd voor posts hebben binnenkort c: |
|
| |
Exca
Profile Number of posts : 73 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 29 jan 2016 - 14:07 | |
| Ben ik blij dat alles wat te maken had met examens achter de rug is x3
HI |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! | |
| |
|
| |
| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|