IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Our ad and updates

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Our ad and updates Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Our ad and updates Our ad and updates Emptydo 5 jan 2017 - 21:28


Do you believe in
ghoststories


Je kunt niet komen … je mag niet komen … alstublieft ga weg, keer je rug naar deze wereld en ren, ren zo hard en ver als je kunt. Ze komen, hij komt … hij komt altijd, het wil ons doden. Ik dacht … ik dacht verkeerd. Ik dacht dat ik hier toekomst kon bouwen maar deze grond houd me vast op mijn plaats, dit gebied, dit land laat het me niet toe te vluchten. Iedere keer als iemand een poging doet om te vluchten van al deze schoonheid dan wil ik hen tegen houden. Maar ze luisteren niet, ze luisteren nooit. Ik zie ze galopperen, hun hoeven als razenden over de drassige grond. En net als ze denken dat ze het gaan halen … net als ze denken dat ze er zijn dan duiken ze op, uit het niets. Soms halen ze je neer, soms nemen ze je mee het bos in en hoor ik enkel hun angstvallige kreten. Je mag niet komen, ren, ren voor ze je vinden.

BLUE MOON HORSES

Welkom op Blue Moon Horses, een Nederlands paardgerichte RPG die je mee neemt naar het huiverende verhaal achter de blauwe maan. Jij bent het paard dat moet zien te overleven op het weelderige gebied van BMH. Maar net als altijd heeft ook deze medaille een keerzijde, een blauwe maan. Durf je het aan je paard door een blauwe maan te loodsen? Durf je het aan je paard tegenover de meest gevreesde schimmen te zetten? Of speel je liever op safe en wil je omhoog klimmen naar de hoogste rang voor veiligheid? Dan is deze rpg misschien wel iets voor jou. BMH is sinds 2012 jaren lang een actieve rpg geweest en is sinds kort weer een beetje tot leven gekomen.

Kom,
Ze verwachten je, ik verwacht je.

Liefs,
Jennifer


Our ad and updates 2wd7hxj



Code:
[center]<table width="520px" background="http://i.imgur.com/TiMa4sY.png" style="border: 0px solid #000000; background-position: top; background-repeat: no-repeat; background-color:#020100;"><tbody><tr><td align="justify"><div align="left" ;="" style="padding-top:300px; padding-left:20px; padding-right:20px; padding-bottom:1px;"><span style="letter-spacing:0.02in"><font style="font-family:georgia; text-transform:normal; font-size:10px; line-height: 14px;">
<div style="text-shadow: 1px 1px 2px #000000; line-height: 200%; font-family: georgia; color: #445778; letter-spacing:15px; font-style: italic;"><span style="padding-left: 100px; font-size: 14px; ">Do you believe in</span><span style="font-size: 25px; font-weight: bold;">
ghoststories</span></div><font color="#6c6c6c">
[justify]
[i]Je kunt niet komen … je mag niet komen … alstublieft ga weg, keer je rug naar deze wereld en ren, ren zo hard en ver als je kunt. Ze komen, hij komt … hij komt altijd, het wil ons doden. Ik dacht … ik dacht verkeerd. Ik dacht dat ik hier toekomst kon bouwen maar deze grond houd me vast op mijn plaats, dit gebied, dit land laat het me niet toe te vluchten. Iedere keer als iemand een poging doet om te vluchten van al deze schoonheid dan wil ik hen tegen houden. Maar ze luisteren niet, ze luisteren nooit. Ik zie ze galopperen, hun hoeven als razenden over de drassige grond. En net als ze denken dat ze het gaan halen … net als ze denken dat ze er zijn dan duiken ze op, uit het niets. Soms halen ze je neer, soms nemen ze je mee het bos in en hoor ik enkel hun angstvallige kreten. Je mag niet komen, ren, ren voor ze je vinden.[/i]

<div class='vvtit'>BLUE MOON HORSES</div>
Welkom op Blue Moon Horses, een Nederlands paardgerichte RPG die je mee neemt naar het huiverende verhaal achter de blauwe maan. Jij bent het paard dat moet zien te overleven op het weelderige gebied van BMH. Maar net als altijd heeft ook deze medaille een keerzijde, een blauwe maan. Durf je het aan je paard door een blauwe maan te loodsen? Durf je het aan je paard tegenover de meest gevreesde schimmen te zetten? Of speel je liever op safe en wil je omhoog klimmen naar de hoogste rang voor veiligheid? Dan is deze rpg misschien wel iets voor jou. BMH is sinds 2012 jaren lang een actieve rpg geweest en is sinds kort weer een beetje tot leven gekomen.

Kom,
Ze verwachten je, ik verwacht je.
 
[b]Liefs,
Jennifer[/b]

[center][url=http://bluemoonhorses.rpg-board.net/][img]http://i63.tinypic.com/2wd7hxj.jpg[/img][/url][/center]

[/justify]
<br></font></span></div></td></tr></tbody></table>[/center]
Terug naar boven Ga naar beneden

Our ad and updates

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Belangrijke updates

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Our ad and updates A2tpGgU :: » Out of Character :: » Reclame-
» CHATBOX