|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sapphire
Profile Number of posts : 594 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:13 | |
| Ik had ook E&M ja, met M&O en wiskunde B. Dus een lekker samengesteld pakket (had ook nog Beelende Vorming in de vrije keuze ruimte XD). Achja, ik ben geslaagd met allemaal voldoendes, dus ben er helemaal happy mee. |
|
| |
Babs
Profile Number of posts : 133 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:16 | |
| Mooi^-^
Ik heb ook MenO, maar er dan nog informatica bij en Wiskunde A(Goh xD). Informatica gaat me makkelijk af, maar MenO gaat op dit moment verschrikkelijk met de rente en de aandelen. Ik ben nog hartstikke blij dat ik daar net een voldoende voor heb gehaald.
Naja, volgende periode Flash animaties maken. Wazzy is geloof ik helemaal blij dat ik mijn animatie filmpje nu wel af MOET maken xD... |
|
| |
Moko Editor
Profile Number of posts : 443 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:20 | |
| - Sapphire schreef:
- Haha, voor mij is er niets beters op de wereld dan een paard. Gewoon even niets aan m'n hoofd en lekker aan de gang gaan. Zowel onder t zadel als ernaast.
Studeer momenteel ook Paardhouderij XD. Alleen ga ik hierna wel een economische hbo opleiding doen, al heb ik nog geen idee wat.. DAt is ook de rede waarom ik deze verkorte opleiding momenteel doe ... Ooit gehoord van de CAH in Dronten? Daar kun je een HBO-opleiding hippische bedrijfskunde volgen en zelfs je eigen paard stallen als je dit wilt. Ik ga vrijdag naar de open dag om te kijken voor de opleiding diermanagement.. :3 |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:22 | |
| Ik..Wil...Iemand...Vermoorden..
Mijn Natuurkunde docent aaargh Dx gaat hij een toets geven die helemaal nergens op slaat van stof dat we maar voor de helft hebben behandeld haalt zo ongeveer de hele klas een onvoldoende gaat hij niet over hoor
grrrr lekker, stond net voldoende voor natuurkunde, nu dus een 3 er bij -.-" |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:25 | |
| - Moko schreef:
- Sapphire schreef:
- Haha, voor mij is er niets beters op de wereld dan een paard. Gewoon even niets aan m'n hoofd en lekker aan de gang gaan. Zowel onder t zadel als ernaast.
Studeer momenteel ook Paardhouderij XD. Alleen ga ik hierna wel een economische hbo opleiding doen, al heb ik nog geen idee wat.. DAt is ook de rede waarom ik deze verkorte opleiding momenteel doe ... Ooit gehoord van de CAH in Dronten? Daar kun je een HBO-opleiding hippische bedrijfskunde volgen en zelfs je eigen paard stallen als je dit wilt. Ik ga vrijdag naar de open dag om te kijken voor de opleiding diermanagement.. :3 Ja, ik heb ervan gehoord. Maar ik heb gekozen voor het MBO omdat ik dan maar 2 jaar bezig ben ipv 4. En ik ben helemaal niet van plan de paardenwereld in te gaan qua werk. Daarnaast heb ook geen eigen paard, dus de sportopleiding zou ik niet eens kunnen doen. Nee, dit is gewoon hobbymatig om aan het studeren te blijven.. |
|
| |
Moko Editor
Profile Number of posts : 443 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:26 | |
| |
|
| |
Babs
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:30 | |
| -BEEP, BEEP, Alle medewerkers zijn in gesprek, er zijn 12 wachtenden voor u, BEEEEP-
Damn this xD... Waarom moet dit in de woonkamer pap?xD |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:34 | |
| Mweh mweh, beetje gerushed me me sketchy onderschrift dingetje van Chars in wolf vorm. |
|
| |
Babs
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:36 | |
| Ziet er leuk uit Wazzie^-^
Ik zit nu te twijfelen, half bewusteloos op de bank blijven liggen of gaan animeren?xD Ik neig toch meer naar het eerste x)
En ondertussen nog steeds, beep, beep, zo hatelijk ;-; |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:36 | |
| Aw awsome Waz echt heel mooi |
|
| |
Babs
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:44 | |
| Auwh, mijn vingertoppen doen zo'n pijn. Ik heb door de kou allemaal wondjes op mijn handen. En ik moest vandaag een ANW practicum inhalen met een microscoop. Ik heb een zware alcohol allergie en was vergeten dat die microscoopglaasjes in een bak met alcohol liggen en steek mijn hand er gewoon in... Dat deed pijn en nu nog =\ |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:52 | |
| Oowh.. Autch.. Dat voel je zeker wel ja. Verder alles nu oke?
Ik kreeg vorige week echt hoofdpijn van die microscoop.. Mja, dat heb ik nu eenmaal snel als ik m'n ogen moet inspannen. Denk aan knijpen tegen de zon etc.. |
|
| |
Babs
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:55 | |
| Jawel, het is iets gezwollen maar verder gaat het wel, het zijn maar drie vingers, het typt alleen zo vervelend en traag.
En dat ken ik... Dat is bij mij eigenlijk wel redelijk over gegaan sinds ik bril/lenzen heb ^^ |
|
| |
Magnum
Profile Number of posts : 224 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 16:57 | |
| Serieus, ik sta van stelt van die code van. OMG DE PLAATJES LICHTEN OP. Dat heb ik nog nóóit eerder gezien. |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 17:00 | |
| Helleu iedereen ikke eindelijk terug van school =.=. Na 4 tussenuren te hebben gehad en dan nog het laatste uur ben ik wel gaar.Konden we ook nog niet achter de pc T_T.
Nu even op de discs antwoorden, sorry dat jullie moesten wachten XD |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 17:04 | |
| Welkom terug :3 ,_. ik ga aan wiskunde werken Dx morgen controle of alles wel af is -.-" |
|
| |
Magnum
Profile Number of posts : 224 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 17:06 | |
| Ik heb alleen Duits te maken. Mijn leraar daarvan is echt suf. Stuurt hij ons een mail, ja print dit uit en maak het. Stél dat je printer een ontspoorde gek is. o3o |
|
| |
Babs
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 17:11 | |
| 4 Tussenuren? Dat is echt moordend... Ik had er vandaag maar eentje gelukkig omdat de rest van mijn klas Engels had en dat ik versterkt Engels doe :')
En dat is ook vervelend Magnum! Wij hebben een leraar met Economie, van wie alles perse uitgeprint moet zijn, zelfs als het een invulbare PDF is en iedereen een schoollaptop heeft... Scheef. |
|
| |
Meg
Profile Number of posts : 115
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 17:14 | |
| - perfectperfection schreef:
- Meg schreef:
- perfectperfection schreef:
- Meg schreef:
- perfectperfection schreef:
- Ik heb het plaatje gemaakt, en had al afgesproken dat de Copyright er op moest blijven staan (:
oe, heb je er dan misschien ook een voor mij? Ligt er aan wat je nodig hebt, maar ik beloof niks. een manipulatie? Of is dat teveel werk? ja, wat voor manipulatie Zijn er verschillende manipulaties? Een manipulatie met een wit paard, lange manen (arabier) op een rots ofzo? Achtergrond maakt mij niet zoveel uit. |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 17:30 | |
| Ze bedoeld dat je uit bestaande manips kan kiezen, Meg ^^ |
|
| |
Jinepoe
Profile Number of posts : 6 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 17:32 | |
| Jinte meld zich ook maar aka Blacksoul |
|
| |
Nightingale
Profile Number of posts : 1 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 17:32 | |
| Eindelijk thuis na een lange, verslopende en oersaaie schooldag. ;__;
Gelukkig zag ik dit forum en dat pepte me weer op. Ik vind het verhaal echt great en heb meteen inspiratie! U-U |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 17:34 | |
| |
|
| |
Jinepoe
Profile Number of posts : 6 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 17:37 | |
| Snap er weinig van, maar met de hulp van Mimi lukt het me wel ^^ |