|
|
Auteur | Bericht |
---|
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:07 | |
| K dnek dat ik me onderschrift ooit nog eens over ga doen en dan alleen Ayana xD |
|
| |
Sapphire
Profile Number of posts : 594 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:08 | |
| Hahahha, zoals m'n vader altijd zegt; spierpijn is fijne pijn XD. Maar lijkt mij ook wel lekker. Wij gaan over twee weken met school skieën, ik met een meisje uit m'n minklas. We zijn beide ervaren genoeg om lekker met z'n tweetjes op pad te gaan ^^.
@Wasbeer: I know,, haha. Vandaar dat ik het ook zei. Ik doe het je niet na. Maar kan het kloppen dat ik oooit op Wolfstory een van je pups hebt gespeeld? Als jij Alice was, wat je nickname hier wel doet denken, dan klopt dat inderdaad xD |
|
| |
Babs
Profile Number of posts : 133 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:09 | |
| Dan moet je der wel arrogant laten kijken van "HAH, onderschrift voor me alleen>D" eh?xD
Misschien kun je daar zo'n Image rotator voor gebruiken C: |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:11 | |
| Ja ik ben Alice op Wolf story.
Wie speelde jij dan??? 0.0 |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:16 | |
| Ik speelde Ameno, ondermeer dan. Ooit ooit lang geleden xD. Was t broertje van Myou en zoon van Entire als ik het goed onthouden heb.
Speelde toen destrijds ook Naiche .. |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:20 | |
| Ooooh Ameno <333 Zoon van Entire ja. Haha wat leuk zeg, ik wist niet eens dat jij het was :3 |
|
| |
amarinsanity
Profile Number of posts : 132 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:21 | |
| - Sapphire schreef:
- Hahahha, zoals m'n vader altijd zegt; spierpijn is fijne pijn XD.
Maar lijkt mij ook wel lekker. Wij gaan over twee weken met school skieën, ik met een meisje uit m'n minklas. We zijn beide ervaren genoeg om lekker met z'n tweetjes op pad te gaan ^^.
haha, ja, het is ook wel goed voor me, al dat sporten. morgen nog maar een keertje, heb toch lekker de hele week vrij. :'D oeeh, skiën dat heb ik dus nog nooit gedaan hé! maar wel leuk dat jullie samen weg kunnen dan. (: edit: dudettes, jullie posten snel hihi. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:23 | |
| |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:24 | |
| Zooo, nieuwe postsel met Syth staat ook weer ^^ Iemand interesse in een Gabby post? @Amarins: Haha ja. We hadden opzich ook gratis mee gemogen, maar dan moesten we anderen les gaan geven. En dat is een kunst op zich.. Dus ik ga voor 50 euries lekker een dag skien. Ben dit jaar niet met m'n ouders geweest, dan maar zo heaa ^^. @Wazzzbeer: Ameno ja ^^. Mijn zwarte monster, hahaha. Ze maakt het Snowmoon[?] nog lastig met z'n tweetjes XD En ik ben heel lang niet meer op WS geweest hoor, mijn interesse ligt gewoon meer bij de paarden xD. Hier voel ik me veeeeel beter thuis @Mimi: What's up?
Laatst aangepast door Sapphire op ma 6 feb 2012 - 19:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Babs
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:24 | |
| Oh gozzle, helemaal vergeten dat ik nog 42 begrippen voor geschiedenis moest uitwerken ;-; -doomed- |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:26 | |
| Nee laat maar x'D mn moeder gaat lopen zeiken wrm ik schreeuwde maar ik moet geen schrikfilmpjes meer kijken terwijl ik posts lees x'D nu gaat ze zeuren dat ik mn mond moet houden omdat ze anders mn computer afpakt
|
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:26 | |
| Auwh.. great.
Niemand kan mijn pc nog afpakken, heb er zelf voor moeten dokken.. xD Maarja, ben er wel heeel happy mee ^^ |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:27 | |
| @Sapphire: Jaa xD Ik was ook nie meer zo actief op WS, maar ben wel een beetje aan het terug komen. Dat neemt niet weg dat ik gewoon veel en veeel meer inspiratie heb voor paarden en dan al helemaal BMH. ZO veel RPG posts heb ik in geen tijden meer gemaakt xD |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:29 | |
| Haha, ikwel.. Heb ook behoorlijk inspiratie voor mijn twee karakters op en anime rpg site. En wat voor een lengtes ik soms uit m'n mouw shut _o- Dan vallen mijn twee Sythka postjes nog mee.
Oh! als je die twee posts uit dat topic samenvoegd krijg je een random lenge post van mijn Zepsel xD
Kan ik trouwens iemand blij maken met een Gabby post?
@Mimi: Tja. Ik ben achttien.. Als ze me dat flikken ben ik weg.. :}:
Laatst aangepast door Sapphire op ma 6 feb 2012 - 19:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:29 | |
| Het probleem is.. Zelfs al koop ik mn eigen computer pakt mn moeder hem alsnog af Dx |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:30 | |
| Haha, wij hebben hier allemaal een eigen laptop, zo hoeven we niet te zagen. ;-) |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:31 | |
| @Mimi: Tja. Ik ben achttien.. Als ze me dat flikken ben ik weg.. :}:
Hahaha, wij hebben ook alelmaal een eigen pc hoor. Ik, mijn vader en zusje laptop, m'n broertje nog zo'n vast toestel. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:32 | |
| - Jennifer schreef:
- Haha, wij hebben hier allemaal een eigen laptop, zo hoeven we niet te zagen. ;-)
grr x'D Het is wel mn eigen laptop. Ik heb hem van mn vader gekregen. Maar sinds hij maar 2 kilo is, is het een gewild object van mn moeder om af te pakken sinds hij te groot is voor in mn tas en klein genoeg is om overal en nergens te verstoppen Dx |
|
| |
Magnum
Profile Number of posts : 224 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:34 | |
| Eindelijk een topic af. o3o |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:35 | |
| Ik ook, een eigen netbookje. Heb ik gekregen omdat ik het moest hebben voor op school. |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:37 | |
| Ik had altijd een 17 inc laptop.. Aleen die was zo oud en krakkemikkig dat ik een verhoging achter had staan zodat de warme lucht eronderuit kon. Had een kleine laptop mee naar school.. Heb nu een heeerlijke 15 inc Dell, die zoo stil en snel is.. En daarnaast kan k deze ook gewoon mee naar school nemen ^^ |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:41 | |
| Haha ok. Ik heb een macbook die een klein beetje afgeragd is x'D Vandaar dat ik nu al bij mn tweede oplader zit en die ook dood aan het gaan is er een scheur in mn klep zit en er 3 toetsen uit mn toetsenbord liggen. Vandaar dat ik hem nooit meer meeneem naar mn vader x'D Achja. Binnenkort krijg ik wss een nieuwe computer x'D |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:44 | |
| Uhm. Zou het mogelijk zijn om mijn join formulier van Gabby even open te zetten? Dan kan ik dat lelijke kader weghalen en m''n mooie nieuw ervoor in de plaats zetten (A) Als een van jullie het wilt doen is ook goed hoort.. - Code:
-
[table align="center" bgcolor="000000"][tr][td][center][img]http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2012/036/1/1/bablabla_by_draera-d4orwiq.png[/img][/center]<table align="center" width="500"><tr><td align="center"> [size=9][color=NavajoWhite][right][color=orange]Rank 1[/color][/right] TEKST
[i][color=orange]Believing in the goodness of life.[/color][/i] [/color][/size] </td></tr></table>[/td][/tr][/table]
|
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:45 | |
| Ik móest een macbook aanschaffen voor mijn opleiding, echt té duur gewoon, maar het is een heerlijk ding, prachtige beeld kwaliteit (: |
|
| |
Babs
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 6 feb 2012 - 19:45 | |
| Pfoe, klaar met geschiedenis begrippen C: Moest alleen maar definities geven en dat kan wel met een online encyclopedie >D -copy paste copy paste-
Nu gaan manippen C: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |
|
| |
|