|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sapphire
Profile Number of posts : 594 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:04 | |
| Same to you all ^^.
Ben naar boven verbannen hier,. :C Daddy zit beneden te werken. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:08 | |
| Ik ga nu ff onbijt maken en computer opstarten :3 |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:09 | |
| Haha, eetse ^^
Ontbijt heb ik al achter de kiezen... :}: |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:13 | |
| Whahaha <3 Ik ben pas kwartier wakker Lang leven vrije dag :3 Maar goed, eitjes bakken ;D |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:15 | |
| Tja, ben ook vrij hoor. Maar heb mezelf er om half 9 uitgegooid.. Anders heb ik straks de helft van m'n dag vergooid.. Moet ook nog wat aan huiswerk doen namelijk.. :C |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:19 | |
| En wat had ik super goed gezinde Eden deze morgen op stal! Een hinnik en een lieve blik, die jongen doet men dag helemaal opklaren!! =D |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:20 | |
| Dawh, ik moet zo nog naar de plus boodschappen doen ._. en huiswerk maken, maar goed, ik doe het eerst even rustig aan anders loop ik de hele dag mey stress in mn hoofd x'D |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:20 | |
| Auwh, dat is altijd lekker ^^.
Dat mis ik nu wel ineens... Op stage elke ochtend smachtende blikken -ik voerde altijd- en dan nu ineens geen paard meer om me heen. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:24 | |
| Awh, ik voel me best sad eigenlijk. Twee weken geleden heb ik na 7 jaar lang met plezier paardrijden het eindelijk stopgezet. na 3 maanden het gewoon niet leuk meer gevonden te hebben met de groep en hoe er met ons werd omgegaan door personeel enzo ben ik dus gestopt. Nog niet eens twee weken daarna, kom ik op BMH x'D |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:27 | |
| Uhg.. Dat is ook vervelend zeg.
En is er niet in de buurt een paardje dat je kan gaan bijrijden? Daarmee ben ik begonnen toen m'n lessen niet leuk meer maken en ik doe dat nu alweer drie jaar met ontzettend veel plezier. Nu alleen wahcten tot t paardje dat ik ga bijrijden op een fatsoenlijke stal komt te staan, waar hij nu staat is er alleen een stukje land.. xD |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:32 | |
| xD Ik had vroeger wel een verzorg-paard, maar helaas ben ik verhuist en is het onmogelijk om ooit nog naar haar toe te gaan. Ze was zown cuteh <33 Een arabiertje :3 Helaas was ze onmogelijk te rijden maar wel elke dag verzorgde ik haar en wandelde ik met haar enzo. En ik woon nu zo ongeveer midden in de stad, dus niet echt paarden hier te vinden Eventueel kan ik een paard van mn mentor verzorgen, maar dan wil hij eerst dat ik echt goed met mijn school ga enzo. Wat dus niet werkt Dx |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:33 | |
| Blegh, moet nog een hele huisstijl creeren voor school, geen zin in xD |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:34 | |
| Ik heb vijf jaar vrijwillig geholpen op een paardenmelkerij en sinds vorige maand hebben ze me buiten geschopt met mijn paard en shettie omdak zogezegd lui en jaloers was. Lui?? Keb 5 jaar VRIJWILLIG gewerkt, soms 6 uur opstaan enzo, overal naar meegeweest. pf Jaloers?? Wie zou dat niet zijn als iemand net nieuw alle paarden, dekhengsten enal mag rijden en ik, die daar al 5 jaar kom, niet eens daarmee mag rijden. Amai ze.
Nouja ... Zolang ik mijn paard en shettie heb ben ik gelukkig <3 |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:38 | |
| Owh, waar was dat dan? Met school zijn wel wel eens bij een melkerij in Zeeland geweest..?
En ik kan alleen maar dromen van m'n eigen paard. Dat is iets wat over 'n jaar of tien pas reëel wordt, vierdien gewoon niet genoeg om de maandelijkse kosten op te hoesten.. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:40 | |
| Das gwn lullig Jennifer. Maar ik weet wel hoe t voelt. Met mn verzorgpaard -.- Ik kwam elke dag omdat zijn eigenaar niet genoeg tijd had voor haar. Kom ik er op een dag aan. Reid r zown kind op haar met no ervaring what so ever -.- En dat was nadat ik op vakantie was geweest. Ik was toen echt zo mad Dx Niet jaloers ofzo, maar natuurlijk had ik graag gewild dat ik op haar had mogen rijden. Maar had geaccepteerd dat ze dat niet kon. Dus toen heb ik byebye gezegd dat paard geknuffeld en een week later kreeg ik telefoontje dat die nieuwe niet met haar overweg kon. Dus mocht ik weer voor haar zorgen <33 |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:42 | |
| Pff, van mij zou die eigenenaar dan door de strond mogen zakken.. Maarja, dat zeg ik nu nadat ik bijna 3 jaar ben uitgebuid.. Alleen die dingen besef je pas als je wat anders hebt en je totaal anders behandeld word. Ik ben bewust niet gaan zoeken naar een nieuw paardje om te rijden nadat Uufje verkocht was. Degene bij wie ik reed zou toch 'n nieuw paardje kopen en ik mocht blijven. Daarnaast zijn w erachter gekomen dat we beide helemaal hoteldebotel van Tinkers zijn.. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:49 | |
| Jen, zou ik Av zijn stamboom hier weer plaatsen? Zou wel geniaal zijn xD Aangezien av nu vrij saai is xD |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:50 | |
| @Alimarije: Haha, als je 'n idee hebt om meer leven in de brouwerij te gooien voor hem, ik wil daar best aan meewerken hoor. Het liefst met Gaby, gezien ik eerst nog even moet wennen aan Sythka nu.. |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:51 | |
| Doen, iedereen gaat nogal keer verschieten van zijne stamboom. ;-) |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:52 | |
| Gewoon doen Alimarije |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:54 | |
| Whahahahah xD.
Ben benieuwd hoor (A) Zelf heb ik eigenlijk alleen stamboomloze karakters... Zou wel leuk zijn als daar eens verandering in komt.. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:56 | |
| Achilles is Schim <33
En ik heb heel vaak stamboom loze karakters x'D vind het wel fijn, al zou Calliope wel wat familie verdienen :3 |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 10:58 | |
| Ik heb ook breed stamboom ... Niet zo breed als Ali. Allemaal Avantikes ;-) Kzal, als ik et vind nog keer hier zetten, gewoon ter info van Axis en Avanti's familie. |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 11:03 | |
| Ik heb alleen op Alice en Nightstream een stamboom. Maar die zijn dus van andere RPGtjes.
Heb 5 jaar les gehad (paardrijden). Ben nu een jaartje gestopt, maar k mis het wel. Wil later ook zelf mijn eigen paardje. Twee vriendinnen van me hebben er beide eentje. Das echt coowl. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 8 feb 2012 - 11:08 | |
| Oke ik zla een topic openen, en iedereen die een famillie zoekt mag een plaatsje in de stamboom xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |
|
| |
|