Trouwens Sapphire, in de bloedlijn van Avareth (en dan vooral de veulens van Myou) is het mogelijk om zeer onrealistische kleuren in de manen + staart en ogen te hebben, mocht je het leuk vinden (:
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:23
Ben ik weer en nu verder posten en ik voel me lichtelijk sad door dit lied:
Guest Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:25
Mirë is van Flight (L) Doh En ja, als ik Myou laat terugkomen, dan laat ik d'r dood gaan, want ik weet gewoon niet meer wat ik met haar moet. Ze heeft een lang en mooi leven gehad, waar niks meer aan toe valt te voegen..
En met Phan, ja xD jij zei idd dat t miss van een merrie was waar Vouh ooit wat voor gevoeld heeft ofzo, maar volgens mij hebben we het nooit uitgewerkt.
Guest Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:26
@Jenn: Phan is gewoon ook sexy
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:27
Das ook waar, maar ze wist echt goed onder zijn huid door te kruipen. =D Super leuk karakter!
Gast Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:28
Want bij FLight heb ik alleen emmet staan, is Mirë van dezelfde merrie? Want dan verwerk ik dat zo even (:
Hmm.. het is jouw keuze.. heb ik op zich wel weer een nieuw verhaal voor Avareth.. maar lieve Myou mag niet dood ^^
Guest Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:30
@Jenn: Ja, weetje, ik heb teveel leuke karakters, maar ik vond Phan en Avanti erg leuk saampjes
@Ali: mmh, gooi Emmet er maar uit, dat is nou niet bepaald een veulen waar Flight waarde aan hecht en hij zou er nog wel s meer rond hebben kunnen lopen. Mirë vergeet ie niet. Moet alleen nog even bedenken hoe de mama heet, die is iig dood (verdronken in zee)
En wat Myou betreft: ik weet t gewoon niet, ik ben dol op dr, maar dan zou ik weer moeten gaan nadenken over iets nieuws. Er zijn nog wel wat onafgeronde dingen, maar die spelers.. ik weet niet waar ze zijn xD
Gast Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:33
Nicky: Wel als je het weet post je het maar bij het stamboom topic op Family (: En ik ben op zich best in voor een leuk plot met Myou en Av, alleen ik denk idd dat we zo ongeveer alles hebben gehad..
Guest Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:40
Ja.. verliefd worden, veulentjes krijgen, elkaar kwijt raken, Avje die vreemdgaat, Myou die suffers from a broken heart, vriendjes worden en vrienden proberen te blijven en dan besluiten dat ze toch niet zonder elkaar kunnen xD dat is wel zo'n beetje alles, and am not in for another foal :O
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:43
Mimi schreef:
DIÉEE was ik net aan het luisteren. *spastischewenkbrauwwiebel* HÁhaHAA
amarinsanity
Profile Number of posts : 132 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:44
ik heb net gevulde appel gemaakt en het was góóeeedd.
hoi iedereen trouwens >D
*digitale zwaai*
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:44
SoulmadeMorrow schreef:
Mimi schreef:
DIÉEE was ik net aan het luisteren. *spastischewenkbrauwwiebel* HÁhaHAA
Whahahaha x'D hij is zo geweldig :3
SoulmadeMorrow
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:48
amarinsanity schreef:
ik heb net gevulde appel gemaakt en het was góóeeedd.
hoi iedereen trouwens >D
*digitale zwaai*
ÁAMAÁÁRIIINSS~ :hartje: waarom ben jij niet op msn POTVERDIKKIE. Ik ga je NU stalken en als je niet komt ben je er geweest. Õ3Õ Grrrr~. EN JAÁHAAA, ik gá zo reageren op Mylae.
Guest Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:49
Oh. Btw. Voor iedereen die niet begrijpt waarom Myou zo gek is van Avareth, dit is de reden:
Spoiler:
(A)
SoulmadeMorrow
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:53
Ahw, ik moet eten. Wat jammer nou, was net zo lekker aan het spammenzondereenkarakteraangevraagdtehebben.
ADIOS :3
amarinsanity
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 18:55
Myou en Avareth zijn gewoon megalief samen <3 en jullie zetten ze ook altijd zo mooi neer, hihi. echt bewondering voor.
Jennifer Administrator
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 19:01
Zot e!! Kvind da dus ook. ;-)
Sapphire
Profile Number of posts : 594 Status : Absent
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 19:04
Zoo, ben ik ook weer ^^
Guest Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 19:07
hihi
Een deel van Myou dr stamboom btw:
Spoiler:
Maar d'r kids met Alano (nja ze heeft één dochter met hem: Selva (L)) staan er niet op, want dat werd te groot dus die heb ik apart gedaan xD
Maar wat ik me afvroeg, weet iemand nog hoe dat zat met *kijkt* Sjahada, want die had ook nog een hele stamboom
Sapphire
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 19:12
Haha. Als iemand benieuwd is naar Gaby dr stamboom verwijs ik wel naar die van Avareth _o-
En Syth heeft enkel drie kinders.. Dus veel stamboom is er niet aan xD
amarinsanity
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 19:13
Hmm. Sjahada was de dochter van Khedija, toch? van Sanne? Verder weet ik het niet :'D.
Wel allemaal -grotendeels- bekende namen, hihi.
Guest Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 19:14
Dit is trouwens hoe verslaafd ik aan Myou en Avareth ben, lol, ze staan nu verliefd te wezen op mn kast xD
Spoiler:
En ik wil ooook eeeettteeen waarom hebben jullie t allemaal over eten
@Sapph: uit drie kinders kan heel veel stamboom komen hoor xD @Am: ja zover was ik ongeveer, al wist ik niet meer dat ze Khedija heette maar ik dacht dat daar ook nog meer verhaal aan vast zat
Jennifer Administrator
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 19:17
Die was tog schim? Sjahada? Voor zover ik me tog nog kan herinneren ... "VAAG VAAG" XD
Nicky, zo zalig, ge ebt gewoon Av en Myou in Real life! =D
Guest Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 19:22
Yeah Sjahada was a shade
En ja, dat was nog uit de periode dat ik Custom Pony's maakte, maar ik ben gewoon echt aan ze gehecht geraakt. Had ze vorige week ff weg gezet, omdat mn kamer verbouwd werd, en ik dacht eergister ofzo van 'waar zijn Av en Myou' o.O xD
Sapphire
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 19:24
Haha. I know. Maar geen van allen heeft nog kinderds gehad. En echt actief zijn ze ook niet. Misschien dat ik er ooit eentje hiernaartoe breng.. Maar dat komt later wel. De eerst volgende uitbreiding is Nëya ^^