|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zsa~
Profile Number of posts : 128 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:19 | |
| AMERICAN COOKIES?
I love the American Brownies ^^ Lolz :'D |
|
| |
xGinny
Profile Number of posts : 248 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:21 | |
| ik had vanochtend echt een rot ochtend, moest koken voor school kippenpoten op een wat gezondere manier dan frituren dus ik bakken in olie, was ik klaar dusja dacht gewoon wegspoellen door wasbak, nou dat scheen dus niet te mogen omdat de leidingen van plastic waren. Kwam die man helemaal gestresst : ''NEEEE WAT DOE JE GEK NIET DOEN!!!'' maar ik snapte het niet ik dacht dat t van ijzer was snapte niet wat ik verkeerd deed.. dus hij weer schreeuwe : ''JAAA DIE LEIDINGEN ZIJN VAN PLASTIC!'' ik in paniek gelijk koud water erachter aan ging dat stomme ding later verstoppen.. weer in paniek en uiteindelijk is alles goed gekomen.
moest het even delen (: |
|
| |
Awkward
Profile Number of posts : 116 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:21 | |
| Dit forum mist een lucht-je-hart-op topic x3. |
|
| |
xGinny
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:22 | |
| aawhh pomme wat heb je?
AMARINS STUUR MIJ EENS KOEKJES VIA POST! =D |
|
| |
amarinsanity
Profile Number of posts : 132 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:22 | |
| Jaaaa, een poging tot chocolate chip. Maar ze waren niet echt mooi haha. binnenkort maar een herkansing :'D |
|
| |
Awkward
Profile Number of posts : 116 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:23 | |
| XD Weet je wat lekker is? Chocolade en chips bijelkaar O.o Jumm.. |
|
| |
Saige
Profile Number of posts : 53
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:25 | |
| Wie kijkt hier wie is de Mol? 8D |
|
| |
Mouseh
Profile Number of posts : 19 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:37 | |
| Waarom. Kan. Ik. Geen. Goed. Paarden. Plaatje. Vinden. o3o Is dat nou echt zo moelijk? xD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:38 | |
| |
|
| |
xGinny
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:40 | |
| |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:44 | |
| Ginny!! Reageer keer op men pb, kan niet op msn, et doet weer keer stom. =( "snif snif" |
|
| |
Sapphire
Profile Number of posts : 594 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:53 | |
| Ik gaat aan een Syth postel beginnen. Dus voor t geval ik niet reageer.. XD |
|
| |
xGinny
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:55 | |
| jennn t spijt me ik ben nooit zo snel met die inbox ding :$ |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:55 | |
| - NK schreef:
- Dit is trouwens hoe verslaafd ik aan Myou en Avareth ben, lol, ze staan nu verliefd te wezen op mn kast xD
- Spoiler:
En ik wil ooook eeeettteeen waarom hebben jullie t allemaal over eten
@Sapph: uit drie kinders kan heel veel stamboom komen hoor xD @Am: ja zover was ik ongeveer, al wist ik niet meer dat ze Khedija heette maar ik dacht dat daar ook nog meer verhaal aan vast zat I luv hun samen <3 Misschien leuk om ze samen te houden voor eventuele manips, en gewoon niet meer te rpgen, en ik ben ook niet meer in voor veulens, av krijgt géén veulens meer, ben het helemaal zat met die stamboom om weer een stuk er aan te maken xD |
|
| |
amarinsanity
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 21:58 | |
| hahaha :'D
ik lees; 'av krijgt géén veulens meer. ik dacht; huh, wtf, is hij ineens gecastreerd ofzo xD'. toen dacht ik; oh, dit is echt weird, ik zit me af te vragen of een fictioneel karakter is gecastreerd. :') |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 22:00 | |
| Av heeft serieus iets van 35 veulens ofzo, ik heb ze ooit eens geteld.. dus ja hij is gecastreerd, het werd gewoon te veel xD |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 22:05 | |
| Aargh wat een poepneus ben ik ook Dx zou een lief adminnetje me de code willen geven van Theron's kader (A) sjolly heb hem niet gekopieerd omdat ik haast had D'X mimi Sad |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 22:09 | |
| Dit is de code van je aanmeldings kader (: - Code:
-
[table align="center" bgcolor="ffffff"][tr][td][center][img]http://oi44.tinypic.com/2ev3iu1.jpg[/img][/center]<table align="center" width="500"><tr><td align="left"> [size=11][i][color=black][center] [b]Naam paard:[/b] Theron the Hunter of the West. [b]Geslacht:[/b] Hengst [b]Rang:[/b] 1 [b]Karakter:[/b] Dapper || Trouw || Wispelturig || Vals || Leergierig. [b]Verleden:[/b] Op de nacht van een volle maan werd werd een kleine gevlekte hengst ter wereld gebracht. Zijn moeder stief bij de geboorte van haar zoon, haar vader de leader van de kleine kudde besloot zijn zoon zelf op te voeden samen met de hulp van een vriendin die onlangs haar veulen was verloren. Het jong groeide goed op en leerde snel. Zodra het jong de leeftijd had bereikt waarop het duidelijk was dat hij zou overleven en de winter zijn intocht maakte kreeg de jonge hengst zijn naam. Theron the Hunter of the West. Afgekort Theron. Zijn vader leerde hem hoe een leader zich moest gedragen en algauw nam Theron aan dat hij zijn vader zou moeten opvolgen. Elke spier in zijn lichaam bereed zich voor op de dag dat zijn vader hem het zou vragen. Tot op de dag dat hij officieel Volwassen was zijn vader naar hem toe kwam. Dat was het moment waar Theron lang op had gewacht. Tot zijn vader hem plots aanviel. Voor Theron het begreep werd hij weg gejaagd van de kudde. Zijn vader was er nooit op geweest dat Theron dus leader zou worden. De jonge hengst moest zijn zusjes achterlaten en samen met twee andere hengsten de kudde verlaten om nooit weder te keren. Al gouw gingen de twee hengsten het verkeerde pad op. Theron vond het maar niets en ging in zijn eentje verder. Winter haalde hem in en hij begon honger te krijgen. Tot hij op een gebied kwam. Een gebied waar zowel hengsten als merries samen leefde. Theron besloot zijn loner leven op te geven en zich bij deze kudde te voegen. Ongeacht de gevaren die BMH met zich mee bracht.. [b]Naam Speler:[/b] Mimi [/center][/color][/i][/size] [left][color=black][b][size=14]Like father Like son[/size][/b][/color][/left] </td></tr></table>[/td][/tr][/table] |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 22:12 | |
| Ik ga morgen overal antwoorden, heb mijn nek flink verdraait en lig voor pampus op bed, dus tot morgen allemaal! Nog een fijne avond, en alvast welterusten <3 |
|
| |
Zsa~
Profile Number of posts : 128 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 22:17 | |
| Slaaapwel C: ^^
Ik duik ook zo mijn bed in hoor, morgen nog laatste dagje, en dan vrij ;D <3 vrijdag ftw#likeaboss |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 22:18 | |
| Sweeet dreams ^^
Ik ga nog even post met Sythka afmaken.. |
|
| |
amarinsanity
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 22:21 | |
| welterusten iedereen die gaat slapen! <3
ik ben al ongeveer de hele avond van plan om een post te maken maar ik word steeds afgeleid. :'D maar ik ga hem afkrijgen vanavond en dan mag ik pas gaan slapen, haha. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 22:25 | |
| Thanks Ali en Amarins EPIC AVA ;D |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 22:28 | |
| Mimi,,.?
Ik ben nu met post voor Syth bezig, om op t topic dat avanti voor alle schimmen geopend heeft te antwoorden. Zou jij even op m'n post willen wachte, anders klopt die van mij niet meer (A) |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 9 feb 2012 - 22:35 | |
| Tuurlijk, moet er toch nog een openen voor Waz |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |