IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Ik ben hier weg (officieel)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptydi 28 feb 2012 - 20:46

zie maar in mijn laatste bericht.

don't pa nic XD tis maar voor eventjes ^^; zo'n grove 36h, denk ik XD

ik ga straks slapen, dan moet ik gaan werken en moet ik meteen vertrekken naar de paardenrennen.
die zijn om 6 uur 's avonds ... dus tegen de tijsd dat ik daarvan terug been ist middernacht. dan dus terug slapen en weer gaan werken XD en tegen dat ik thuiskom kan ik geen pap meer zeggen ^^;

dus een dagje en half zal je me moeten missen (en Youkai, Icecube, Sylver en halen ^^)
ik zal zo vlug mogelijk als ik kan antwoorden als ik terug ben (en hopelijk met goed nieuw van de koers)

er moeten 4 paarden lopen in 4 koersen op een rij ... dat is echt afzien, geloof me. wie denk dat hij al afgezien heeft met paarde, kom gerust eens een koersje meedoen XD ge weet meteen wat werken is :p

voor diegen die het willen weten (en misschien de koersen wat volgen? of wie gewoon eens de namen wil weten van onze beestjes XD)
zijn
Un Amor (hengst, echt ^prachtbeest XD alleen dat bijtyen van hem is soms eens irritant, maar dat wil zeggen dat hij fit is ...-
Royale Again (merrie. niet echt een schitterende loper ^^Wink
Lion of the Day (ruin, terug in training sinds oktober. heeft momenteel eens 2de, 5de en 6de gelopen. moet redelijk wat van verwacht worden)
en CMS Gold (ruin. beetje een panikeur. eerste koers achter zo'n ... 2.5 maand niet gelopen te hebben XD)
die moeten lopen ^^


Laatst aangepast door GotaCacel op do 1 maa 2012 - 20:41; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptydi 28 feb 2012 - 20:50

Heel veel succes en we zullen je missen! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptydo 1 maa 2012 - 18:04

wel, goed om te weten dat mensen ermee rekening houden dat ik weg was.

merci om dat topic over Youkai te sluiten nog voor ik de kans krijg te reageren. ja, we zijn hier om voor de RP, maar het is maar weer eens duidelijk dat sommige mensen hier weer voorrang krijgen op vanalles en nog wat, terwijl de rest maar eventjes alles opnieuw mogen dan van seconde 1. als we hier dan toch zijn voor de RP, waarom mogen die dan wel alles al hebben zoals het vroeger was? zijn toch leuke verhalen, niet?
en als we dan toch allemala opnieuw moeten beginnen, dan begingt iedereen opnieuw.. want 99% die volledig opnieuw moeten starten terwijl dat 1% lekke mag verspelen vanwaar ze zaten is gewoon voortrekkerij.

ik heb het dus echt wel gehad. ik dacht dat met deze site alles beter zou worden, blijkt dus dat alles dus mooi hetzelfde gebleven is. Voor mij hoeft het dus niet meer. Ik ben de voortrekkerij zat. Ik heb andere dingen te doen.
verwijder mijn paarden maar.

bye.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptyvr 2 maa 2012 - 20:12

Ik zal je paarden verwijderen, het spijt me dat je alles zo op vat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptyvr 2 maa 2012 - 20:27

Als jij niet veranderd bent, waarom zou de site dan veranderd zijn? Get over yourself in plaats van Ali en Jennifer af te zeiken. Zij hebben zich altijd tomeloos in gezet voor BMH, vooral Jenn, dus me dunkt dat zij meer privileges verdienen dan anderen. Voorzover ik weet heb jij niet meer voor de site gedaan dan ieder ander hier: namelijk meedoen. Dus slik je trots in en accepteer de regels, of, inderdaad, stop, maar waag het niet om Ali en Jenn af te kraken, want dat hebben ze niet verdiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptyvr 2 maa 2012 - 20:42

Dankje Nicky (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptyvr 2 maa 2012 - 20:49

Het spijt me Jolien, dat we niet meer kunnen beteken voor je. Als je er zo over denkt ... nouja.


Thanks Nicky!

Je weet niet hoe hard ik dat Apprecieer. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptyza 3 maa 2012 - 12:58

Nicky, kan mij echt niet schelen wat gij denkt ;p ik weet al langer dat ge mij niet afkunt en andersom is dat ook zo. en ik kraak niemand af. ik zeg gewoon wat ik hier zie.

er werd mij gezegt dat alles opnieuw werd gedaan. dan moet dat voor iedereen gelden. er werd niemand voortgetrokken, is mij gezegt. wel, het tegendeel is bewezen.

ja, ik heb mijn trots en ik slik ze niet in. ik heb ze vroeger al genoeg moeten inslikken.
ben er ziek van.

dus mijn paarden mogen allemaal weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moko
Editor
Moko

Profile
Number of posts : 443
Status : Absent
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptyza 3 maa 2012 - 13:27

Maar, als iedereen vanaf het begin moet beginnen, waren er ook geen leiders noch schimmenleider. De beheerders hebben zich met hart en ziel ingezet voor deze site, dan vind ik het persoonlijk niet raar als ze een leidersrang op zich nemen.
En waarom wil je zo graag een rang hoger? Het is toch juist leuk om weer opnieuw te beginnen, een frisse start te maken en opnieuw de uitdaging aan te gaan? Ik krijg nu een beetje het idee dat je het liefst zo snel mogelijk zo hoog mogelijk wilt, maar dat is juist niet de bedoeling van een RPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptyza 3 maa 2012 - 13:35

denk wat je wilt ;p je snapt blijkbaar mijn punt niet. het gaat hier niet enkel om mij. ik vraag mij gewoon af waarom zij dan wel weer hoger mogen starten terwijl de rest weeral opnieuw moet beginnen, en ik bedoel niet de leiders. en over het feit dat een topic gewoon achter mijn rug word gesloten nog voor ik enige kans heb om nog iets te zeggen terwijl ik gemeld had dat ik er niet was. is het nioet beleefd toch even te wachten in plaats van gewoon de deur dicht te smijten zonder dat ik nog een woord mag zeggen? je zou het zelf niet plezant vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptyza 3 maa 2012 - 13:42

Sorry maar dit is dus aansteller gedrag ten top. Wat had je dan gedacht dat iedereen je op zijn/haar handen omhoog zou dragen, je overspoelt zou worden met wil jij leader worden of schimmenleider of whatever. Degene die nu hogere rang hebben of zo zijn vooral Jenn, Ali en Waz en die hebben gewoon hun hart en ziel in deze RP gestopt. Als iedereen het z gunt, waarom moet je dan zo moeilijk doen en het niet gewoon accepteren als ieder ander? En misschien denk je wel dat ik geen recht heb van spreken aangezien ik inderdaad hier het noobje kan zijn of zoiets. Maar ik wil hier gewoon mijn stem laten horen omdat ik jouw gedrag bullshit vind.

Danku~

eventuele spelfouten komen omdat ik op mijn mobiel typ
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptyza 3 maa 2012 - 19:07

Het gaat niet om jou, maar je bent wel de enige die het een probleem vind. Om wie gaat het dan wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptyza 3 maa 2012 - 22:27

Jolien dat topic is gesloten omdat je vraag beantwoord was, als je klachten hebt dan kan je ons gewoon pb'en, je vraag was of Youkai zijn oude rang terug mocht, en het antwoord was nee. Daarna is het topic gesloten omdat het antwoord was gegeven, dit heeft niks te maken met jou persoonlijk. Als je klachten hebt kan je dat op een ander board plaatsen of ons pb'en. Het werkt je alleen maar tegen op deze manier, want zo gaat iedereen zich er mee bemoeien.

Ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt, Jennifer, Wazbeer en ik hebben serieus een hele week van onze tijd in deze site gestopt, als wij dan een leiderspositie in nemen, en Avareth in rang 4 komt zonder moeite dan is dat vrij logisch naar mijn mening, we werken er hard voor. We proberen het iedereen naar de zin te maken. Als we jou dan de toestemming geven om je oude rang terug te krijgen dan zullen we dat bij zoveel meer mensen moeten doen, en dát is niet eerlijk. Het feit dat Iris in een hogere rang zit is omdat ze al drachtig was op de oude BMH, als ze nu in rang 1 moet beginnen dan krijgt ze een straf en eveneens Axis, wat natuurlijk geen optie is.

Ik vind het heel jammer dat je je zo op stelt en ons overal de schuld van geeft, we doen ontzettend ons best en een klein beetje waardering zou fijn zijn geweest. Daarnaast laat ik je altijd mijn manipulatie's lenen en ben ik altijd in voor een gezellig topic, het feit dat je iedereen nu oneerlijk noemt, incl. mij kwetst behoorlijk. Ik hoop dat je een leuke andere site vind, en anders ben je van harte welkom om terug te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
xGinny

xGinny

Profile
Number of posts : 248
Status : Active
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Emptywo 7 maa 2012 - 23:50

hoi lieverds,

ik snap jolien ook wel een beetje, het is immers niet ons probleem dat iris al zwanger was? want alles was toch overnieuw? dus ik snap haar punt wel.

maar jolientje blijf eens een beetje rustig praat hier over via pm want je krijgt zo iedereen tegen je, én we gaan je echt missen als je weggaat.

ali en jenn en wazz verder maakt het echt niet ui dat avje etc hoger zitten en jullie hebben echt mooi gewerkt aan de site dus verdiend is verdiend.

Dikke kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Ik ben hier weg (officieel) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben hier weg (officieel) Ik ben hier weg (officieel) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben hier weg (officieel)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» BMH officieel open!
» Voor onbepaalde tijd niet tot nauwelijks hier :(

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Ik ben hier weg (officieel) A2tpGgU :: » Archive :: Leden Mededelingen-
» CHATBOX