|
|
Auteur | Bericht |
---|
Melissaamlo
Profile Number of posts : 743
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 12:33 | |
| Whaha, ook dat is niks ;p Ik wil bijna terug naar school haha, nee toch niet :p |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 12:33 | |
| Ik zit in derde hea ._. klein meiske Mimi x'D |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 12:35 | |
| Aah, guppiee!! Haha grapje meis |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 12:39 | |
| Whaaaaa x'D IK BEN 1:83 WEDDEN GROTER ALS JIJ >3 x'DDD en bijna me verslag af, dan nog dankbrief er bij en dan posten :33 |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 12:40 | |
| Hahaha, denk het ook ja!! Ooeeh, dus je bent gewoon al zo goed als klaar haha |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 12:43 | |
| Ja x'D en dan posten >3 moehahahaha voor 2 uur ben ik lekker thuis en alles gepost hoop dat ik op W.C. Wazzeh forum dan ook heb kunnen posten x'D |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 12:44 | |
| Wazzeh forum ? |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 12:45 | |
| zowh klaar x''D en 1 lesuur over gedaan, nu naar mn papa sturen en uitprinten, even pauze houden en dan posten :3 - Spoiler:
Michelle van der Wal DH3A
Ik heb mijn stage gelopen bij: HuigHaverlag Printing & Digitale Producties. Ik heb voor deze stageplek gekozen aangezien ik heel graag in de Grafische wereld wil werken later. Ik ga vooral het ICT gedeelte van dit bedrijf onderzoeken aangezien ik zelf ook een visitekaartje en een poster zal ontwerpen. (De eerste afdrukken van het ontwerp van het visitekaartje en het eindresultaat zullen met het verslag meegeleverd zijn.) Ik heb niet heel veel tijd gehad om vragen te stellen aangezien ik over het algemeen enkel bezig ben geweest met het ontwerpen. Dankzij mijn vader heb ik het adres gevonden. Hij heeft namelijk dankzij zijn bedrijf heel veel contact met dit bedrijf en zo heeft hij een plek voor mij weten te regelen hier ben ik hem erg dankbaar voor, want ik had waarschijnlijk niet op mijn eentje zo’n goede plek als deze gevonden.
Ik ben hartelijk ontvangen en meegenomen naar boven waar ik de productie van bovenaf heb mogen zien met een korte uitleg daarover. Daarna ben ik naar de ICT afdeling van dit bedrijf gebracht waar ik onder leiding van Paul Okkerse ben begonnen aan het ontwerp van mijn visitekaartje. Het ontwerpen was erg leuk maar toch best moeilijk. Dit ontwerpen heeft mij wellicht het grootste gedeelte van de dag bezig gehouden.
Nadat het ontwerp klaar was ben ik mee de productie ingenomen waar ik toe heb mogen kijken hoe mijn ontwerp een visitekaartje werd. Ik heb gekeken hoe de digitale printer werkte en hoe de bedrukkingen zijn opgebouwd. Daarna ben ik meegenomen naar de afwerking waar mijn kaartje gesneden werd. Bijna meteen hierna ben ik begonnen aan het ontwerpen van mijn poster. Nadat deze is afgedrukt is hij uitgesneden. Tegen die tijd was de dag alweer voorbij. De informatie die ik over dit bedrijf te horen heb gekregen is erg interessant. Ik vind het ook heel erg leuk dat ik zelf iets heb mogen maken. Ik vind het absoluut een zeer geslaagde dag en zou erg graag nog wel eens terug willen mocht er in de toekomst weer een soort stage als deze komen. Ik heb erg genoten van deze dag en weet zeker dat ik in mijn toekomst iets in deze richting wil doen.
---------------------------------------------------------------------
Purmerend, maart 2012
Geachte Heer, Mevrouw,
Graag wil ik u hierbij bedanken voor de stagedag die ik bij uw bedrijf heb mogen lopen. Hierbij stuur ik ook een kopie van mijn verslag van deze dag door.
Zoals U kunt lezen heb ik zeer genoten van deze dag en hoop ik dat ik in de toekomst nogmaals een keer stage zou kunnen lopen bij uw bedrijf.
Hartelijke groeten en nogmaals bedankt,
Michelle van der Wal.
Ja Wazbeer's RP |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 12:48 | |
| Zoo, goed toch ? Heb je link? Nieuwschierigg! |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 12:51 | |
| Ikke wil geen reclame maken maar - kuch:
|
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 12:54 | |
| Woow, dat is anders, hihi |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 13:04 | |
| x'D inderdaad, mn eerste RP ;3 en ik heb mn eerste post af, nu nog de rest, eerst Theron, dan Delaney, en zal ik Lye'et het aandoen om te posten op achilles met blauwe maan nu >3 dan pest ik twee van je paardjes x'DD
|
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 13:07 | |
| Haha, lekker onaardig van je zeg! Al die arme paardjes van mij.. Je kan het d'r aandoen, hangt d'r vanaf wat je met Pat of Lye vanplan bent...? :p |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 13:11 | |
| Nou ik had al eerder gezegt x'D ik was niet van plan te moorden voor ik echt heb gezien hoe de andere het doen ;x
Don't tell anyone!! xDDD dus martelen ^^ |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 13:13 | |
| Aah, die arme Lye'et maakt al zoveel mee haha |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 13:23 | |
| ik moet even mn ding uitprinten. x'D maar die vrouw is constand bezig ='= |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 13:30 | |
| Okee, uit verveling ben ik nu online aan het shoppen.. Terwijl ik gister nog gewinkelt heb, dit is niet goed voor me! |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 13:31 | |
| Whahahaha, ik heb een soort van optelsom ding nodig voor kleedgeld want moet met een voorstel komen bij mn moeder anders krijg ik niets Dx
somebody help :3 |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 13:38 | |
| Hahaha, success :p Ik heb salaris gehad, dat is met 10sec op. Ik heb een ring gezien, die moet ik hebben!! |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 13:42 | |
| aw hahahaha x'D even kijken... nah, ga om half 5 naar manege mn oude vrienden pesten x'D en dan... die optelsom maken misschien nog zwemmen en... en... ik zie wel x'DDDDD |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 13:44 | |
| Maar ik ga naar huis denk.. heb alles af.. behalve die voor tekenen dan x'D posts gemaakt.. W.C. Wacht nog maar ff.. heb ik toch maar 1 topic.. ... .. lol ik ben echt inspiloos x'D achja TOT ZO!!! :3 |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 14:29 | |
| Iemand advies of een tutorial wat betreft manen photoshoppen? Lukt niet, grrr.. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 14:34 | |
| Ik ga of zo posten, of als ik thuis ben, ben erg druk bezig met een lifestyle board en concept verzinnen, dus even geen tijd (: |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 14:40 | |
| Zo optelsom gemaakt komt uit op €72,50 per maand |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic do 8 maa 2012 - 14:51 | |
| zooo~ grotendeels van mijn topics geantwoord. Volgens mij moet ik alleen nog die van Melissa :] Duss die komt later, if you don't mind.
Nou. hoop dat jullie er iets aan hebben xd |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |
|
| |
|