|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:24 | |
| Ik ga proberen vanavond te antwoorden, eerst brownies maken, dan socializen met familie, en dan eventjes antwoorden als mijn vriend zich niet verveeld :3 |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:25 | |
| ALI :333 hi ^^ en ik zag het voor me Avje met brits accent x'D |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:28 | |
| I LUV BRITS ACCENT, en schots en iers en australisch <3 Als ik aan Av denk moet ik altijd een beetje aan Russel Crowe/Gerard butler denken, ook zo ruig en een heerlijk accent. Alleen zijn die niet ziek in hun hoofd :3 |
|
| |
xDjurax
Profile Number of posts : 32 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:28 | |
| [Oohh ik ben zo slim hea, ga ik allebei jullie link's tegelijk aanklikken :"D En dat klinkt dus heel mooi *wenkbrauwwiebel*] Apollonia is cool, omdat, ze zo'n vet diepe gedachtegang heeft enzo >3 Je speelt haar mooi realistisch met haar reacties enzo ^^ ;D Het lijkt me echt leuk om haar te spelen met zo'n heel verhaal erachter, in vergelijking daarmee is Hazel een redelijk 'leeg' char, ik moet nog iets cools voor haar verzinnen. Één of ander dramatisch liefdesverhaal lijkt me wel leuk 8D
Met de mij is het uitermate goed, dank u zeer õ,Ó xD Vond u het ook geen voortreffelijke dag vandaag?
Helleuu 8D Socializen, dat moet ik ook nog doen vandaag :"D
|
|
| |
AwesomeMissG
Profile Number of posts : 62 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:30 | |
| nou meid, mijn dag kon wel beter. Mensen maken soms echt overal een drama van xD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:30 | |
| Ze kan verliefd worden op één van mijn hengsten, loopt sowieso dramatisch af, muahahaha :evillaugh: |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:32 | |
| Ik probeer altijd zo veel mogenlijk geschiedenis te maken x'd
Theron: Zn dad heeft m mishandeld en zn liefje voor zn ogen afgemaakt Achilles: Verbannen uit t leven van zn vader en moeder, guwelijk opgevoed door een vreemde en door jaloersheid verslagen toen hij er achter kwam dat zn sissie daddy's fav was x'D Delaney: Daar is geen woorden voor x'DD en die van Apollonia weet je :3 Calliope heeft ook leuke history maar beetje inactiefr T_T |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:33 | |
| @Ali, ik ben sowieso zelf al verliefd op E'ves en Avje x'DD |
|
| |
AwesomeMissG
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:33 | |
| ik moet met Huntie ook wat gaan verzinnen xD |
|
| |
xDjurax
Profile Number of posts : 32 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:35 | |
| Jouw paarden hebben echt van die hele blije levensverhalen eah x"D Maar wel geniaal ^^
Oehyahh, als je een leuk idee voor met één van je stally's hebt, dan graag ^^ :3 Heheh, me lieks de drama xd
Uh, behalve als mensen overal een drama van maken idd x'] |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:39 | |
| ikke ook geschiedenis vertellen, ben er namelijk beetje trots op, vind verhaaltjes verzinnen leuk :3
Av: Ontvoerd bij zijn ouders, getraind tot vechter om andere kuddes uit te dunnen door zijn ontvoerder/tweede pappa, daarna bijna afgemaakt door zijn ontvoerder/tweede pappa toen hij achter de waarheid kwam. Nu is hij bitter, breekt merrie's, haat hengsten, en is contactgestoord xD
Libertad: Verbannen uit de kudde door zijn kleur, zou te opvallend zijn. Door zijn vleugels (die hij hier niet mag gebruiken op bmh) werd hij een gewilde prooi, gevangen door indianen, geleerd om zijn vleugels te verbergen (hoort bij het geweldige ras dat Nicky heeft verzonnen <3). Nooit getemd en uiteindelijk weer vrijgelaten. Nu leider derde rang.
E'vesdar: Ouders vermoord toen hij jong was, opgevoed door de alphamerrie. Zichzelf constant gepushed tot betere prestaties tot hij een kracht bezat die de leider deed op kijken. Dus kreeg hij de taak om de leider + dochter (Lye'et) te beschermen. Hij krijgt enkele hengsten onder hem en word steeds hoger in rang, totdat één van zijn ondergeschikten hengsten hem verraad en de leider vermoord en Lye'et haar onschuld af neemt. E'vesdar moet vluchten en gaat gebukt onder het schuld gevoel.
Imagnetrix: Misbruikt door haar vader en van de ene mislukkende relatie in de andere gestapt. Verliefd geworden op een schim, bedrogen en verlaten, en uiteindelijk weer terug gekomen. Dramatische over-emotionele merrie xD |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:39 | |
| Je mag ook wel iets met Achilles of Theron proberen x'D dat kan ook drama worden vooral met Theron x'DDD Achilles zou gwn creepy zijn x'D
En Ali, wat een heerlijke geschiedenis voor nou.. al je horsies x''DDD |
|
| |
AwesomeMissG
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:40 | |
| ik word gek van drama's xD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:42 | |
| Wel Avareth heeft wat met Myou, alleen hij speelt met merrie's alsof het speelgoed is. Dus het is altijd mogelijk dat je merrie gebruikt en gebroken word, Av is daar vrij goed in. Hij is alleen gecastreerd door mij, dus geen veulens, en daarnaast gaat hij Myou niet bedriegen. Alleen een spelletje spelen voor zijn vermaak xD
E'vesdar heeft eigenlijk een hekel aan alles en iedereen, dus beetje moeilijk om daar iets mee te krijgen, kan wel doen dat zij verliefd word en hij niks op merkt xD
Libertad is eigenlijk tot over zn oren verliefd op Faolin, misschien kan hij haar gebruiken om Faolin jaloers te maken, maar weet niet of hij zo diep zou zinken xD
En image, tja tenzij ze rixan verlaat en lesbisch word.. weet ik het zo net nog niet (A) |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:44 | |
| Oooh heeft E'ves ook een hekel aan Delaney x'D
hmm, op een of andere manier sta ik gwn stijf van de inspi met Apollonia x'DDD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:44 | |
| Ik heb een goed verhaal nodig om veel te kunnen typen, niet zozeer drama, maar vind een sterke geschiedenis wel fijn. De geschiedenis van Av is echt heel leuk om mee te spelen, wispelturige hypocriet dat het is xD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:45 | |
| Haha, hij moet zich even over zijn eerste beeld van haar heen zetten maar daarna zal hij haar vast helemaal geweldig vinden ^^ |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:46 | |
| Logisch dat ik aan de 1300 berichten zit, ik stuur veel te veel berichtjes.. ;o |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:46 | |
| Whaahhaha x'D Delaney heb ik iig. het plan om haar langzaam aan te laten veranderen in cuteh x'D of nou ja normaal x'DDD
|
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:47 | |
| Ali jij spammer x'D
(fluit ontschuldig met 687 berichten) |
|
| |
AwesomeMissG
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:47 | |
| ghehehehe xD als je daar hulp nodig bij hebt geef je maar een gil xD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:48 | |
| Haha ik had ook zo een merrie, Mayalynde, dat was een hengstenverslinder, en toen werd ze gebroken door haar geliefde, Diablo. En toen werd het eigenlijk Image, dus nieuwe naam en verhaal gegeven, en later heb ik Maya maar weer terug gehaald, dus nu heb ik cute en verslinder xD Alleen speel ik Maya hier niet (: Love the naam wel <3 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:48 | |
| |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:49 | |
| Whahaha ik heb momenteel een verslaving aan de naam Melodie puur voor de afkorting: Melo <33333333333333333333333333333333 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 23 maa 2012 - 21:51 | |
| Dat heb ik met Roxanne, Rox, of Christina en dan Chris, Chris vind ik een leuke meisjesnaam xD Net als Meredith en Marissa <3 xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |
|
| |
|