IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

come what may

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Moko
Editor
Moko

Profile
Number of posts : 443
Status : Absent
come what may - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptyma 5 maa 2012 - 20:45

Ah oke, maar ik had eigenlijk gedacht dat het nog wel even ging duren voordat het veulen komt (een paard is toch 11 maanden zwanger xD). Dat kwam mij namelijk wel goed uit i.v.m de examens die eraan zitten te komen.

Je kan doen dat er een soort ruzietje tussen Rix en Image komt? En Image daardoor weer terugtrekt naar Thowra en Thowra het idee krijgt dat ze echt wat hebben. Uiteraard kom het uiteindelijk weer helemaal goed en worden Riz en Image toch weer een gelukkig koppeltje, maar dat er nog even wat drama en spanning tussen komt.

Oeh, een botsing tussen de twee hengsten lijkt me ook awesome. Dat Image Thowra gebruikt om Rix jaloers te maken, en de twee hengsten elkaar uiteindelijk tegenkomen.

Baah, ik draaf te ver door. Don't mind me. ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptyma 5 maa 2012 - 20:48

Dat zijn echt geweldige ideen en als het image niet zou zijn geweest had ik het zo gedaan, alleen met image kan ik gewoon niet iets manipulatiefs doen, dat lukt gewoon niet, past niet bij haar.. dus ik weet het even niet xD
Moko
Editor
Moko

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptyma 5 maa 2012 - 20:51

Ah gos, dat is cute. :3

Maar haar verleden zit haar toch heel zwaar? Misschien dat je daar iets mee kan, wat betreft die ruzie ofzo?

Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptyma 5 maa 2012 - 20:54

tenzij één van de hengsten haar misbruikt denk ik niet dat dat echt van toepassing is, en daarnaast weet Thowra ook nog niks van haar verleden, hmm.. ik ben echt leeg op dit moment..
Moko
Editor
Moko

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptyma 5 maa 2012 - 20:59

No worries, het komt nog wel. (:

En wat je zegt is dus dat Image niet zomaar een hengst zou gebruiken om jaloezie op te wekken?
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptyma 5 maa 2012 - 21:09

Nee, dan zou ze zich schuldig voelen voor de rest van haar leven, waarschijnlijk heeft ze zelfs dagen dat ze grassprieten haar excuses zou aan bieden xD
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptyma 5 maa 2012 - 22:51

Héél misschien kan Torak hier een rolletje in spelen? XD
Dan word de lijn nóg verder uitgebreid moet ik zeggen. Maar het zóu kunnen dat Torak Image misbruikt. XD Just a suggestion ^^

Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptyma 5 maa 2012 - 22:57

kan op zich, maar dan krijgen we wel weer zeikende zielige image daarna xD
ik vind het prima, zorgt wel voor spanning, alleen dan word van 1 plot denk ik meer 2 gemaakt, 1 met Faolin, Thowra en Libertad, en dan 2 met Image, Rixan en Torak (:
Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydi 6 maa 2012 - 2:03

ja idd. Maar dat haalt nog niet het probleem weg met dat het veulen snel zal komen haha
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydi 6 maa 2012 - 8:21

Word ze gedekt door Torak, Rixan vermoord het veulen, Image boos en niet wetende wat ze moet denken.. daar trekken we wel weer wat weken uit denk ik.. tenzij we gewoon het veulen gaan doen en die dan gewoon even laten voor wat het is, totdat Moko tijd heeft, is Image gewoon heel lang drachtig xD
Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydi 6 maa 2012 - 11:11

haha~

Um: Het kan idd beide, ik denk dat we uit de situatie hoe dan ook wel wat inspiratie halen.
Ligt er ook weer aan wie Moko liever als vader heeft, voor het veulen. haha

Ligt er ook compleet aan wat jij met Image wilt, een veulen van Torak of toch van Rixan.
't maakt Im wel weer sneu als Torak haar verkracht (of verleid ??). Mij maakt het iig niet veel uit ;]
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydi 6 maa 2012 - 11:15

Er moet een veulen tussen Im en Rix komen, moet gewoon xD

Je kan wel doen dan Rixan het veulen van Torak en Im vermoord als het zover komt?
Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydi 6 maa 2012 - 11:16

Dat is inderdaad een mogelijkheid. Rix en Im moeten een veulen, ben ik het eigenlijk wel mee eens, haha!

Duss, dan rekken we het uit door Torak haar nu te laten dekken en vervolgens dat Rix het veulen vermoord? Daarna dekt Rixan haar en dat veulen houden we.. X'D
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydi 6 maa 2012 - 11:18

Kan, of Rix en Im krijgen gewoon een veulen, en dan is Image gewoon heeeeel lang drachtig totdat Moko tijd heeft (:

En dan kunnen we ondertussen een disc tussen Im en Torak beginnen en kijken wat er uit komt, want ik weet niet of ze nog een verkrachting overleeft xD
Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydi 6 maa 2012 - 11:23

Daar zit ook wel wat in, dus dan doen we dat gewoon. We zullen wel zien~
maar het is inderdaad het meest eenvoudig om gewoon Im en Rix een veulen te laten krijgen haha.

Torak kunnen we alsnog dan buiten het verhaal houden. Kan altijd nog een disc met hem en Im maken, maar dan heeft het hier wss niets mee te maken ^^
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydi 6 maa 2012 - 11:25

Mij maakt het niet uit, vind het wel leuk als er iets ergs gebeurt, misschien dat Torak de slechte kant van Rixan aan Image verteld, en dan weet zij niet meer of ze wel wat met hem wilt (al drachtig van zijn veulen) xD
Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydi 6 maa 2012 - 11:32

Ghehe lekker handig. en lijkt me idd wel interesting. Vooral als ik Torak bespeel als de oh zo lieve vader. Want hij is echt compléét onschuldig (XD). Torakje vangt Image wel op, ghehe.

Is gutt~ ik zal binnekort (hoop ik) een disc openen voor Im.
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydi 1 mei 2012 - 23:48

Ik denk dat we Libertad/Thowra/Foalin wel even kunnen vergeten. Misschien Faolin op een ander verliefd maken, desnoods een van mn andere hengsten ofzo.. maar er moet een nieuw idee komen, of dit plot moet gewoon gestopt worden :3
Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptywo 2 mei 2012 - 11:54

Ik ben het met je eens.
Op een een of andere manier wil het niet lopen. Idk why? Misschien omdat ik gewoon minder insp heb met merries of over het algemeen wat weinig insp had.

Hmm even over nadenken dus. Ik weet momenteel niet zo wat de opties zijn. :3
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptywo 2 mei 2012 - 20:37

Wel mij maakt het niet zo veel uit, ik moet nog even kijken wat ik wil..

Ik ga denk ik Avareth en Image op inactief zetten (na ons topic ofc.)
Maar ik wil met Libertad nog wel een plot hebben, nu hij zijn leiders positie is kwijt geraakt kan hij in een behoorlijke depressie zijn terecht gekomen, en misschien dat Faolin hem niet meer herkent, misschien dat hij haar iets heeft aangedaan en dat ze daar nu vreselijk pissig om is.. I don't know..

Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptywo 2 mei 2012 - 20:39

Ik weet het echt niet, maar wil wel een nieuw koppel met nieuwe drama, want Rix en Im zijn geweldig samen maar die beginnen op ten duur ook wel te vervelen..
ik weeeet het niet ;o

hoe kan dat nou weer.. normaal heb ik zo veel ideeën..
Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptywo 2 mei 2012 - 20:55

ghehehehe :3 Ik snap wat je bedoelt. Ik ben kwa plots altijd al een beetje een leeghoofd geweest eerlijk gezegd.

Ik ben ook van plan om Vincent weg te doen en Rixan op zwaar inactief te gaan zetten na ons topic :3. Im en Rix worden gewoon saai. We've been there, done that. En dat is met alles een beetje zo. Best jammer, maarja, we hebben er vroeger wel leuke discs aan over gehouden :]

Hmm maar nu over Faolin en Libertad. Ik vind het trouwens wel een goed idee dat Libertad haar wat aangedaan zou hebben. Maar ik heb moeite met bedenken van wát precies. Omdat Taddy over het algemeen wel selfcomposed is of niet? Als het nu een Rixanachtig figuur was geweest had ik wel wat ideeën. XD hmmz.
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptywo 2 mei 2012 - 21:06

Hmm, wel Libertad is vrij zachtaardig dus ik zie hem zo snel nog niet iets gemeens doen, dat is het probleem. Al mijn hengsten zijn altijd types die in de knoop zitten en ergens iets kwaadaardigs hebben gedaan, maar hij niet, en dat is het probleem xD

Ik moet hier echt heel goed over na denken.. Dit is echt moeilijk..
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydo 3 mei 2012 - 12:42

Weet jij echt niks? Ik ben namelijk echt helemaal leeg.. misschien moet ik Libertad iets aanpassen, dat hij een beetje 'troubled' is en Foalin echt iets heeft aangedaan, ze was hengstig, hij kan hebben gedreigd?

Hij is net zijn leiderspositie kwijt geraakt omdat iemand er achter is gekomen dat hij vleugels heeft, misschien dat Foalin dat is geweest? dat ze zich tegen hem heeft gekeerd, gezegd heeft dat hij een monster is, Libertad gaat door het lint.. en dan gebeurt er iets, weet niet wat xD
Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Emptydo 3 mei 2012 - 12:56

Ik vind het wel een goed idee hoewel ik niet denk dat Faolin snel zal zeggen dat Tad een monster is. Misschien dat ze het per ongeluk gezegd heeft omdat ze geschrokken was van het feit dat hij vleugels heeft? Toen is ze naar haar leider ofzo gerend en zo is Tad zijn rang als leider verloren? Faolin weet wel dat het niet helemaal juist is wat ze gedaan heeft maar is aan de andere kant kwaad op hem omdat hij het nooit verteld heeft en vanwege het feit dat hij haar daarna iets aangedaan zou hebben toen ze hengstig was. Ik denk dat Tad dan ontzettend kwaad op haar is, maar misschien ergens nog verliefd op haar is? Nu is Faolin dus licht bang van Tad omdat ze niet weet wat ze van hem moet denken. Daarnaast speelt ze met de optie dat het een schim is vanwege zijn 'aandoening'. Zoiets? Dus een soort van haat-liefde relatie.?

Idk. maar goed ik hoor het wel XD moeilijk moeilijk
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: come what may come what may - Pagina 3 Empty

come what may

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: come what may - Pagina 3 A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX