IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Profile
Onzin topic - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 15:49

Amber, ik heb Libertad en E'vesje nog, stel maar wat voor hoor (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 15:52

Prutprutprut.. Hmprrrtt.. :') Even mijn hersentjes pijnigen! :')

Ik zit er aan te denken om Lerav weer te laten gaan, dattie gewoon z'n eigen gangetje weer gaat.. Aleera kan misschien wel een boost gebruiken qua inspiratie, dus misschien kunnen we iets met haar aanvangen, iets dat ze in de afgelopen 'ZOOOO EEEEEENZAAAAMEEEE (;P)' jaartjes heeft uitgespookt met één van jouw ubersexy hengstjes? ;')

Je zegt het maar x)
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 15:53

Of een combinatie van de 2! Dat dus eigenlijk Lerav hem (Eves of Libertad) ook gekend heeft als veulen alvorens zijn vertrek ;')
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 15:57

Pff iemand sterk verhaal voor een (misschien) nieuw karakter. Wordt een (misschien)
vervangende leider voor Axis van Rang 4. Maar kzou dan wel sterk verhaal moeten hebben
waar ik nog even mee verder kan! En da inspiratie geeft want da heb ik voor de moment niet
echt meer met Axis.
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 15:59

Jenni, kan je al terug op msn? Zou leuk zijn als je eens even kan kijken voor die verbetering (: Dan kan ik verder! (:
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:04

Nee, kan nog steeds niet, hij opent wel maar blokkeerd van zodra ik iets wil gaan zeggen. =(
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:05

Hmpff.. En kan je je mails bekijken? Dan stuur ik het naar je hotmail? (:
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:06

Nee kan ook men mails niet bekijken. Ik denk dat et vanaf morgen ofzo weer in orde is. Je kan het naar me mailen, van zodra het over is kan ik et bekijken.
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:07

@ Amber, E'vesdar en Libertad zijn ergens ver weg opgegroeid, dus denk niet dat die Lerav van toen kennen. E'vesdar is dan ook niet zo snel van vertrouwen dus eigenlijk is dat niet echt een optie. E'vesdar is ook niet zo geweldig met merrie's dus met Aleera sluit ik ook een beetje uit, eigenlijk zie ik hem nog eerder met Lerav dan met Aleera.
Voor Libertad zou Aleera in principe wel kunnen, alleen is Libertad nu verliefd op een ander, we kunnen doen dat Libertad en Aleera ooit geliefdes zijn geweest (of een beschamende one-night-stand hebben gehad) en dat ze elkaar nu weer tegen het lijf lopen.

@ Jennifer, Ik zou het zo snel niet weten.. ik kan je wel een plaats in een van mijn plotten geven maar dan heb je nog geen nieuw paardje..
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:08

ho ho xD ik lieg: Fawn's verleden is allesbehalve leeg. lol. Maar vanaf het punt dat ze twee jaar is tot zegmaar haar 6e jaar is wel leeg. :'D

Maar ik moet zeggen dat Fawn echt het ergste geval is qua inspiloosheid, dus grote kans dat ik daar helemaal in dicht ga klappen, eigenwijze knol dat ze is. :')
Anders iets met Morrow?

*pampampam* OK. jaja, paarden water geven is uiterst inspirerend, want het heeft me zowaar een idee op geleverd. lmao.

Morrow is een vaag personage met een gat in haar geheugen, dus heel veel weet ze niet meer. Nou blijkt dat ze ooit samen met een andere paarden bij een soort complot/groep hoorde (wat voor groep geen idee)die bepaalde dingen deden die hartstikke geheim waren voor de rest van de wereld. *ahum*

Het lot wilde dat 1.Morrow weg ging uit die groep/2. De groep dacht dat Mor gedood was bij iets.
Maar een ándere groep weet dat ze nog leeft/waar ze is, en heeft iemand achter haar aan gestuurd die haar moet vermoorden. Echter maken ze daarna van die typische dingen mee waardoor hij dat niet wilt. Maar het moet. Want hij heeft een bepaalde eed afgelegd. Toch blijf hij het uitstellen. (lmao. De tragedie.)

Dan opeens herinnert Morrow zich haar verleden en gedoe en haha etc. En blijkt dat zij hém ook moest vermoorden voor die opdracht waar zij in 'vermoord zou zijn'. lol
En dan begint het moeilijke gedeelte waar we heerlijk kunnen gaan improviseren want dat is het leukst. ;D

---

lol. het is een idee. Mijn brein werkt niet helemaal goed. Maar ninja-complotten spreken me altijd wel aanNJAAÁ. ~*D
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:08

Ik wil eventueel met Kayleigh ook wel in het plot met e'ves?
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:12

@Ali: Hmm.. Ja, kan best. Alleen weet ik niet of dat kan aangezien Aleera nooooooooooooooit haar Avje zou kunnen bedriegen xD Dat is volgens mij een beetje tegen haar principes in x)
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:19

Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:21

@ Nikki, dat is über awesome, alleen heb ik niet echt een hengst over die in dat plot past ;o
E'vesdar zou best in staat zijn om een merrie te vermoorden, maar of hij in een groep paarden terecht zou komen is maar de vraag, hij is nogal een loner. Avareth is gewoon oud en versleten en heeft eigenlijk al een veel te vol verleden xD Libertad is heel zachtaardig van karakter dus dat betwijfel ik ook weer, maar misschien is het ook wel weer leuk om een kwaadaardige draai aan zijn verhaal te geven xD
Dan moeten we wel iets verzinnen waarom ze elkaar moeten vermoorden.. Libertad zou iemand vermoorden als hij/zij wist van zijn geheim; namelijk zijn vleugels.. Zodra een normaal paard dat weet word hij vrijwel als een monster gezien met de schimmen hier.

@ Pip, Waar zat je aan te denken? Ik ben namelijk een beetje leeg.. ik heb net het verhaal van Kayleigh gelezen op plotting.. Maar niks schiet me echt te binnen.. Heb wel Mayalynde die vroeger een 'maîtresse' was, om het even netjes te zeggen, dus die zou ze kunnen kennen van vroeger. Maar E'vesdar.. hmm.. E'vesdar heeft wel heel wat vrouwelijke aanbidders gehad (zonder dat hij het wist), misschien zou ze één van zijn weinige vriendinnen van vroeger kunnen zijn, die hem niet meer heeft gezien sinds de nacht dat alles fout ging.

@ Amber, poeh.. tja, wat we dan nog zouden kunnen doen is met bijv. Mayalynde die ik ga terug halen.. die heeft ong. elke hengst als vriendje gehad, maar die zou ook een 'fling' van Lerav kunnen zijn? Alleen ze is echt evil. Een andere optie is dat Lerav E'vesdar heeft benaderd en na heel veel moeite zijn vertrouwen een beetje heeft gewonnen, dat E'vesdar een beetje zijn tweede vader is, aangezien Av niet echt moeite doet.

ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:38

Oeh :3 Dat tweede vind ik wel heel coel Very Happy Dus, E'vesdar en Lerav zijn vrienden zegmaar, nog niet zo close, maar ze kennen elkaar al wel? (= Misschien dat Lerav ooit iets heeft gedaan voor E'ves ofzo, dat hij hem daar heel dankbaar voor is en daarom wat vertrouwen in hem heeft? =)

By the way, heb post gezet voor leiderschap met Lerav! Very Happy Ik lieft die post! INSPIRATIEBOMM =D
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:42

@ Ali, Nouja, ik heb net met Amber afgesproken dat zei het doet met Lerav. Maar ik heb ook Treasure nog, dat een hengst is, dat gaat misschien wel beter samen? Dat zou dan 1 van zijn vroegere vrienden kunnen zijn of iets dergelijks? :} Ben ook wat leeg... Dus origineel... Nee dat kan ik ff niet bedenken..
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:56

@ Amber, hmm, moet maar even kijken.. E'vesdar is namelijk vreselijk in vrienden maken..

@ Pip, Net als hier boven, E'vesdar is vreselijk slecht in vrienden maken met hengsten xD
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:58

@ Amber, wie dood is kan je onder Life and Death vinden (:
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:59

Hmm.. Oké, geen probleem.. x)

En oké, even kijkje gaan nemen daar dan! Very Happy

Ps: wanneer worden leiders bekendgemaakt? (a)
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 17:03

Pas over 2 weken zoiets
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 17:04

in die twee weken kunnen we dan ook direct beoordelen wie er actief zijn
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 17:05

Oké! Is goed! Very Happy Ik zal m'n best doen Wink
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 17:14

Amber, ik heb gepost Smile
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 17:15

Okeeeeeeeeetjes! Very Happy
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Emptyzo 29 apr 2012 - 17:27

perfectperfection schreef:
@ Nikki, dat is über awesome, alleen heb ik niet echt een hengst over die in dat plot past ;o
E'vesdar zou best in staat zijn om een merrie te vermoorden, maar of hij in een groep paarden terecht zou komen is maar de vraag, hij is nogal een loner. Avareth is gewoon oud en versleten en heeft eigenlijk al een veel te vol verleden xD Libertad is heel zachtaardig van karakter dus dat betwijfel ik ook weer, maar misschien is het ook wel weer leuk om een kwaadaardige draai aan zijn verhaal te geven xD
Dan moeten we wel iets verzinnen waarom ze elkaar moeten vermoorden.. Libertad zou iemand vermoorden als hij/zij wist van zijn geheim; namelijk zijn vleugels.. Zodra een normaal paard dat weet word hij vrijwel als een monster gezien met de schimmen hier.

@ Pip, Waar zat je aan te denken? Ik ben namelijk een beetje leeg.. ik heb net het verhaal van Kayleigh gelezen op plotting.. Maar niks schiet me echt te binnen.. Heb wel Mayalynde die vroeger een 'maîtresse' was, om het even netjes te zeggen, dus die zou ze kunnen kennen van vroeger. Maar E'vesdar.. hmm.. E'vesdar heeft wel heel wat vrouwelijke aanbidders gehad (zonder dat hij het wist), misschien zou ze één van zijn weinige vriendinnen van vroeger kunnen zijn, die hem niet meer heeft gezien sinds de nacht dat alles fout ging.

@ Amber, poeh.. tja, wat we dan nog zouden kunnen doen is met bijv. Mayalynde die ik ga terug halen.. die heeft ong. elke hengst als vriendje gehad, maar die zou ook een 'fling' van Lerav kunnen zijn? Alleen ze is echt evil. Een andere optie is dat Lerav E'vesdar heeft benaderd en na heel veel moeite zijn vertrouwen een beetje heeft gewonnen, dat E'vesdar een beetje zijn tweede vader is, aangezien Av niet echt moeite doet.

WHAHA XD omg dat zougeniaal zijn lmao . dus Moorow weet dan van Libertad dat hij stielem vleugels heeft en daarom moet hij haar vermoorden. xD hehe, dan zal ik ook even iets verzinnen voor Morrieknol :‘D
*damn typen vanaf mobiel is kut* nya, 7‘00 ben ik er denk ik wel weer en hopelijk mét een uber secret voor Mor c: weet jij anders iets wat er leuk om heen zou passeb? Morrow vermoord wel refelijk snel paarden om kleine dingen dus het kan echt vanalles zijn x)
nya ik ga weer xx adjos paraplos <3
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 17 Empty

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 17 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic - Pagina 17 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX