IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

[Looking for] Hulp bij manipulatie QUICER

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
[Looking for] Hulp bij manipulatie QUICER Vide

Contact
BerichtOnderwerp: [Looking for] Hulp bij manipulatie QUICER [Looking for] Hulp bij manipulatie QUICER Emptyzo 8 apr 2012 - 22:23

Hallootjes!
Zoals velen onder jullie al weten ben ik de laatste tijd volop bezig met manipuleren (althans, dat probeer ik xD). Ik vind dat het alsmaar beter lukt, al knoei ik nog verschrikkelijk met het belichten en schaduwwerking, en soms ook nog wat met de manen. Met de gedownloade brushes voor manen lukt het al heel wat beter, maar toch vind ik dat er sommige details veel beter moeten.
Nou zal ik maar 'ns to the point komen.. Ik heb hier een werkje waar ik aan begonnen ben, maar de belichting klopt helemaal niet, en ik heb al vanalles geprobeerd; curven, dodge tool, .. . Alleen blijkt niets echt goed te lukken. Nu zou ik aan een van de meestertjes hier willen vragen of zij mijn werkje even onder handen kunnen nemen. Daarna zou ik heel graag het resultaat zien en ook weten wat jullie o.a. aan het beeld veranderd hebben om uiteindelijk dat resultaat te bekomen (:

Dit is hoe het er momenteel uitziet, zo kan je beter oordelen of je al dan niet zin hebt om er een beetje aan te prutsen ^^ En voor alle duidelijkheid: Quicer heeft een oranje aka gouden ogen en ook fijne draadjes van datzelfde kleur in zijn spierwitte KRULLENDE manen (:

https://2img.net/r/ihimizer/img51/4589/quicerliefdeoriginal.png


Alvast héééél erg bedankt! <3

PS : Als je interesse hebt, zeg het dan maar, dan kan ik je het document sturen! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
[Looking for] Hulp bij manipulatie QUICER Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Hulp bij manipulatie QUICER [Looking for] Hulp bij manipulatie QUICER Emptywo 11 apr 2012 - 18:59

Niemand?
Terug naar boven Ga naar beneden

[Looking for] Hulp bij manipulatie QUICER

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Kleine hulp gezocht
» [Looking for] Kader Quicer :3
» Hulp bij Kadertje??
» Hulp nodig!!
» Hulp bij mijn RPG

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: [Looking for] Hulp bij manipulatie QUICER A2tpGgU :: » Archive :: Completed Art-
» CHATBOX